Įkraunama...
Įkraunama...

Uzsisakome is JAV parduotuviu!

QUOTE(Vamzdis @ 2016 06 19, 16:57)
Drugstore - papildoma 20 proc nuolaida su koduku, kodukas vienakrtinis renkame didesni uzsakyma. Nuolaida galioja iki 06.25


Kada pirksit?
Atsakyti
QUOTE(Ksenia.K @ 2016 06 20, 09:44)
Kada pirksit?



kai susirinks didesnis uzsakymas 4u.gif
Papildyta:



Labai laukiu prisijungianciu,nedaug truksta iki free shipo


Hautelook

Polo-25proc off su kodu

armaniexchange

amazon

Atsakyti
Per Kate 25 užsisakau prekes jau ne vienerius metus, viskas būdavo puiku, tačiau nutiko situacija apie kurią negaliu tylėti, nes manau, kad žmonės, teikiantys paslaugas, neturi jokios moralinės teisės šitaip bendrauti su savo klientais iš kurių pinigų kuria verslą ir gyvenimą.

O viskas labai paprasta - prieš metus užsisakiau batus, viskas puiku, batai atkeliavo į Vilnių, pas zuika23 iš kurios ir turėjau atsiimti užsakymą. Taip jau nutiko, kad tuo metu laukiausi ir kas yra patyrusios šį malonumą, puikiai žino, kas yra nuolatinis pykinimas ir kokia savijauta tuo metu. Batų neatsiemiau ir suprantu, kad šioje vietoje esu pati kalta.

Po kiek laiko gavau laišką iš Kate25 dėl neatsiimtų prekių. Paprašiau, kad mano batus išsiųstų registruotu paštu, nes gyvenu kitam miesto gale, esu be automobilio ir su mažu vaiku. Man buvo pažadėta, jog mano prašymas bus perduotas Zuikai23 ir su manim bus susisiekta. Laukiau, bet nesulaukiau. Net ir pamiršau apie tuos batus. Bet vakar netikėtai prisiminiau smile.gif Parašiau laišką Zuikai, išdėsčiau visą situaciją, paprašiau išsiųsti man batus, žinoma, siuntimo išlaidas pažadėjau apmokėti. Ir šiandien ryte nutiko toks dalykas, kuris švelniai tariant nemaloniai nustebino. Gavau šiat tokį laišką:

Laba diena,

savo asmenines atsiėmimo galimybes reiktų vertinti prieš užsakant prekes, o ne praėjus metams laiko manipuliuoti dabartine padėtimi. Prekių ėmimo vieta ir sąlygos nepasikeitė nuo pirmo Jūsų pirkimo. Vaikai netikėtai neatsiranda, automobilio kad neturit irgi žinojot jau prieš metus, gyvenamoji vieta irgi turbūt nepasikeitė ar bent nepasikeitė staiga.

Laiškų taip pat siunčiau daug su informacija. Tik prieš vasaros pradžią atsakėte, kai praėjo beveik metai laiko. Kadangi prekė vasaros, tai darau išvadas, kad žiemą jos nė nereikėjo, todėl ir imi nebuvo poreikio.

Kai tvarkysiu daiktus nepaimtus prieš išeinant atostogų, tada ir atsiųsiu informaciją dėl siuntimo.



Suprantu, kad esu atsakinga už savo užsakytas prekes ir laiku jų neatsiemiau. Tačiau, manau, kad taip bendrauti su klientais tiesiog negalima. Jei per sunku išsiųsti siuntinį, būtų galima pasakyti, kad praėjo per daug laiko ir mano daiktai jau nebesaugomi. Tikrai tai suprasčiau. Bet dabar..
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.
Atsakyti

Gera diena visoms 4u.gif

Siandienos pasiulymai:

Jcrew - 30% off your purchase* & extra 40% off sale styles.** Use code MONDAY.

Jcrewfactory - UP TO 50% OFF EVERYTHING.* PRICES AS MARKED ir papildoma 20 proc nuolaida nuo krepselio kainu su musu koduku


Yoox - ispardavimas iki 50 proc ir free shipas visiems uzsakymams

Crocs - 50 proc nuolaida pzymetiems crocsams krepselyje

Loft - 60 proc nuolaida sale prekems

Anntaylor - papildoma 40 proc nuolaida sale

Gymboree - ispardavimas iki 75 proc.

Crazy8 - nuolaidos iki 70 proc, turime pradeta rinkti krepsiuka

Theperfumespot - Arden dezodorantai - papildomos 15 proc nuolaidos kodukas pakeistas papildomos 20 proc nuolaidos koduku, tai gaunasi dar geresnes dezodorantu kainos

Wilsonsleather - nuolaidos iki 75 proc, papildoma 40 proc nuolaida krepselyje

Macys

Gap - papildoma 40 proc nuolaida su koduku

Bananarepublic


6pm - renkame, perkame

C21stores - turime pradeta rinkti krepseli, truksta iki free shipo

Armaniexchange - pazymetu prekiu kainos sumazeja 40 proc krepselyje

Polo - papildoma 25 proc nuolaida pazymetoms sale prekems su koduku SUM25

Hautelook / Nordstromrack - turime pradeta rinkti uzsakyma

Joesnewbalanceoutlet - papildoma 15 proc nuolaida perkant 2 poras batu ir daugiau. Arba 15 $ nuolaida krepseliui uz 100 $

Vitacost - renkasi krepsiukas

Drugstore - renkasi krepsiukas

Lastcall - laukiame kompanijos free shipui gauti

Belk - turime pradeta rinkti krepsiuka

Carters - turime pradeta rinkti krepseli

Guessfactory - renkasi krepsiukas

Lordandtaylor

AE

Uniqlo - turime pradeta rinkti uzsakyma


Perkame ir is kitu parduotuviu, is kur pageidaujate mirksiukas.gif


Swarovski sale - nuoroda



Drugstore - papildoma 20 proc nuolaida su koduku, kodukas vienakrtinis renkame didesni uzsakyma. Nuolaida galioja iki 06.25

Atsakyti
QUOTE(Dorotti @ 2016 06 20, 09:45)
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.


Nepykite, bet net skaitant ir žvelgiant į situaciją iš šono, nieko tokio graudaus neįžiūrėjau, kaip (matyt) bandėte nušviesti smile.gif

Laišką dėl iš siuntimo IŠ KARTO galėjote rašyti tiesiai Zuikui, iš kurios ir gavote kvietimą atsiimti prekes. Jei neklystų, jau pirmam puslapyje pas tarpininkes rašoma, kad NUO IŠSIUNTIMO IŠ JAV už prekes tarpininkė nebeatsako smile.gif

Prekės NIEKUR NEDINGO (kad tai reikalautų jos pastangų išvaduojant jas iš kokios muitinės ar dar ko), atkeliavo į vietą. Jos misija PASIBAIGĖ smile.gif

O tos visos dalintojos iš jūsų neatsiimtų, ar atsiimtų daiktų - turtų tikrai nekrauna biggrin.gif Jūsų paliktos ir metus laiko pragulėjusios šmutkės, tik eilinė dulkių rinkykla, o ne pinigus atnešęs verslo perliukas doh.gif

Ir sakyčiau, PAGARBA ŠIAM VERSLUI, kad METUS laiko laikė niekam nereikalingus daiktus doh.gif Paprastai tokius po metų išparduoda pusvelčiui ar dar geriau, išdalina. O čia LAIKĖ, kol kažkas atsibus. Ir DAR, tamstai, negerai? doh.gif

METUS LAIKO turėjote dalintojos telefoną, adresą. Bet kada galėjote susisiekti. Bet kreipėtės kažkodėl tiesiai į AMERIKĄ ir nusimetusi visą naštą nuo savęs laukėte (neaišku ko), kol pati pamiršote.

Siūliau PADĖKOTI, kad tiek laiko net jums pačiai nereikalingus daiktus išsaugojo ir nepurkšti čia smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Dorotti @ 2016 06 20, 10:45)
Per Kate 25 užsisakau prekes jau ne vienerius metus, viskas būdavo puiku, tačiau nutiko situacija apie kurią negaliu tylėti, nes manau, kad žmonės, teikiantys paslaugas, neturi jokios moralinės teisės šitaip bendrauti su savo klientais iš kurių pinigų kuria verslą ir gyvenimą.

O viskas labai paprasta - prieš metus užsisakiau batus, viskas puiku, batai atkeliavo į Vilnių, pas zuika23 iš kurios ir turėjau atsiimti užsakymą. Taip jau nutiko, kad tuo metu laukiausi ir kas yra patyrusios šį malonumą, puikiai žino, kas yra nuolatinis pykinimas ir kokia savijauta tuo metu. Batų neatsiemiau ir suprantu, kad šioje vietoje esu pati kalta.

Po kiek laiko gavau laišką iš Kate25 dėl neatsiimtų prekių. Paprašiau, kad mano batus išsiųstų registruotu paštu, nes gyvenu kitam miesto gale, esu be automobilio ir su mažu vaiku. Man buvo pažadėta, jog mano prašymas bus perduotas Zuikai23 ir su manim bus susisiekta. Laukiau, bet nesulaukiau. Net ir pamiršau apie tuos batus. Bet vakar netikėtai prisiminiau smile.gif Parašiau laišką Zuikai, išdėsčiau visą situaciją, paprašiau išsiųsti man batus, žinoma, siuntimo išlaidas pažadėjau apmokėti. Ir šiandien ryte nutiko toks dalykas, kuris švelniai tariant nemaloniai nustebino. Gavau šiat tokį laišką:

Laba diena,

savo asmenines atsiėmimo galimybes reiktų vertinti prieš užsakant prekes, o ne praėjus metams laiko manipuliuoti dabartine padėtimi. Prekių ėmimo vieta ir sąlygos nepasikeitė nuo pirmo Jūsų pirkimo. Vaikai netikėtai neatsiranda, automobilio kad neturit irgi žinojot jau prieš metus, gyvenamoji vieta irgi turbūt nepasikeitė ar bent nepasikeitė staiga.

Laiškų taip pat siunčiau daug su informacija. Tik prieš vasaros pradžią atsakėte, kai praėjo beveik metai laiko. Kadangi prekė vasaros, tai darau išvadas, kad žiemą jos nė nereikėjo, todėl ir imi nebuvo poreikio.

Kai tvarkysiu daiktus nepaimtus prieš išeinant atostogų, tada ir atsiųsiu informaciją dėl siuntimo.

Suprantu, kad esu atsakinga už savo užsakytas prekes ir laiku jų neatsiemiau. Tačiau, manau, kad taip bendrauti su klientais tiesiog negalima. Jei per sunku išsiųsti siuntinį, būtų galima pasakyti, kad praėjo per daug laiko ir mano daiktai jau nebesaugomi. Tikrai tai suprasčiau. Bet dabar..
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.

Jus juokaujate metus laiko ir dar pretenzijos? Nestumo. Metu jauciausi taip kad galvojau viskas bus, bet niekam savo bedu neuzkroviau.
Atsakyti
QUOTE(Dorotti @ 2016 06 20, 09:45)
Per Kate 25 užsisakau prekes jau ne vienerius metus, viskas būdavo puiku, tačiau nutiko situacija apie kurią negaliu tylėti, nes manau, kad žmonės, teikiantys paslaugas, neturi jokios moralinės teisės šitaip bendrauti su savo klientais iš kurių pinigų kuria verslą ir gyvenimą.

O viskas labai paprasta - prieš metus užsisakiau batus, viskas puiku, batai atkeliavo į Vilnių, pas zuika23 iš kurios ir turėjau atsiimti užsakymą. Taip jau nutiko, kad tuo metu laukiausi ir kas yra patyrusios šį malonumą, puikiai žino, kas yra nuolatinis pykinimas ir kokia savijauta tuo metu. Batų neatsiemiau ir suprantu, kad šioje vietoje esu pati kalta.

Po kiek laiko gavau laišką iš Kate25 dėl neatsiimtų prekių. Paprašiau, kad mano batus išsiųstų registruotu paštu, nes gyvenu kitam miesto gale, esu be automobilio ir su mažu vaiku. Man buvo pažadėta, jog mano prašymas bus perduotas Zuikai23 ir su manim bus susisiekta. Laukiau, bet nesulaukiau. Net ir pamiršau apie tuos batus. Bet vakar netikėtai prisiminiau smile.gif Parašiau laišką Zuikai, išdėsčiau visą situaciją, paprašiau išsiųsti man batus, žinoma, siuntimo išlaidas pažadėjau apmokėti. Ir šiandien ryte nutiko toks dalykas, kuris švelniai tariant nemaloniai nustebino. Gavau šiat tokį laišką:

Laba diena,

savo asmenines atsiėmimo galimybes reiktų vertinti prieš užsakant prekes, o ne praėjus metams laiko manipuliuoti dabartine padėtimi. Prekių ėmimo vieta ir sąlygos nepasikeitė nuo pirmo Jūsų pirkimo. Vaikai netikėtai neatsiranda, automobilio kad neturit irgi žinojot jau prieš metus, gyvenamoji vieta irgi turbūt nepasikeitė ar bent nepasikeitė staiga.

Laiškų taip pat siunčiau daug su informacija. Tik prieš vasaros pradžią atsakėte, kai praėjo beveik metai laiko. Kadangi prekė vasaros, tai darau išvadas, kad žiemą jos nė nereikėjo, todėl ir imi nebuvo poreikio.

Kai tvarkysiu daiktus nepaimtus prieš išeinant atostogų, tada ir atsiųsiu informaciją dėl siuntimo.

Suprantu, kad esu atsakinga už savo užsakytas prekes ir laiku jų neatsiemiau. Tačiau, manau, kad taip bendrauti su klientais tiesiog negalima. Jei per sunku išsiųsti siuntinį, būtų galima pasakyti, kad praėjo per daug laiko ir mano daiktai jau nebesaugomi. Tikrai tai suprasčiau. Bet dabar..
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.


Dar per gražiai prašė po metų laikymo doh.gif
Daug metų bendradarbiaujame ir viskas 100 proc. OK.
Atsakyti
QUOTE(Vasaroti @ 2016 06 20, 10:02)
Nepykite, bet net skaitant ir žvelgiant į situaciją iš šono, nieko tokio graudaus neįžiūrėjau, kaip (matyt) bandėte nušviesti smile.gif

Laišką dėl iš siuntimo IŠ KARTO galėjote rašyti tiesiai Zuikui, iš kurios ir gavote kvietimą atsiimti prekes. Jei neklystų, jau pirmam puslapyje pas tarpininkes rašoma, kad NUO IŠSIUNTIMO IŠ JAV už prekes tarpininkė nebeatsako smile.gif

Prekės NIEKUR NEDINGO (kad tai reikalautų jos pastangų išvaduojant jas iš kokios muitinės ar dar ko), atkeliavo į vietą. Jos misija PASIBAIGĖ smile.gif

O tos visos dalintojos iš jūsų neatsiimtų, ar atsiimtų daiktų - turtų tikrai nekrauna biggrin.gif Jūsų paliktos ir metus laiko pragulėjusios šmutkės, tik eilinė dulkių rinkykla, o ne pinigus atnešęs verslo perliukas  doh.gif

Ir sakyčiau, PAGARBA ŠIAM VERSLUI, kad METUS laiko laikė niekam nereikalingus daiktus  doh.gif Paprastai tokius po metų išparduoda pusvelčiui ar dar geriau, išdalina. O čia LAIKĖ, kol kažkas atsibus. Ir DAR, tamstai, negerai?  doh.gif

METUS LAIKO turėjote dalintojos telefoną, adresą. Bet kada galėjote susisiekti. Bet kreipėtės kažkodėl tiesiai į AMERIKĄ ir nusimetusi visą naštą nuo savęs laukėte (neaišku ko), kol pati pamiršote.

Siūliau PADĖKOTI, kad tiek laiko net jums pačiai nereikalingus daiktus išsaugojo ir nepurkšti čia smile.gif


Tai galima ir parašyti, kad niekas prekių metus laiko nelaiko ir jų nebeturime. Viskas OK, suprasčiau ir neprašyčiau jų. O ne aiškinti man apie manipuliavimą ir dėti moralą, kokią esu neatsakinga užsisakinėdama daiktus ir naudodamasi jų paslaugomis.
Su dalintoja buvo susisiekta tris kartus, bet į mano prašymą išsiųsti daiktus nebuvo reaguota.
Žodžiu, suprantu, kad Jums elementarus mandagumas bendravimui su klientais yra svetimas. Džiaugiuosi, kad Lietuvoje yra daug ir kitaip mąstančių verslo savininkų ir žmonių, nes kitaip būtų labai liūdna...

Papildyta:
QUOTE(SADNESS @ 2016 06 20, 10:04)
Jus juokaujate metus laiko ir dar pretenzijos? Nestumo. Metu jauciausi taip kad galvojau viskas bus, bet niekam savo bedu neuzkroviau.

O aš kažkam užkroviau? Vėmiau sau ramiai ir viskas smile.gif Tik važiuot į kitą miesto galą nebuvo jėgų.
Atsakyti
QUOTE(Dorotti @ 2016 06 20, 10:19)
Tai galima ir parašyti, kad niekas prekių metus laiko nelaiko ir jų nebeturime. Viskas OK, suprasčiau ir neprašyčiau jų. O ne aiškinti man apie manipuliavimą ir dėti moralą, kokią esu neatsakinga užsisakinėdama daiktus ir naudodamasi jų paslaugomis.


Nesusireikšminkite smile.gif Nieko panašaus NIEKUR nebuvo parašyta wink.gif Sėkmės smile.gif
Atsakyti
Dorotti, prieš rašydama tokius postus, pirmiausiai būkit sąžininga su savimi 4u.gif Visos turi rūpesčių, o nėštumas ne liga. Arba gerbiame kitus ir kitų laiką, arba ne 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Dorotti @ 2016 06 20, 10:45)
Per Kate 25 užsisakau prekes jau ne vienerius metus, viskas būdavo puiku, tačiau nutiko situacija apie kurią negaliu tylėti, nes manau, kad žmonės, teikiantys paslaugas, neturi jokios moralinės teisės šitaip bendrauti su savo klientais iš kurių pinigų kuria verslą ir gyvenimą.

O viskas labai paprasta - prieš metus užsisakiau batus, viskas puiku, batai atkeliavo į Vilnių, pas zuika23 iš kurios ir turėjau atsiimti užsakymą. Taip jau nutiko, kad tuo metu laukiausi ir kas yra patyrusios šį malonumą, puikiai žino, kas yra nuolatinis pykinimas ir kokia savijauta tuo metu. Batų neatsiemiau ir suprantu, kad šioje vietoje esu pati kalta.

Po kiek laiko gavau laišką iš Kate25 dėl neatsiimtų prekių. Paprašiau, kad mano batus išsiųstų registruotu paštu, nes gyvenu kitam miesto gale, esu be automobilio ir su mažu vaiku. Man buvo pažadėta, jog mano prašymas bus perduotas Zuikai23 ir su manim bus susisiekta. Laukiau, bet nesulaukiau. Net ir pamiršau apie tuos batus. Bet vakar netikėtai prisiminiau smile.gif Parašiau laišką Zuikai, išdėsčiau visą situaciją, paprašiau išsiųsti man batus, žinoma, siuntimo išlaidas pažadėjau apmokėti. Ir šiandien ryte nutiko toks dalykas, kuris švelniai tariant nemaloniai nustebino. Gavau šiat tokį laišką:

Laba diena,

savo asmenines atsiėmimo galimybes reiktų vertinti prieš užsakant prekes, o ne praėjus metams laiko manipuliuoti dabartine padėtimi. Prekių ėmimo vieta ir sąlygos nepasikeitė nuo pirmo Jūsų pirkimo. Vaikai netikėtai neatsiranda, automobilio kad neturit irgi žinojot jau prieš metus, gyvenamoji vieta irgi turbūt nepasikeitė ar bent nepasikeitė staiga.

Laiškų taip pat siunčiau daug su informacija. Tik prieš vasaros pradžią atsakėte, kai praėjo beveik metai laiko. Kadangi prekė vasaros, tai darau išvadas, kad žiemą jos nė nereikėjo, todėl ir imi nebuvo poreikio.

Kai tvarkysiu daiktus nepaimtus prieš išeinant atostogų, tada ir atsiųsiu informaciją dėl siuntimo.

Suprantu, kad esu atsakinga už savo užsakytas prekes ir laiku jų neatsiemiau. Tačiau, manau, kad taip bendrauti su klientais tiesiog negalima. Jei per sunku išsiųsti siuntinį, būtų galima pasakyti, kad praėjo per daug laiko ir mano daiktai jau nebesaugomi. Tikrai tai suprasčiau. Bet dabar..
Taigi, jei esate pasiruošę mokėti už tarpninkavimą, pagalvokite ar norite remti verslą, kuris negerbia savo kliento, vaidna jį manipuliatoriumi ir leidžia sau bendrauti žemiausiu lygiu.

Bet juk sąlygos aiškiai parašytos, nu kaip Jūs taip pamiršot savo batus 😕 Visokių situacijų būna, va mano tel vasaros metu sms nepriima, tai yra kitų būdų susisiekt. Gi suprantat, kad pati atsakot už laiku nepasiimtas prekes. Komana dirba be priekaištų 👍
Atsakyti



Mergytes dar labai reikia prisijungianciu,free shipui


6pm

Belk

Theperfumespot-arden dezikai,reikia dar bent vieno uzsakymo ir perku 4u.gif 4u.gif 4u.gif


aciuuuu 4u.gif 4u.gif 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo nattti: 20 birželio 2016 - 10:42