QUOTE(Maja Di @ 2016 08 03, 20:37)
Draudimas arba susilaikymas nėra geresnė priemonė nei aiškus ir objektyvus paaiškinimas. Moksliniai tyrimai rodo, kad lytiškumo ugdymo programos pagrįstos susilaikymu, nekalbėjimu, draudimais, kaip tik neduoda reikiamo poveikio, bet galbūt net paveikia priešingai, sakė Vilniuje prie Švietimo ir mokslo ministerijos susirinkę protestuotojai.
Šaunuoliai. Ir dar kažkas teigia, kad bažnyčia nesikiša į mokyklą...
Šaunuoliai. Ir dar kažkas teigia, kad bažnyčia nesikiša į mokyklą...
Reikia skirti lytiskuma, kaip anatomijos/fiziologijos sudedamaja dali nuo zmoniu santykiu problemu.
Mokslas gali padeti suprasti, kad Coca-Cola nera kontracepttine priemone, bet mokslas bejegis formuoti zmoniu dvasines savybes.
Baznycia lyg teoriskai bando kalbeti apie dvasinius dalykus, bet vel, viska kisa tik pagal savo dogmas.
Tokioje betvarkeje pakaktu kukliu anatominiu ziniu, kas buvo daroma jau sovietu laikais. I atskiras klases pakviesdavo mergaites ir berniukus ir uzsikirsdmi paraudonave mokytojai aiskindavo jiems gedingus dalykus.
Dabar taip jau nebus, nes pilna asmenu, tame tape mokytoju tarpe kurie jau nieko nesigedija, atbuke, gali bet ka kalbet ar net pademonstruot.
Tame yra ir pliusai ir minusai.
Dvasiniai dalykai - subtilu. Tiek nekalbejimas tiek cinizmas yra blogis.
Bet geriausi mokytojai yra tevai su savo pavydziu ir mastymo budu. Ju poveikio jokia mokykla nepergales.
Pasiziurekit kad ir cia diskusijas ta tema, daugybei moteru tos problemos yra cinizmo lygyje, tai yra anatomijos lygyje. Visuomeneje - ne kitaip.
Galima moksla (anatomiska poziuri) toliau propaguoti, galima nieko nedaryti, o gal galima bandyti keisti situacija, kad jaunimas zmoniu santykiuose matytu ne dvieeju gyvunu mokslinio lygio fiziologines ir anatomines problemas.