Įkraunama...
Įkraunama...

Vėdinimas 9

Kodėl Q350 ir Q450 skiriasi efektyvumas realiomis sąlygomis pučiant tuos pačius 110 kubų? Maniškis ištraukia 19,9, grąžina 18,9, efektyvumas (18,9/19,9) išeina 94,97 proc. Vyto Q450 ištraukia 22, grąžina 21,6 laipsnius. Efektyvumas (21,6/22) išeina 98,18 proc. Efektyvumo skirtumas 3,21 proc.
Papildyta:
O tu gali tikslų ir pilną savo modelio pavadinimą paskelbti?

Temperaturos davikliai turi savo paklaidas, juolab ir skirtingi dregmes lygiai 

Atsakyti
QUOTE(vaikis_ @ 2019 01 17, 17:28)
Temperaturos davikliai turi savo paklaidas, juolab ir skirtingi dregmes lygiai

BMW 520d ir BMW 530d. Iš esmės irgi tik varikliai skiriasi, bet dėl jų būna ir kitų skirtingų nustatymų, pvz., stabdžių ar pakabos. Todėl nemanau, kad Q350 nuo Q450 skiriasi tik varikliukais. Tikėtina, kad yra kiek kitokia programinė įranga, galbūt dar kažkas.

Taip pat klausimas ar didžiausiam iš esmės taškiniam efektyvumui apskaičiuoti naudojami nuo-iki našumo duomenys. Ta prasme, kad Q450 ima didesnį darbinį turį ir gauna bendrą mažesnį našumą, nors pučiant 88-89 kubus Q350 efektyvumas 91 proc., o Q450 94 proc. Tai parodo ir realios sąlygos, kad pučiant 110 kubų galingesnis efektyvesnis.
Papildyta:
Dabar tiekiama nuo 18,8 pakilo iki 18,9 laipsnių, bet ir lauko temperatūra nuo 1,3 pakilo 1,5 laipsnių. Viduje tiek patus 19,9 laipsnio.
Atsakyti

BMW 520d ir BMW 530d. Iš esmės irgi tik varikliai skiriasi, bet dėl jų būna ir kitų skirtingų nustatymų, pvz., stabdžių ar pakabos. Todėl nemanau, kad Q350 nuo Q450 skiriasi tik varikliukais. Tikėtina, kad yra kiek kitokia programinė įranga, galbūt dar kažkas.

Taip pat klausimas ar didžiausiam iš esmės taškiniam efektyvumui apskaičiuoti naudojami nuo-iki našumo duomenys. Ta prasme, kad Q450 ima didesnį darbinį turį ir gauna bendrą mažesnį našumą, nors pučiant 88-89 kubus Q350 efektyvumas 91 proc., o Q450 94 proc. Tai parodo ir realios sąlygos, kad pučiant 110 kubų galingesnis efektyvesnis.
Papildyta:
Dabar tiekiama nuo 18,8 pakilo iki 18,9 laipsnių, bet ir lauko temperatūra nuo 1,3 pakilo 1,5 laipsnių. Viduje tiek patus 19,9 laipsnio.

Kiekvieno irenginio vidiniai nesandarumai bus vis kitokie, gamyklose nelieja plastiko ir polistirolo dirbiniu su 0.01mm paklaidom. Tu pats logiskai pagalvok ka skirtingo islausi turedamas ta pati branduoli - silumokaiti? Darydamas vienoda srautu balansa su skirtingo galingumo varikliais turesi tik kitokias el. sanaudas. Visi rekupai paprasti kaip dvi kapeikos, nieko ten neprigudrausi. Nebent darydamas disbalansus bandysi geresni efektyvuma islauzti. 

Atsakyti
QUOTE(vaikis_ @ 2019 01 17, 18:08)
Kiekvieno irenginio vidiniai nesandarumai bus vis kitokie, gamyklose nelieja plastiko ir polistirolo dirbiniu su 0.01mm paklaidom. Tu pats logiskai pagalvok ka skirtingo islausi turedamas ta pati branduoli - silumokaiti? Darydamas vienoda srautu balansa su skirtingo galingumo varikliais turesi tik kitokias el. sanaudas. Visi rekupai paprasti kaip dvi kapeikos, nieko ten neprigudrausi. Nebent darydamas disbalansus bandysi geresni efektyvuma islauzti. 

Dėl nesandarumų manau nesąmonė, paklaidos tikrai neturi būti didelės ir jų įtaka nereikšminga. Abiejų modelių korpusų dydžiai vienodi, bet ar tai reiškia, kad ir šilumokaičiai visiškai vienodi? Ar pakanka pakeisti tik varikliukus ir per tą patį šilumokaitį pūsti iki 270 kubų (Q350) arba 345 kubų (Q450) ir gauti vos 3 proc. efektyvumo skirtumus? Ar tikrai nėra kitų skirtumų? Galbūt yra kažkokių net šilumokaičio skirtumų - ne dydžio, o išdėstymų, tarpų ir t.t.
Atsakyti

Dėl nesandarumų manau nesąmonė, paklaidos tikrai neturi būti didelės ir jų įtaka nereikšminga. Abiejų modelių korpusų dydžiai vienodi, bet ar tai reiškia, kad ir šilumokaičiai visiškai vienodi? Ar pakanka pakeisti tik varikliukus ir per tą patį šilumokaitį pūsti iki 270 kubų (Q350) arba 345 kubų (Q450) ir gauti vos 3 proc. efektyvumo skirtumus? Ar tikrai nėra kitų skirtumų? Galbūt yra kažkokių net šilumokaičio skirtumų - ne dydžio, o išdėstymų, tarpų ir t.t.

Tie patys korpusai tik skirtingi varikliai, silumokaitis visur vienodas, tas pats kodas jeigu nori entalpinio. 

Q600 tik turi pajungimus didesnio diametro

Atsakyti

O tu gali tikslų ir pilną savo modelio pavadinimą paskelbti?

Iš faktūros: 

ZEHNDER COMFOAIR Q
VENTILATIEUNIT MET
WARMTETERUGWINNING 350
350 M3/H 200 PA Q350 NL L VV
ST ERV LTV LINKS
Atsakyti

Visgi Q450 turi didesnius pajungimus ortakiams, kaip ir Q600

Q350 vidinis 160mm

Q450 ir Q600 vidinis 180mm

 

Bet tai neturi itakos silumograzai. 

Atsakyti
Rekūpo ekrane po šilumokaičio rodo išmetamo oro temperatūra 6,5 laipsnio, programėlė 6,3 laipsnio. Programėlėje pakilo iki 6,4, ekrane nepasikeitė. Lauke pagal ekraną 2,0, pagal programėlę 1,9 laipsnio. Dabar lauke pagal programėlę 1,8, rekūpo ekrane 2. Taigi realiai paklaida tarp tiekiamo ir išmetamo oro rekupo ekrane galima iki 0,5 laipsnio.
Atsakyti
QUOTE(vaikis_ @ 2019 01 17, 19:19)
<p>Visgi Q450 turi didesnius pajungimus ortakiams, kaip ir Q600</p>
<p>Q350 vidinis 160mm</p>
<p>Q450 ir Q600 vidinis 180mm</p>
<p> </p>
<p>Bet tai neturi itakos silumograzai. </p>

Q450 vidinis 160mm. del kitu nezinau
Atsakyti

Q450 vidinis 160mm. del kitu nezinau

Keista, Olandisko raso 180mm.

Atsakyti
QUOTE(vaikis_ @ 2019 01 17, 23:58)
Keista, Olandisko raso 180mm.

Dar klausimas ar Germany Made ir Holland Made are the same. Tarp maniškio (Germany) ir olando faktūros krūvos skaičių yra neatitikimas (modelio ženklinimo).

O tu žinai, kad, pvz., Toyota Avensis ispaniška ir lietuviškos registracijos turės daug skirtumų. Mūsiškė: šildomos priekinės sėdynės, langas, variklio pašildymas, veidrodėlių ir t.t. Ispaniška to neturi, nes ten šilta. Ji bus graži (kaip ir olandų kaina): lietnykai, gal oda ir t.t. Taip kad ne viskas auksas, kas papigiai from Holland. Ten kitos wheather conditions
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 17 sausio 2019 - 23:16
QUOTE(cibulis @ 2019 01 17, 23:08)
Dar klausimas ar Germany Made ir Holland Made are the same. Tarp maniškio (Germany) ir olando faktūros krūvos skaičių yra neatitikimas (modelio ženklinimo).

O tu žinai, kad, pvz., Toyota Avensis ispaniška ir lietuviškos registracijos turės daug skirtumų. Mūsiškė: šildomos priekinės sėdynės, langas, variklio pašildymas, veidrodėlių ir t.t. Ispaniška to neturi, nes ten šilta. Ji bus graži (kaip ir olandų kaina): lietnykai, gal oda ir t.t. Taip kad ne viskas auksas, kas papigiai from Holland. Ten kitos wheather conditions

tai pagal tavo logika, olandas negali nusipirkti rekupo sertifikuoto passiv haus?
Atsakyti