QUOTE(viga @ 2016 11 06, 01:54)
Sveikos merginos, vos Jus suradau. Šiemet dirbu su 1-2 klasėmis.
Turėjom ir mes auditą, bet, kaip kiekvienai moteriai savas gimdymas, taip ir auditas - kiekvienai savaip. Priklauso kokie žmonės atvažiuoja. Kaimo mokyklose (neišgrynintose) lengviau. Pas mus nebuvo nė vieno pradinių klasių mokytojo, tai ir tos darbo specifikos labai gerai neišmano, o dar jungtinės klasės- jiems ,,kosmosas". Pildant bet kokius dokumentus turi būti visų vienodai, t. y. susitarimai, užfiksuoti metodinės grupės protokoluose. Taip pat ir dienyno pildymas. Pas mus užteko tik temos. Labiau kreipė dėmesį į pagyrimų - pastabų santykį.
Gal turit kokių ,,vitaminų" nenorintiems skaityti? Pasidalinkit

Turiu du kadriukus, kurie visiškai nenori skaityti, aišku ir skaito labai silpnai, nesupranta užduočių, rašydami praleidžia raides. Baigdami pirmą klasę geriau mokėjo, nei atėję po vasaros. Nežinau ką daryti. Tėvams dzin, jiems taip pat.
Grįžtam su naujom jėgom
Jei noro nėra, sunku priverst... Mano klasėj irgi yra tokių tinginukų, nemotyvuotų vaikučių. Bandom visaip: ir apdovanoju kas pusmetį (viena knygutė-vienas saldainis arba kas perskaito 10 knygelių, gauna prizą), ir rašau pagyrimus-pastabas, ir pildom klasėj stendą, kas ką skaito. Bet yra tokių, kurių būna vos 1 knygelė perskaityta. Dabar imsimės kitos strategijos - 5 - 10 min.skaitymo namuose (vaikai-tėvams, tėvai-vaikams). Tą, ką skaitė, fiksuosim užrašų sąsiuviniuose (dienoraščiuose), bus griežtai su tėvelių parašais. Gal taip kažkaip pralaušim ledus. Tą darysim 2 kartus per savaitę.