QUOTE(Užsispyrėlė @ 2017 08 09, 22:38)
jei kažkam yra klausimų ar normalu, kad tiek ilgai vyksta išmuitinimas, ar gali nepaleisti viso konteinerio dėl vieno auto jame ir tt. tai siūlau pasukti į muitinės informaciją ir turėsit atsakymus, tada galėsit vežėjus sausti, o dabar tai kad skundžiatės šioj temoj ir retorinius klausimus uždavinėjat, nieko nepakeis.
Kadangi siuntoje tik džemperis mano, tai man dzin kas su ta siunta bus, bet jei laukčiau prekių už 500 eur seniai jau bčiau viską išsiaiškinus o ne temoj šaukus
Jus baikite juokus, mano per 3 men siuntu juriniu pastrigusiu virs 400 eur, kam man skambinti klausti, pasakykite man? Jei as neturiu nei siuntu numeriu nei informacijos nieko....

Mano rankos suristos, klausiu net el. pastu, kad temos netersti, bet atsakymo jokio visiska tyla, tai daryti ka! Кad komunikacijos labai truksta siai komandai matosi puikiai, is ko ir kyla visi nesusipratimai. Mes esame paslaugos gavejai, o ne teikejai. Jei jau teiki paslaugą, tai turi numatyti visus niuansus.
Skambinu i muitine ir sakau na kazkokios tai mano jurines siuntos turi buti per Batic kranta siunta pasakykite, issijuoks iki negalejimo.......
Kaip Jums lengva kalbet, kai tik dzemperiuko laukait, jei mano but tik tokia smulkme, taio as ir galeciau ramiai laukti.....
Šia tarpininke pasirinkau vien dėl patogaus atsiemimo prekiu, nes iš darbo važiuojant tiesiog važiuoju pro dalintoją.
Aš tiesiog žmogiškai galiu mastyti, gal tada Ridžis turėtu pabendrauti su kita tarpininke, kuri ir teikia paslauga laivu
Laureta, ka ji daro sulaikius muitiniai krovini? Gal tada butu aiskesni veiksmai. Nes jos ir buvo sulaikyta muitines, ir ne karta, bet tokio ilgo pastrigimo nebuvo. Tik nesupraskite kaip priekaisto, cia tiesiog zmogiskas pasiulymas