<p></p><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="toza" data-cid="72384133" data-time="1552661978"><div><p></p>Aš savo sveikatą vertinu šiek tiek daugiau nei 25EUR ar 100 EUR (išbėgęs kremas ar per didžiausią SALE pirkta negražinama prekė gauta su dėme.... žinau KAIP pirkau, KĄ pirkau, iš KUR pirkau ir sąlygas taip pat skaitau.... )... tokiais atvejais , joks tarpininkavimo mokestis , kai dingsta ar konfiskuojamos dėžės nepadengs nuostolių..<span>.p.s. Amelita, tik noriu paklaust kiek sutaupėte per 5 metus pirkdama per tarpininkes, ir nemokėdama mokesčių LTU? , savo atveju galiu pasakyti, kad vien MK rankinė ar kuprinė pirkta iš USA kainuoja mažiausiai 100 EUR mažiau nei LTU</span><p></p></div></blockquote><p></p><p>Pirkimo sąlygose niekur nebuvo parašyta, kad už dingusias prekes jie neatsako.. ir tai mūsų, pirkėjų, rūpestis..
Aš viską suprantu, kad nutinka visokių nenumatytų dalykų, kaip ir muitinės ir t.t Bet pirmiausias ir svarbiausias dalykas, tai yra tarpininkės betarpiškas bendravimas su savo pirkėjais, pagalba, noras surasti prekes, atrašymas į laikus ne po mėnesio, o kai tik galima. Rodymas iniciatyvos, kad tikrai kažkas daroma, skambinama, bendraujama su vežėjais, muitiniais dalykais..
Esu įsitikinusi, kad anas prekes atgavome tik todėl, kad labai daug merginų asmeniškai skambino ir aiškinosi..
Bendra komanda tikrai gerai dirbo/dirba. Greiti užsakymai, greiti atsiuntimai. Na bet šita 2 metus trunkanti nesamonė tikrai turi ribas

Todėl ir yra toks likęs piktumas ant širdies, kad daugelis tiesiog ignoruojama..
</p>
Pirkimo sąlygose yra parašyta, kad už siuntinį, išsiųstą iš JAV, jie neatsako, deja.
Mano siunta irgi dingusi. Man irgi pikta dėl tokio komunikavimo. Bet suprantu, kad jei rašysiu kiekvienam puslapyje paryškintas žinutes, nuo to niekas nepadikeis 😔