QUOTE(Mergiona @ 2017 12 21, 20:54)
tai as ir sakau- tik savo asmenini laika planuoji, nieko daugiau. bet kokiam darbe bet koks darbuotojas savo asmenine veikla planuoja, ar gydytoja ar valytoja. Tai ir sakau- minimali atsakomybe- tik uz save ir nieko daugiau. Kaip tavo nuomone gali valdzia nezinot laiko? tau gali duot pristatyt per 24 val jei kelio 48? juk ne. O kas tai regulioja? valdzia. Kaip jie gali nezinot ka vezi? Juk jie visus popierius turi. Suprantu kad zmogui uz N masinu atsakingam gali ne galvoje but ka buten veza masina A o ka masina B paklaustas ant smugio. Pati sakai "man viesbuti uzsake"- kas? Dievulis? na zozdiu, kazkaip keista kad tu neivertini atsakomybes "tik asmeniskai uz save" ir atsakomybes uz visa procesa skirtuma.
Del kamsciu- puikiai jie prognozuojami, jei ne del avarijos, bet normali navigacija veikia online ir pranesa kad yra eismo ivykis, siulo apvaziavimo variantus jei tik imanoma. Mano paprastute Igo ir tai prognozuoja keliu minuciu tikslumu kelems simtams km. Ir butent net paprastute "mato" skirtuma ar masina vaziuoji, ar fura, ar autobusu.
Ladno, sita tema baigiau, zinau "specifika" is kitos barikadu puses ir kas uz ka atsako.
Nu kaip matosi, nežinai tu tos specifikos visiškai, iš vienos barikadų pusės net neįsivaizduoji, o kitą tik iš nuogirdų įsivaizduoji, nepyk, bet taip yra

. Kokį asmeninį laiką? Planuoji darbo laiką ir ne asmeninį. Ir kokius popierius ta valdžia turi, žinai? Ogi jokių neturi, dažnu atveju net konkretaus pristatymo adreso neturi, gauni jį kartu su cmr ir tada žiūri, kur važiuoti. Popierius parvežu aš, grįždama iš reiso. Būdama reise siunčiu foto. Vadyba iš ekspedicijos gauna sms, kurią išverčia ir atsiunčia vairuotojui, vairuotojo reikalas susiplanuoti laiką taip, kad suspėtum. Aišku, laikas turi būti realus, bet būna ir taip, kad būna nelabai realu. Pvz., aš buvau gavusi pakrovimą vakare, 900km, per CH sieną ir kitą dieną fiksuotas iškrovimas. Žinok suspėjau, tik nusiselfinau austruose miestelyje. Vadyba net nežinojo, kad ten fixas. Vadyba ir vairuotojas turi dirbti kaip komanda, kad darbas eitųsi. Fūra- ne lengvikė, neapvažiuosi kamščių kaip užsimanius, jei taip gerai žinai tą kitą barikadų pusę- turėtum žinoti, kodėl. Nu apie kamščių prognozavimą jau patylėsiu geriau, nu tu geriau gal žinai, daugiau eu keliuose laiko praleidi

Apie atsakomybę- kaip suprasti "už save" Tu ten niekam nesi įdomus kaip žmogus, vadybai tik svarbu, kad lkw judėtų, o atsakai už viską- už mašiną, už krovinio pristatymą, už jo saugumą, tvirtinimą, teisingą pakrovimą, ir jei kas negerai- ne valdžia atsakys, o tu.