QUOTE(anira12 @ 2017 02 27, 12:02)
O gal žinai, kaip venipakas sprestų ? Nes nuotraukoje,kur siunčia,kad gavo, maišas sveikas, tai ESWD turėtų tikriausiai venipakui pretenzijas reikšt
praejusia savaite kaip ti turejau atveja, kai venipakas mums sugadino pakuote. yra du dokumentai. Vienas manifestas kuomet venipakui atduodi prekes ir ant jo pasiraso, kad prieme prekes gabenimui. Pasirasant yra patvirtinama, kad viskas yra ciki bari su tavo kroviniu. Ir antras manifestas kuri pasiraso gavejas priimdamas pristatytas prekes. Jei prierasu nera, vadinasi prekes buvo pristatytos tvarkingai. Jei matai kad yra pazeidimu, visada privaloma parasyti. Ir vat musu klientai prieme prekes pasirase ant iteikimo manifesto, jog gavo pazeista preke iki pirmines pakuotes. Tada as remdamasi nuotraukomis, ir tais irasais rasiau venipakui pretenzija, yra speciali forma, taip pat prisegiau prekiu isigijimo dokumenta + transporto saskaita, kad jie matytu jog mano nurodyta prekiu savikaina yra butent tokia ir ne kitokia. I po 10 dd gavau atsakyma. Man bus kompensuota pazeistos prekes verte - savikaina. O sugadinta pakuote as issiunciau jiems atgal. Man buvo nurodyta kokiu adresu ir kam su spec prierasu (kompensuota pretenzija).
Venipakas visada daro siuntu nuotraukas priemimo terminale ir issiuntimo terminale. jei tai jo kalte, atsuka kameras ir mato.