[quote=Virtualnaja,2017 03 14, 11:28]
[quote=Bluntė,2017 03 14, 09:51]
Kodel reikalaut?
Paimtu kaip mytoys atsauktu ramiai be jokiu skambuciu ir tiek
Bet zmogus saziningas. Asmeniskai nori atsiprasyt
Tai tas kas isivaizduoja kad turi teise reikalaut matyt nedirba nieko . Nes tik dirbantis zmogus supranta zmogiskas klaidas
[/quote
nepamirskyte , kad mytoysas tada atsiunte viska, bent jau daug zmoniu sake , kad gavo ( as asmeniskai pramiegojau tada ta ispardavima) taip klysti yra zmoniska, bet yra vartotoju teises, kurios numato, kad vartotojas yra silpnesne puse, nei pardavejas, todel jei tokios klaidos atsiranda, vartotojas - pirkejas turi teise reikalauti, kad jam butu parduota uz ta kaina. o cia kas reikalaus ar ne , tai jo jau reikalas.
Ir siaip su jumis nesutiksiu, manau tas , kuris daug dirba , daug po to ir reikalauja ir is kitu. Nes tik daug dirbdamas , tu suvoki , kiek tau kainuoja tavo klaidos , ir patikekite nebuna jokio gailescio

pries dekreta dirbau transporte, tai tenka atsakyti , net tada kada tu nekaltas o jei buciau koki adresa pasikrovimo ar data ne ta nurodziusi, tai net nebutu minties kas dengs nuostolius
[/quote]
Matot kokie skirtingi zmones
As irgi prie transporto ir dirbdavau daug daugiau nei priklauso. Nes vaiku nebuvo
Todel tokiais atvejais suprantu tuos zmones ir dziaugiuosi jei jie asmeniskai paskambina ir atsipraso. Paskambint tai ne emailu parasyt. Nes nezinau kas kitam laido gale pakels rageli. Kokia nuotaika ir pan
Mytoys oi ne visiem atsiunte. Matyt neidemei skaitet diskusija. Vien man atsauke 2 uzsakymus i Lt darytus. Jau nekalbu kad de ribose nieks negavo, nors iduota kurjeriam net i rankas buvo
O Vartotoju teises imtusi nebent pinigu neatgautumet. Nera tokio istatymo kad privalo pardavejas parduot kiek nurodyta. Nes gali ir nebut prekes sandely kaip pvz
Su tokiais grasinancisais Vartotoju teisem oi kiek dirbom. Ir net patys tokiem klientam tas Vartotoju teises kvietem