QUOTE(gaikaSJ @ 2017 03 21, 09:05)
sunkus klausimas, kiek suprantu is namu kurjeris paima, tai gal jei yra galimybe namuose buti, gal ir galima....
nors va is mano patirties, pirma karta pernai pirkau MYTOYS..... ir is 4 masinu zaisliniu dideliu, dviems buvo iskletos detales...tai viena mama pati nese i pasta ir siunte atgal, nes jos didziausias iskilimas buvo. As tik elektroninius laiskus, kuriuos ji pati labai gerai surasydavo, persiusdavau. Siaip jau jus neatsakote uz netikusius batus, kurjeriui gal nesvarbu kad pasiimtu is kitu namu, nors ant lipduko (dezes viduje) bus jusu adresas atspausdintas
nors va is mano patirties, pirma karta pernai pirkau MYTOYS..... ir is 4 masinu zaisliniu dideliu, dviems buvo iskletos detales...tai viena mama pati nese i pasta ir siunte atgal, nes jos didziausias iskilimas buvo. As tik elektroninius laiskus, kuriuos ji pati labai gerai surasydavo, persiusdavau. Siaip jau jus neatsakote uz netikusius batus, kurjeriui gal nesvarbu kad pasiimtu is kitu namu, nors ant lipduko (dezes viduje) bus jusu adresas atspausdintas
QUOTE(Blizgė @ 2017 03 21, 09:17)
Ir man atrodo, kad nesunku. Jungiausi prie pirkimo Yoox ir jie man atsiuntė visai ne tuos batus, kurie buvo foto. Tik gavusi, iš karto parašiau merginai, prie kurios jungiausi, kad norėsiu grąžinti, nes ne tie batai. Ji patarė bandyti parduoti. Aišku, su pardavimais bėda, niekas neperka. Sekmadienį vėl parašiau, prižadėjo atsiųsti formą grąžinimui. Dabar jau iš viso man rašo, kad nesitariau dėl grąžinimo ir kodėl to jos prašau. Kaip elgtis? Grąžinimo laikas nenumaldomai artėja prie pabaigos...