QUOTE(ievakata @ 2018 09 04, 18:22)
Gal kas turite patirties su Eshopwedrop dingus siuntiniui? Pirkta is Amazon UK, rodo pristatyta 08.17 d, net varda nurodo kam iteikta , eshopwedrop iesko, bet neranda. KAs tokiu atveju? Prasau kompensuoti prekes kaina, kol kas tik gavau pasiulyma kreiptis I Amazon, bet ka jiems rasyti, kaip preke pristatyta. Idomu gal kas susidurete, kaip jie sprendzia toki klausima?
Buvo dingę kelis kart. Viskas išsisprendė savaime.
1. Vieną kartą Amazon.co.uk rodos suvedžiau Eshopwedrop adresą, bet pasirinkau iš Amazon siūlomo adreso ir ups nusiunčiau pas Eshopwedrop kaimynus. Siuntą rado pas kaimynus.
2. Kitą kartą ant gavimo kortelės nebuvo konkretaus pirkėjo numerio. Atsidūrė prie Eshopwedrop neidentifikuotų siuntų. Vėliau identifikavom.
3. Gali būti, kad kurjeris atidavė ne Eshopwedrop darbuotojui. O kokį vardą rodo prie Amazon paskyros? Eshopwedrop darbuotojo?
Sutikrinkit, ar tiksliai nurodėt savo paskyroje Eshopwedrop adresą. Sutikrinkite, ar amazon yra jūsų pirkėjo kodas.