aš kelinta diena kovoju su amazon'u. Gavau sulankstytą keptuvę, parašiau jiems laišką, jie man iškart tris opcijas - pilnas refund, keičia į kitas arba grąžina 15 proc. Pirmi du variantai man netiko, nes siunčiau per eshopwedrop, tai vadinasi nieks siuntimo kaštų į LT man nekompensuos plius keptuves turėsiu išsiųsti amazonui ir dar naujas per eshopwerdrop parsisiųsti į Lietuvą, žodžiu vienas minusas.
Bet, amazonas nesulaukęs mano atsakymo išsiuntė man naujas! aš jiems iškart parašiau, kad man jų nereikia ir aš to neprašiau, bet jie "ups, per vėlu". Parašiau ir eshopwedrop, kad to siuntinio jie nepriimtų, bet po kolkas tyla.... ir jei eshop jį priimsi, automatiškai išgabens man į LT. Gal turit minčių ką čia dar galima padaryt?
Parasykit kad esat lt ir grazinti jiems negalit senu. Gal leist pasilikti blogas ir gausit naujas
Taip. I lt siuntimo amazon nekompensuoja. Bet problemas tikrai geranoriskai sprendzia