QUOTE(Maja Di @ 2020 03 22, 12:53)
Gal kas galit pasakyti kaip susisiekt su Ryanair. Prieš gerą savaitę jau nutraukinėjau skrydį, buvau čia įkėlus laišką anglų kalba. Prieš kelias dienas man dar siūlė krepšius įsigyt, rodė kaip neatšauktą skrydį. Vakar gavau žinutę, kad skrydis atšaukiamas, bet jau lietuvių kalba. Bandau vėl suvesti duomenis grąžinimui, meta klaidą
. Nuo vakare jau kelis kartus bandžiau, meta tą pačią klaidą Ką daryt? Numatytas skrydis antradienį. Gal kreiptis į draudimą?
O kada tą pirmą formą užpildėte? Jie rašo, kad peržiūri per 7 dienas pašymą, ir duoda atsakymą apie sprendimą, o pinigus išmoka per 15 dienų. - Taip rašo [tik jau nebeatseku, kur, - tiek daug jie ten email siunčia], ar / kokiom sąlygom tas įvyksta. Pati pirmą syk domiuosi šituo reikalu, tad stebiu dar kol kas, tiksliau - laukiu.
Jei terminai praėjo, tada manau verta susisiekti su customer service. Gal čia bandykit užklausti? -->
Ryanai pagalbos centras Tame psl pavažiavus žemiau yra "susiekti el.paštu".
Toje "trumpoje" formoje rašo taip: "Jeigu jūsų prašymas grąžinti įmoką bus patvirtintas, jis per 20 darbo dienas bus automatiškai apdorojamas kaip jūsų skrydžio užsakyme naudota mokėjimo forma. Jūsų bankas įmokos sumą į jūsų sąskaitą perves per 57 darbo dienas."
Čia siūlo realiu laiku susisiekti:
čia .
ir čia