Pirmos atrankos dainų vertinimas, vertinu ne dainavimą, nes neturiu muzikinės klausos
1. MaNNaZZ- Latvijos “Triana Park” muzika man buvo įdomesnė, gražesnė. Dainos žodžiai per daug abstraktūs, kad galima būtų suprasti apie ką daina. Pati daina šalta, todėl praeina pro šalį, neužkabina jausmu, tik protu - įdomu pasižiūrėti ką sugalvojo. Balsas atrodo geras, bet ir suomės “Blackbird” balsas buvo daug geresnis. Patekimas į Eurovizijos finalą 50 proc.
2. Migloko- daina iš rūsio arba mergaitės prieš veidrodį daina. Kokiame nors vakarėlyje, draugų kompanijoje tokią dainą gerai priims, bet ne Eurovizijos klausytojas. Patekimas į Eurovizijos finalą 1-5 poc.
3. ALDEGUNDA- dainelė graži, bet prastoka Eurovizijai, stilinga choreografija, vaizdas gražus, tik dainininkei reikėtų labiau atsipalaiduoti, iš akių jaučiasi susikaustymas, daugiau kontakto su žiūrovu, spindesio, viliokiškumo akyse. Patekimas į Eurovizijos finalą 40-50 proc., o gal ir klystu, nes labai jau neblogai atrodo, dainos vaizdo įrašas sudarė daug prastesnį vaizdą nei atlikimas televizijos scenoje. Ko gero iš visų likusių atrankose dainų būsiu už ją, kad važiuotų į Euroviziją, nes labai viskas – tiek dainelė, tiek vaizdas sudaro skanų saldainiuką.
4. TWOSOME- taip ir įsivaizduoju, kaip stadione sirgaliai prieš rungtynes skanduoja. Patekimas į Eurovizijos finalą 0 proc.
5. “GLOSARIUM”- nieko įdomaus nepateikė, provincijos lygio atlikimas. Sunku kažką pasakyti apie patekimo į finalą galimybes, nes yra keistas dalykas, kadangi Eurovizijoje tokio žanro muzikos yra vienetai, tai dainas pervertina.
6. Šarūnas Mačiulis – suprantu, kad draugas, turi autoritetą Lietuvoje, bet vis tik, jeigu sėdi komisijoje, tai vertink objektyviai. Suprantama kodėl žiūrovai balsavo, bet tas daugeliu metų nuo Europos atsilikęs muzikinis skonis kaskart ir atneša Lietuvai paskutines vietas. Patekimas į Eurovizijos finalą 0 proc.
7. GEBRASY – negaliu pakęsti to „aviniško“ stiliaus dainų, kurių pilna tarp anglų kalbos dainų. Daina seniena, nieko įdomaus, nuobodu. Patekimas į Eurovizijos finalą 2-20 proc.
8. MATAS LIGEIKA – balsas atrodo geras, bet man asmeniškai tokio „aviniško“ tipo balsai nelabai patinka. Scenoje gerai žiūrisi, vaikinas turi scenai tinkamą išvaizdą. Daina eilinė, tokių švediško muilo dainų tūkstančiai. Patekimas į Eurovizijos finalą 5-10 proc., o gal ir daugiau, nes paauglės turėtų balsuoti
9. „FILTERED TOOLS“ – labai graži muzika, tokia, kuri negali nepaliesti bet kurio klausytojo sielos, atitinkanti Eurovizijos reikalavimus, tik toks jausmas, kad muzika kažkur girdėta. Balsas gražus, tinkantis tai muzikai. Tema visada aktuali, pasaulinė. Tik vaizdą reikia taisyti – veido išraiška neturi būti tokia pikta, keisti šukuoseną. Patekimas į Eurovizijos finalą 80-90 proc.
10. RŪTA – manau, kad daina „Paradox“ geriausia ne tik toje atrankoje, bet įtariu, kad iš visų atrankų geriausia, nes tokios dainos nesimėto. Tik reikalingas labai gerą vokalą turintis artistas. Gera muzika ir ne tušti, bet prasmingi žodžiai negali nepaliesti klausytojo. Nepatiko tik vaizdas, baisiai atrodo ta tatuiruota ranka, mergina baisiai ranką susidarkė, visiškai nesiderina prie suknelių, čia jau reikia grubaus, rokeriško apsirengimo. Atlikimas prastokas, apskritai, jai reikia kietai tobulinti vokalą. Dainos patekimas į Eurovizijos finalą 100 proc., dainos atlikimo (prastai dainavimo požiūriu, artistiškumo jai netrūko) – 5-30 proc.
11. SIMONA – daina 30 metų, o gal ir daugiau senumo, lietuvių skoniui tinkama. Balsas gražus, o štai vaizdą reikėtų tobulinti. Patekimas į Eurovizijos finalą 5 proc.
12. GABRIELA ŽDANOVIČIŪTĖ – įdomus, gražus balsas, matosi, kad talentinga mergaitė. Daina tikrai daug geresnė už Migloko dainą. Patekimas į Eurovizijos finalą 30 proc.
Iš komisijos balsavimo tik viena išvada, kad visos rimtos, geros dainos buvo nustumtos į galą.