Kalbam apie moralę.
Nagi, rankos pridėkit pie širdes.
Ir tikrai mums niekad nerūpi, kaip ten elgiamasi su gyvuliais.
Ir kassyk, sėsdami prie šventinio stalo, ar kasdienio, dėl to savo "skanu", ar tikrai mums visad ir visada nusispjaut, nes mes dirbom, esam pavargę ir dabar turim teisę "pasimėgauti tuo"?
Ar bent jau pagalvojot, kad jei gyvūnas turi kentėti, tebūnie tai tik akimirka, bet ne visas gyvenimas belangėje?
Gi visa tai -vsa ši KANČIA dėl mūsų.
Cia tas pats butu, jei pradetumet gincytis koks vyro mikasius geriausias



Nu jau, iš kur čia tokios normos? 'Geras' diedas ant karto tiek sukerta, o po to vaikšto su 9 mėn. nėštuminiais pilvais
O ankštinai tokie sotūs, persivalgyti tiesiog neįmanoma
O jei vegetaras valgys pusryciams bandele, pietums makaronus su 3 pomidorais, o vakarienei blynelius su uogiene, tai bus sveikas, be pilvo, gaus visus elementus, ne?
Atsakymas ne vegetarizmas, ne veganizmas, o subalansuota mityba.


O kuo tie dumbliai taip nervina? Visos mėsėdės taip už tų dumblių pastoviai kabinasi. Ar tik ne todėl, kad supranta, kad gyvybė iš vandens kilusi, bet kadangi tiek zin iš tiesų gyvybė ir tikrasis smurtas, tai tyčiojasi tada iš dumblių. Kaip tai kvaila.</p></div></blockquote><p>Atsiprasau, nesmurtausiu daugiau pries dumblius. Nenervina manes visai, tiesiog tavo argumentai nelogiski. Tu, kaip zinduolis, turetum nerti juron ir tuos dumblius rankutemis rauti, o ne siustis papildus is nezinia kur.
</p>
O tai tu jau ne žinduolė? Kas tu tokia tada?


Kalbam apie moralę.
Nagi, rankos pridėkit pie širdes.
Ir tikrai mums niekad nerūpi, kaip ten elgiamasi su gyvuliais.
Ir kassyk, sėsdami prie šventinio stalo, ar kasdienio, dėl to savo "skanu", ar tikrai mums visad ir visada nusispjaut, nes mes dirbom, esam pavargę ir dabar turim teisę "pasimėgauti tuo"?
Ar bent jau pagalvojot, kad jei gyvūnas turi kentėti, tebūnie tai tik akimirka, bet ne visas gyvenimas belangėje?
Gi visa tai -vsa ši KANČIA dėl mūsų.
Pridedu ranka prie sirdies - nerūpi.
tai ir pasirinkę rūkyti yra ne kvailiai. ir narkomanai - ne.
čia kaip pažiūrėsi.
Kvailys esti kiekvienas, kuris sukelia sau destrukciją.
Normali žmogaus psichika neturi siekti sau mirties.
Tėtis vadinasi, pasirinko kitaip. Norėjo būti nebe kvailys. Išgelbėjo sau gyvybę. Paklausė mūsų. Grįžo iš reanimacijos ir laksto vėl sau žymiai sveikesnis.
Bet vėlgi, sugrįžtam prie moralės ir etikos....
čia kaip pažiūrėsi.
Kvailys esti kiekvienas, kuris sukelia sau destrukciją.
Normali žmogaus psichika neturi siekti sau mirties.
Tėtis vadinasi, pasirinko kitaip. Norėjo būti nebe kvailys. Išgelbėjo sau gyvybę. Paklausė mūsų. Grįžo iš reanimacijos ir laksto vėl sau žymiai sveikesnis.
Bet vėlgi, sugrįžtam prie moralės ir etikos....
Kiekvienas yra savo likimo kalvis
O prie ko vegetarai prie mėsos diedų? Ir iš viso iš kur ta norma pusė kg? Kai kiekvienas žemėje tik po pusė kg per savaitę mėsos suvalgys, tai ne taip baisu ir bus. Bet juk dabar anaiptol taip nėra
Vadinasi, M.Joy knyga kalba pati už save.
Mes dar labai giliai žiaurumo kultūroje.
Ir tai mums norma.
Galime kelti klausimą: kodėl nerūpi?
Ar kad tos būtybės - ne žmogus?
Jei ten, belangėse, būtų žmonės - rūpėtų?
O tai tu jau ne žinduolė? Kas tu tokia tada?
Jei visgi žinduolė, tai viskas ok su tavimi, dar neišprotėjai kaip kokia cambala, tai tada sutarkim, kad nersiu tik po tavęs, parodyk pavyzdį, tu gi pas mus šviesuolė
Na as manau, kad zmogus auksciau uz gyvuna. Ir issivyste mes daugiau, nes pradejom apdoroti maista savo laiku, o ne valgyti tik tai, ka ir kokioj formoj randam. Todel as ir valgau suri. Ir karves valgau. Tu save gyvunu laikai, tai ir nerk, grizk i gamta.