QUOTE(skuba3 @ 2018 06 27, 09:06)
Prieš kelionę nemažai skaičiau atsiliepimų apie atskirus draudimus, tai lyderiauja Gjensidige, kiek pamenu, gal net nebuvo pasisakiusių, kam būtų reikėję mokėti už paslaugas, o paskui susigrąžinti grįžus į LT, pakakdavo poliso ir visas reikiamas paslaugas gaudavo žmonės be jokių mokėjimų iš savo pinigų; Lietuvos draudimo ir Ergo irgi nemazai teigiamų atsiliepimų, bet pasitaikė atvejų, kas minėjo, jog teko apsimokėti už paslaugas, o Lt be abejo atgaudavo viską; patys ėmėm Gjensidige, tai dar perklausiau agentės, ar tikrai pakaks parodyt polisą, sakė jau keli metai nebegrįžta žmonės su čekiais, pakanka parodyt polisą gydymo įstaigoj. Gidė mums viešbuty minėjo, kad jei problemos, skambinti Novaturo (mes per juos vykom) atstovams, o ne per registratūrą tam, jog patekti į gydymo įstaigą, kur nebus nesklandumų dėl draudimo ir pan. Tai tokia mūsų patirtis.
Nepritariu dėl to, kad gidui skambinti. Kreipčiausi kitą kartą į resepšeną. Prieš pusmetį Egipte reikėjo mediko dėl traumos, tai gidas pas tokus nusiuntė, kur už kokių 40 km, į panašų viešbutį kaip mūsų, toks pat daktaro kabinetas ir pas mus buvo. Jei norėjus būčiau nuotraukos, tada tas daktaras būtų siuntęs dar už 30 km ( į mūsų viešbučio pusę


