QUOTE(Subjektyvi @ 2008 08 28, 09:15)
Jei nebūtų prabangūs, jų būtų daugiau nei dabar. Turint omeny ne firmų, o asmeniniais pinigais apmokėtų auto. Dauguma gali įpirkti 10 000 ribose, mažesnė dalis - iki 70 000, dar mažesnė - iki 100 000. Kokie 5 % gali skirti iki 160 000, o 0,2% iki 300 000.
PVZ. su moldingais gan netikęs, nes kasko tikriausiai kainavo tiek, kiek dvidešimt. Kasko apsimoka vagystės ir smarkaus sudaužymo atveju. Ar C4 kam nors reikalinga?
Be to yra labai daug visiškai nevagiamų automobilių, galima pasidomėti esančia statistika prieš perkant, visi draudikai ar įrenginėjantys signalizacijas ją turi.
PVZ. su moldingais gan netikęs, nes kasko tikriausiai kainavo tiek, kiek dvidešimt. Kasko apsimoka vagystės ir smarkaus sudaužymo atveju. Ar C4 kam nors reikalinga?

Vien dėl to, kad pusė Lietuvos uždirba nedaug dar nereiškia, kad auto kainuojantis 100 000 yra prabangus. Brangus - taip, bet ne prabangus.
Nu vienas moldingas kainavo 400 lt. Du kartus buvo pavogti 4*400=1600 lt. Kasko tikrai 8000 lt nekainavo, nes pati mašina buvo įvertinta 15000 lt. O kokia mašina yra kam reikalinga? Paprastai mašinas vagia ne pardavimui (tada ir kasko nepadės), o išsipirkimui, o senas ardymui. Pilnas šrotas vogtų mašinų ir ne tik C4, bet ir B4, ar dar senesnių.