QUOTE(Egluzek @ 2019 12 21, 12:40)
<p></p><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="rimule" data-cid="72571151" data-time="1576923142"><div><p>Pagalvojau, gal susimaise 639 ir 640 dezutes, bandziau dabar apmoketi 640 dezute, tai gavau toki atsakyma:
Pervedimas eurais
Gavėjo sąskaita nerasta arba uždaryta.
Klaidai suteiktas ID: 3186531671. .

</p></div></blockquote><p>Jeigu i Luminor saskaita vedat tuomet ir man taip buvo, Lina minejo, kad bankas ja uzdare ir neinformavo. Bandykit i kita banka.</p>
moku Luminor į tą kuri nurodyta laiške, galas 4536, pavedimas padarytas sėkmingai. Bet aš mokėjau daugiau nei prieš savaitę.
Jei kažkas dėl mokėjimų pasikeistų, tai manau taip ir nurodytų laiškuose, kai siunčia skaičiukus