vakar buvo nuostabiam koncerte, taip širdis atsigavo.
Amadėja, žinoma, kad gali būti. Bet o koks gi skirtumas? Dabar "vaikšto" bjaurus virusas, labai daug sergančių.
O kas bus su naujai pirktom po nauju?
Negalėsi nudėvėti visų į sąnaudas. Nes žalias kursas įjungtas buvo pas bobausybę... Įmonę turi , buhalterę turi, pasiklausk. Naujai pirktų negalėsi .
Labas rytas,
vakar buvo nuostabiam koncerte, taip širdis atsigavo.
Amadėja, žinoma, kad gali būti. Bet o koks gi skirtumas? Dabar "vaikšto" bjaurus virusas, labai daug sergančių.
Koks koncertas?
Mes šeštadieni varom su vaikais ir mama į "valanda prieš mūšį". Nusprendėm vietoj dovanų tokia bendrą veiklą
Pamete lp express mano vieną siuntą pirkėjui, ir nesprendžia problemos, tipo sory, nerandam.ka daryt patarkit. Ar jau tiesiog nurašyti į nuostolius?
Kažkur skaičiau, kad jei nedeklaravai siuntinio vertės ir jo neapdraudei, priklauso kažkokia visiškai mizerna kompensacija.
L. Adomaičio su orkestru, trimis chorais. Labai patiko.
Anidanda, o tu raštu kreipeisi?
Pernai mano draugė siuntėsi kažkokį nepigų puodą iš Vokietijos. Tik nepamenu, kuri iš tarnybų vežė. Dhl ar dpd. Ir nesulaukus puodo pamatė sistemoj, kad siunta pristatyta. Kai pradėjo aiškintis, pasakė, kad pristatė Jonui ir psio, kalbos baigtos. Nesvarbu, kad užsakė Gražina. Tai iš pradžių nereagavo visai. Paskui kai ji užsiutus parašė ir jiems labai piktą laišką, ir į vartotojų teises, staiga atsirado ir siunta, ir labai maloni vadybininkė, ir į darbą pristatė.

Ką bepridurti,siaubas.Rašinėtis.Ką jie siūlo?
Užsisakiau siūlų,kažko ilgai eina,jaučiasi šventės.Iš Plungės užsisakėme etiketes vynui,pirmadienį supakavo,antradienį gavau jau.
Vakar riešutėlių visą partiją mesiu paukščiams.Vietoje vanilės suverčiau citrinos druskelę.Kepu ir kažkas ne taip ,šiaip neragauju,soti nuo kvapų.Paragauju mama mio,rūgštu rūgštu.Kad ir pridėčiau rududu,nepermuštų.
Mesk lauk. Paukščiams gal irgi negerai.
Ko gero mesiu,vakar dalį tešlos išmečiau,galvojau katinai suės,ateina goveda iš kaimynų,bet neliesta tešla.Ir katinams neskani.Įsiveis paskui pelės.Šiandien duše žiūriu per langą,pelytė kad varo keliu.

Anidanda, o tu raštu kreipeisi?
Pernai mano draugė siuntėsi kažkokį nepigų puodą iš Vokietijos. Tik nepamenu, kuri iš tarnybų vežė. Dhl ar dpd. Ir nesulaukus puodo pamatė sistemoj, kad siunta pristatyta. Kai pradėjo aiškintis, pasakė, kad pristatė Jonui ir psio, kalbos baigtos. Nesvarbu, kad užsakė Gražina. Tai iš pradžių nereagavo visai. Paskui kai ji užsiutus parašė ir jiems labai piktą laišką, ir į vartotojų teises, staiga atsirado ir siunta, ir labai maloni vadybininkė, ir į darbą pristatė.
Raštu viską, sakė, neranda. Liepė kreiptis į vinted, atseit jie ten kažkokį prekių draudimą turi (daiktus pardaviau per vinted). Bet kol kas ir iš vinted jokio atsakymo
Raštu viską, sakė, neranda. Liepė kreiptis į vinted, atseit jie ten kažkokį prekių draudimą turi (daiktus pardaviau per vinted). Bet kol kas ir iš vinted jokio atsakymo
Per 14 dienų privalo.atsakyti. Neatsakys - rašyk vartotojų teisėms. Paaiškins, kas už ką atsakingas.
Bet šiaip įdomu - o tai negi kurjerai neatsako už siuntos dingimą? Pas juos nėr draudimo?
Per 14 dienų privalo.atsakyti. Neatsakys - rašyk vartotojų teisėms. Paaiškins, kas už ką atsakingas.
Bet šiaip įdomu - o tai negi kurjerai neatsako už siuntos dingimą? Pas juos nėr draudimo?
Nu žiūrėsim kaip bus. Nuostolis 20€, tai ne tragedija