Bandytojų verdiktas
Populiaraus automobilininkams skirto Rusijos žurnalo Autoreview ekspertai praėjusių vasarą atliko eksperimentą su 10 vaikiškų kėdučių, skirtų 9 - 18 kilogramų svorio vaikams. Vadovaudamiesi ECE R 44/03 taisyklėmis Toljatyje, AutoVAZ laboratorijoje, jie išbandė lenkiškas Ramatti Venus Comfort, ispaniškas Casualplay Beat Fix, Casualplay Beat S ir Play Sift, prancūziškas Bebe Comfort Iseos TT, vokiškas Recaro Young Expert, Concord Ultimax Comfort-line, Romer King TS plus Trendline ir Romer Duo plus Isofix, bei norvegiškas Be Safe iZi Comfort kėdutes.
Keturias žvaigždutes ir 8 balus vertintojai skyrė vokiškai Romer Duo plus Isofix. Brangiausiai kainavęs daiktas pasirodė lengviausiai montuojamas automobilyje ir geriausiai saugąs visas mažųjų keleivių kūno dalis, pradedant galva ir baigiant kojomis.
7,6 balo ir antrąją vietą Autoreview komanda skyrė ispaniškai Casualplay Beat Fix kėdutei. Nugalėtojai ji nusileido tuo, kad karkasinis pagrindas prasčiau prigludo prie automobilio sėdynės, o kai kurie aliuminio vamzdeliai smūgio metu kiek stipriau spaudė daviklius. Be to, čia kiek kuklesnės kėdutės diržų reguliavimo galimybės.
Trys žvaigždutės ir 6,8 balo atiteko norvegiškai Be Safe iZi Comfort. Šis gaminys buvo giriamas už nesudėtingą, tačiau vykusią konstrukciją, patogų reguliavimą ir sąlyginai nedidelę kainą. Apibendrinus bandymų rezultatus, pasirodė, kad jose sėdintis vaikas patikimai apsaugomas nuo visų kritinių perkrovų. Norvegiškos kėdutės yra geriausios tarp konkurentų, neturinčių Isofix sistemos.
Ankstesniuose bandymuose triumfavusi prancūziška kėdutė Bebe Comfort Iseos TT šįkart užėmė tik 7-ąją vietą ir gavo 3,7 balo. Netikėtai prastą rezultatą lėmė tai, kad imituojant avariją didesniu greičiu smūgio neatlaikė kėdutės diržo fiksatorius. Be to, tvirtinimo mechanizmas leido jai iš vietos pajudėti 20 centimetrų, dėl to manekeno kojų keliai bei pėdos stipriai trenkėsi į priekinės sėdynės atkaltę ir patyrė rimtų sužalojimų.
čia visas straipsnis
http://www.kaunodien...?id=6&aid=44176