Net nežinau nuo ko pradėti..
Visų pirma, tikrai negalima teigti, kad automobilis iš JAV bus ne toks kokybiškas kaip kad skirtas Europos rinkai! Dauguma JAV rinkai skirtų automobilių būna gaminti tose pačiose Japonijos, Vokietijos ar Kinijos (pvz. Nissan) gamyklose. Savaime šiek tiek skiriasi apšvietimas, stabdžiai (dėl ko dažniausiai ir kyla bėdos registruojant automobilį). Žinoma, išskyrus grynai amerikietiškus automobilius arba kompanijas bendradarbiaujančias su amerikiečiais (pvz. Mitsubishi ir Chrysler).
Sutinku, kad turint tokį automobilį atsiranda papildomo vargo, nes būna taip, jog pats automobilis yra Mitshubishi gamybos, tačiau jame stovi Chrysler variklis, ir atvirkščiai, tačiau perkant dalis bet kurioje specializuotoje parduotuvėje pardavinėjančioje dalis JAV automobiliams nesusipratimų neturėtų būti!
Kas liečia automobilių aukcionus, tikrai nėra taip, kad dauguma jų yra tragiškai sudaužyti, skendę ar panašiai.
Paprasčiausiai, naujų automobilių (ypač iki 2 metų senumo) remonto kainos yra beprotiškos, ir atsižvelgiant į tai, draudimo išmokos taip pat didelės.
Taigi, retas amerikietis imasi tvarkyti savo apgadintą automobilį, vietoje to, kad už jam išmokėtą išmoką nusipirktų kitą.
Aišku, perkant jau sutvarkytą automobilį Lietuvoje tikrai negali žinoti kiek daužtas jis buvo, ar buvo skendęs ir pan. Jei automobilis vandenyje pabuvęs neilgai, ir jei buvčs nesūriame vandenyje, be rimtos diagnostikos to nepasakysi, o kuo toliau, tuo daugiau gali išlysti problemų su elektronika.
Manau, idealiausia yra pirktis jau apgadintą (žinoma, kuo saikingiau), automobilį (tiek iš JAV tiek, iš Europos), pačiam jį kokybiškai susitvarkyti.
Kas liečia registraciją ir techninę apžiūrą, su jomis nebūna problemų, jei žinai kur kreiptis. Kitu atveju, kaskart einant apžiūrą kabinsis prie lempų ir pan. (jei jos nepakeistos į Europos standartus atitinkančias).
Kiekvienas gali turėti savo nuomonę, bet yra kaip yra