QUOTE(Tadas_Blinda @ 2008 08 06, 13:45)
Rasti viska galima, klausimas uz kokia kaina. O siaip tai safranui tiek priekinis, tiek galinis guoliai keiciasi su visa stebule, todel ir kaina detales didele. Granata keiciasi su visu pusasiu. O, vat jei sankaba noresite pakeisti, reikes arba visa vaziuokle nuardyti arba varikli isimti, tai uzima daug laiko, labai nepatogu, todel ir kaina atitinkama, bet to ne kiekvienas meistras nori terliotis, jei eileje laukia pelningesni darbai. Man idomiausia dalis yra automobilio smegenys, t.y. kompiuteris reguliuojantis ipurskimo sistemos darba. Tai va, daugelyje pranuzisku masinu jis yra po kapotu, prie pat lempos, tokioje metalineje dezuteje, kurios hermetines savybes laikui begant silpneja, to pasekoje pranuzisku automobiliu, o ypac Renault genda daznai ir yra gana paklausi preke. Galima vardinti ir vardinti prancuzisku automobiliu minusus. Bet didziausi yra du: didelis nuvertejimas, brangus remontas ir detales.
oho

kur jus tik randat tokiu masinu pirkt? kiek turiu pazistamu su safrais, ne vienam nebuvo nieko atsitike be stirnu kauno gatvese

aisku dirzelius keite, kitas nusivalkijusias detales, bet rimto - nieko.. tiesiog reikia ziuret kada perki.. sedet tiek vairuotojo pusej, tiek keleivio(is galo defektai dazniausiai girdisi)..o suvaryt kiekviena masina galima, tai irodo vien paziurejimas i gatves: kiek kriokia golfu, mondeo (net ketvirtu!), mazdu nauju 6tu, kurias tik neseniai isleido... apie quasqai isvis patylesiu

o safrus garsiai vaziuojancius,su pasaliniais garsais maciau tik pora... kiti tik ilenkti budavo...na bet cia kiekviena ilenkt galima... hondas net nagu karstyje

ir ziurint aisku koki safra pirkt.. pvz. pirmo(berods) automatas sueina, tad tik mechanine pirkt reikia..niuansu daug..bet maziau nei japoniskuose, korietiskuose, angliskuose(as apie rover) ir daugybeje kitu