Kas nedirbo tas neturėtu taip kalbėti.
As sakau, kad geras mokytojas sugeba/moka sudominti ir tuos mokinius, kurie nenori/nemoka/nesugeba mokytis ( cia su itin nedidelem isimtim), ir tikrai nevirkauja, kad geri vaikai isejo i gimnazija, o jam liko visokie kurie nei nori, nei gali mokytis.
Kas nedirbo tas neturėtu taip kalbėti.
Kas nedirbo tas neturėtu taip kalbėti.
QUOTE(dangiuk @ 2007 05 10, 20:22)
atleiskite, bet DEBILU karta augina tevai, o mes juos tik mokom..... 
Papildyta:
...daugiausiai i vaiku motyvacija turi ideti tevai, nes mokytojo darbas - tik mokyti, o ne aukleti.
Papildyta:
...daugiausiai i vaiku motyvacija turi ideti tevai, nes mokytojo darbas - tik mokyti, o ne aukleti.
Kažkaip, iki šiol, kol nepaskaičiau visų tų pasisakymų buvau geresnės nuomonės apie mokytojus
Mieli pedagogai pasiskaitykite iš naujo apie tai, kas yra pedagogika, kas yra mokymas. Atsiverskite iš naujo didaktikos knygą, rasite kokie yra mokymo tikslai ir kokie reikalavimai pedagogui.
Atleiskite, bet priminsiu: ,,Mokymo procese plėtojamos mokinių pažintinės galios, ugdomas intelektas, įgyjamų žinių dėka formuojamos pažiūros į pasaulį, vertybių sistema; jie mokomi ir auklėjami; trumpiausiu keliu perduodamos sukauptos kartų žinios"
Ir dar: Mokytojo asmenybės struktūrą sudaro:
1. Pedagoginė moralė. Dorovės normos, kurių būtina laikytis. Tai ir humaniški santykiai su mokiniais, ir tolerancija kitiems mokytojams, jų požiūriams, ir pagarba vadovams.
2. Pedagoginis taktas (tai saiko jausmas, sugebėjimas kiekvienu konkrečiu atveju greitai ir tiksliai nustatyti santykių būdą ir mokėti jį pritaikyti reikiamu momentu.) tai didelė ugdytinio vertybė, leidžianti sukurtipalankius santykiussu mokiniais ir kolrgomis.
3. Pedagogo autoritetas. Tai savybių kompleksas, darantis įtaką ir turintis poveikį ugdytiniams. Jis įgyjamas, o to sąlyga moralinė atsakomybė už patikėtą darbą, meilė profesijai.
4. Pedagoginis meistriškumas mokėti sudominti, sudėtingus dalykus paversti paprastais ir prieinamais, įžvelgti vaiko vidinius pergyvenimus ir pedagogiškai reaguoti, valdyti save, kalbą.
5. pedagoginiai sugebėjimai savybės, kurių dėka lengvai, gerai ir su džiaugsmu dirbamas pedagoginis darbas. Tai: komunikatyvumas, organizuotumas, kūrybiniai sugebėjimai, akademiniai, ekspresyvinai (gebėjimas suprantamai perteikti)
Taip, tai be galo sunkus darbas, taip, už TOKĮ darbą turėtų daug daugiau mokėti, bet.... Negi jūs viso to, ką aukščiau parašiau nesimokėte, kai ruošėtės būti Mokytojais?
QUOTE(Atogrąža @ 2007 05 12, 20:09)
tiesa pasakius, ir as geriau apie moytojus maniau.....
mokemes, zinom, bet cia tegaliu pasakyti, jog buvo parasyta - kaip sauksi, taip atsilieps.... jei mus kaltina auginant debilu karta, taip ir norisi priminti, kas juos i pasauli leidzia...
ir, beje, atograza, nejau neperskaitei, kad mes ir taip per daug algos gaunam? kad nieko nedirbam, tingim su vaikais uzsiimt, as konkreciai dar ir sudomint nesugebu (nesvarbu, kad silvute gyvenime manes macius nera ir pati niekada pries ,,itin dideliu isimciu" klase nera stovejus), kad esam atsakingi uz viska, kad privalom dirbti bet kokiomis salygomis, neturedami teises net savo nusivylimo isreikst, nes tuoj pat tapsiu ne tik kad to nevertu, bet ir apskritai skaityti nemokanciu padaru......
QUOTE(Atogrąža @ 2007 05 12, 20:09)
Taip, tai be galo sunkus darbas,
beje, uz tai dekui....
QUOTE(Silvute @ 2007 05 11, 18:37)
As sakau, kad geras mokytojas sugeba/moka sudominti ir tuos mokinius, kurie nenori/nemoka/nesugeba mokytis ( cia su itin nedidelem isimtim), ir tikrai nevirkauja, kad geri vaikai isejo i gimnazija, o jam liko visokie kurie nei nori, nei gali mokytis.
O apie krūvius... Jie darosi nepakeliami net ir gabiems vaikams, dėl to ir to noro nėra. Koks vaikas norės daryt pamokas, jei žino kad taip ar taip nesugebės išmokt/ padaryt visko ir vis vien negaus gero pažymio?
Ir dar. Joks mokytojos darbas sunkus. Pusė dienos, 8 mėn per metus, kur jūs dar tokį darbą matėt? Na, gal lietuvių mokytojom sunkiau: rašiniai, tt... O kitom: patirties ir noro reikia.
QUOTE(Mirėja @ 2007 05 12, 21:27)
Ir dar. Joks mokytojos darbas sunkus. Pusė dienos, 8 mėn per metus, kur jūs dar tokį darbą matėt? Na, gal lietuvių mokytojom sunkiau: rašiniai, tt... O kitom: patirties ir noro reikia.
su matematika cia sunkiai: dirbama desimt menesiu, o ar zinot, ka dauguma mokytoju veikia ta kita puse dienos? ka veikia per tas ,,ilgasias" atostogas?tikrai ne suniui pukus sukuoja. per atostaogas reikia parengti planus kitiems mokslo metams, surinkti duomenis apie klase ir dar n+k popierizmo. o po pamoku jei ne sasiuvinius taiso, tai ruosiasi kitai dienai (gal tik kuno kulturos mokytojai - ne, bet ir jiems reikia perzvelgti) - ir tai cia darbas tik tas, kuris tiesiogiai su mokymu susijes. Jau minejau - as irgi norejau dirbti mokykloje, zinodama ta pati - mol puse dienos, du menesiai atostogu, bet cia tik ledkalnio virsune.
ir apie mano mokinius. taip, yra tokia klase, del kurios pusei mokyklos mokytoju (gerbiamu, uzauginusiu ne viena karta, su kategorijomis) verkt norisi (debilais mokiniu nepavadinciau, nes tai - diagnoze), NEPAZANGUMAS - 79 procentai, tai nihilistu klase (tikiuosi, kad ne karta),kurie ne tik patys nesimoko, renginiuose nedalyvauja, bet ir psichologiskai terorizuoja tuos, kurie dar kazko siekia. pasekme - ir tie likusieji bijo pasakyti, kad pasiruose pamokai, bijo ateiti i karnavala, nes bus is ju issityciota... galeciau testi be galo - bet ar verta? cia nepiesiu kokio nors Mozambiko kaimo kasdienybes, tokia realybe daugelyje provicijos pagrindiniu mokyklu.
jei neisivaiduojat, kiek biurokratijos yra sioje sistemoje, kiek pasaliniu darbu, tai ir nemenkinkit to, apie ka ne nenutuokiat.
Papildyta:
QUOTE(Silvute @ 2007 05 12, 21:22)
tavo pacios zodziai ir tai yra kalbama apie vaikus
o kur tu matai pavartota zodi ,,debilai"?
Papildyta:
QUOTE(Silvute @ 2007 05 12, 21:22)
lygiai taip pat, tie kurie niekada nedirbo gydytojais negali ju kaltinti del blogai atliekama darbo, nors tai, kad pacientams arba ju tevams priteisiamas neturtines zalos atlyginimas rodo ka kita.
Lygiai taip pat, kas nedirbo policijoje - neturi teises pastebeti, o juo lab parodyti ju klaidu.
Lygiai taip pat, kas nedirbo policijoje - neturi teises pastebeti, o juo lab parodyti ju klaidu.
o as ju nei kaltinu, nei pastebiu, nes siu darbu specifikos neismanau. kaltini mane, kad skaityt nemoku, bet ar pati pasivargini isiskaityt i mano zodzius?
QUOTE(dangiuk @ 2007 05 12, 21:16)
kaltinu todel, kad man bandai priskirti Erbis postus.
Ir as nerasiau, kad tu vaikus debilais vadini. Bet tai nera vienintelis izeidziantis pavadinimas
QUOTE(Silvute @ 2007 05 12, 23:12)
kaltinu todel, kad man bandai priskirti Erbis postus.
Ir as nerasiau, kad tu vaikus debilais vadini. Bet tai nera vienintelis izeidziantis pavadinimas
Ir as nerasiau, kad tu vaikus debilais vadini. Bet tai nera vienintelis izeidziantis pavadinimas
BEPRASMISKA KALBET TOLIAU.
TAI, KAD TIE VAIKAI, APIE KURIUOS KALBU, YRA NEATSAKINGI IR NIHILISTAI TERA FAKTAS. IR TOKU MOKYKLOSE VIS DAUGIAU - TAI ZINO BET KURIS JOSE DIRBANTIS.
QUOTE(Mirėja @ 2007 05 12, 19:27)
O apie krūvius... Jie darosi nepakeliami net ir gabiems vaikams, dėl to ir to noro nėra. Koks vaikas norės daryt pamokas, jei žino kad taip ar taip nesugebės išmokt/ padaryt visko ir vis vien negaus gero pažymio?
Ir dar. Joks mokytojos darbas sunkus. Pusė dienos, 8 mėn per metus, kur jūs dar tokį darbą matėt? Na, gal lietuvių mokytojom sunkiau: rašiniai, tt... O kitom: patirties ir noro reikia.
taigi...pirmiausia apie krūvius...taip,jie ne maži,bet...nesutikau nė vieno savo buvusio mokinio,kuris būtų pasakęs,kad kur nors kitur buvo lengviau mokytis negu vidurinėje ir tie,kurie buvo įpratę dirbti,vėliau puikiai studijuoja ir puikiai dirba...Pati esu mama ir kartais matau,kiek laiko bei pastangų reikia tam,kad puikiai pasiruoštų pamokoms,bet...vėliau tikrai nebus lengviau
Dėl mokytojos darbo...kažkas nemoka skaičiuoti,nes mokytojai grįžta į darbą rugpjūčio pabaigoje(
ech...aš visad buvau už tai,kad tėveliai ateitų į pamokas ir pažiūrėtų,kaip dirbama,su kuo dirbama ir t.t. ir dar geriau,kad jie pamatytų slapta kamera nufilmuotus vaizdelius,kuriuose užfiksuotos jų atžalos...
Galite mesti akmenis į mano daržą,tik nežinau,ar aš juos rinksiu,nes...pati turiu paauglę,pati dirbu mokykloje,pati esu išleidusi 12-okų laidą,pati turiu draugų(tikra ta žodžio prasme)tarp jau baigusių...
QUOTE(Arktos @ 2007 05 13, 01:47)
Dėl mokytojos darbo...kažkas nemoka skaičiuoti,nes mokytojai grįžta į darbą rugpjūčio pabaigoje(
įdomu,kaip sureaguotų tėveliai,jeigu jų atžalos ateitų į neparuoštą klasę,jei mokytojas sakytų,jog jam reikia dar vienos savaitės,kad suderintų teminius planus,peržvelgtų vadovėlius,o vaikai tuo metu nieko neveiktų),o atostogauti išeina birželio pabaigoje...Kažkaip aš,nors humanitarė,vis tiek nerandu keturių laisvų mėnesių
O jei dar turi dvyliktokus...taigi iki pusės liepos dirbi...ir dirbi su didžiule atsakomybe...
Moku skaičiuoti: jei pamokos nevyksta, nieks ten nepersidirba. Yra mokyklų, kur per mokinių atostogas mokytojai "dirba" namie. Birželio- liepos mėn...
Taip, auklėtojom yra sunkiau, daug sunkiau, bet kad kas birželio mėn dirbtų tiek, kiek val. jiems apmokama
QUOTE(Mirėja @ 2007 05 13, 11:47)
Moku skaičiuoti: jei pamokos nevyksta, nieks ten nepersidirba. Yra mokyklų, kur per mokinių atostogas mokytojai "dirba" namie. Birželio- liepos mėn...
Taip, 1-2 pam su prastai besimokančiais, ir tai dauguma mokytojų ne kasdien padaro, ir tai, max 10 dienų, duoda užduotis ir "eik spręsk". Na, per egzą pabudėt, net 4-5 val darbo...
Taip, auklėtojom yra sunkiau, daug sunkiau, bet kad kas birželio mėn dirbtų tiek, kiek val. jiems apmokama
Yra viena- kita, kur tikrai ir vežiuoja vaikus ir neskaičiuoja savo laiko, bet čia vienetai.
Taip, auklėtojom yra sunkiau, daug sunkiau, bet kad kas birželio mėn dirbtų tiek, kiek val. jiems apmokama
kiek metu mokykloje dirbai? kiek sukurei ideografinio vertinimo sistemu, parasei projektu ar protokolu? ar vertinai kada trise 140 interpretaciju? arba gal teko per ziemos vaiku atostogas, kai sildymas prisuktas ir klasese + 10, kurti adaptuotas programas? itariu, kad neteko, todel nepyk- bet nusisneki.
QUOTE(dangiuk @ 2007 05 13, 11:08)
kiek metu mokykloje dirbai? kiek sukurei ideografinio vertinimo sistemu, parasei projektu ar protokolu? ar vertinai kada trise 140 interpretaciju? arba gal teko per ziemos vaiku atostogas, kai sildymas prisuktas ir klasese + 10, kurti adaptuotas programas? itariu, kad neteko, todel nepyk- bet nusisneki.
11 metų, o kiek sistemų galima sukurt?
Tavo įtarimas nepasitvirtino.








