QUOTE(Mirėja @ 2007 05 13, 11:43)
11 metų, o kiek sistemų galima sukurt?

Aš turiu individualią, pačios sukurtą vertinimo sistemą, kurią ir taikau, administracijos pritarimą turiu, vaikams patinka, dar dalyvavau kūriant šimtabalės sistemos modelį, ir ačiū ŠMM, visgi jos buvo atsisakyta, protokolų nerašau, čia tai tiesa, rašiau, kad pripažįstu, kad lietuvių mokytojom yra sunkiau, nei kitom, proektai

dalyvaujam, kūriam, rašom, filmuojam, dviese apie 60 12-tokų egzamino darbų tiks? Ne, neteko, nes programos pas mus kūriamos metų pradžioje, beto klasėje užklijuoti langai, taigi, net prisukus šildymą, mažiau 15 nebuvo.
Tavo įtarimas nepasitvirtino.
...manau,kad birželį,kai pamokos jau nevyksta,mokytojai turi ką veikti ir kartais netgi užtrunka ilgiau nei tada,kai dėsto dalyką...nes juk reikia tobulėti,reikia domėtis integracija,galų gale reikia bendrauti su kolegomis ir mokiniais,kurie,kad ir kaip keistai nuskambėtų,vis dėlto dažnai užsuka į mokyklą...be to,dokumentacijos ne mažėja,o daugėja...
Papildyta:
QUOTE(Mirėja @ 2007 05 13, 09:47)
Moku skaičiuoti: jei pamokos nevyksta, nieks ten nepersidirba. Yra mokyklų, kur per mokinių atostogas mokytojai "dirba" namie. Birželio- liepos mėn...

Taip, 1-2 pam su prastai besimokančiais, ir tai dauguma mokytojų ne kasdien padaro, ir tai, max 10 dienų, duoda užduotis ir "eik spręsk". Na, per egzą pabudėt, net 4-5 val darbo...
Taip, auklėtojom yra sunkiau, daug sunkiau, bet kad kas birželio mėn dirbtų tiek, kiek val. jiems apmokama

Yra viena- kita, kur tikrai ir vežiuoja vaikus ir neskaičiuoja savo laiko, bet čia vienetai.
Mirėja,aš sutikčiau visą birželį vesti pamokas...nes tada išties nepersidirbu ir kartais net pareinu išsišiepusi iki ausų,nes padariau tai,ko tikėjausi,ko laukiau...