QUOTE(didyle @ 2010 07 12, 02:35)
1. as labai gerai zinau, kas yra peroskisdas, zinau, kas yra mokslas ir kas yra komerciniai "tyrimai". visu medziagu perosidai yra oskidatoriai ir koncentracijos, kurias galima naudoti ant zmogaus odos, nera veiksmingos antibakteriskai. Tai irodyta.
Be abejo, jei naudoti 10 proc ir stipresnius peroksidu tirpalus, jie veiks antibakteriskai, bet ir oda reaguos neigiamai.
2. del acne kilmes- niekam nekyla abejoniu, kad ance (paties spuogiuko, svaraus ir grazaus) priezastis yra nulemiama endogeniniu fatktoriu. todel acne priezasties jokie prausikliai, tepalai ar kremai nepanaikins. isorines priemones gali uztikrinti, kad spuogiukai nepuliuotu (octenisan losjonas pvz.).
pvz. jaunatviniai spuogai- tepkit kuom norit, jie vistiek kils, galima tik maksimaliai suvaldyti kosmetinius dalykus. greiciausiai tai lemia hormoninis fonas arba genetika...
kitaip tariant visos isorines priemones yra simptominis gydymas (padariniu salinimas). o etiotroponis gydymas labai sudetingas del to, kad iki galo niekas nezino priezasties.
1. Mokslinius straipsnius, klinikinius dermatologinius tyrimus irgi komerciniais "tyrimais vadinate?:
Benzoyl peroxide (BP) is a topical disinfectant that was originally used as a peeling agent for acne. Its mechanism of action is through lowering P. acnes populations by oxidative killing, and the drug is extremely effective as a topical agent. [...] Various concentrations of BP are available, but there is no convincing data to prove that high concentrations are more effective than lower ones. P. acnes reduction is as effective by 2.5% as 10% BP (4), and one small study shows therapeutic equivalence between 2.5%, 5%, and 10% BP gels and a lower rate of irritation with 2.5% than the higher concentrations. (Acne and Its Therapy. Basic and Clinical Dermatology, Edited by Guy F. Webster, Anthony V. Rawlings, 2007)
There are excellent types of therapy for all kinds of acne, including topical treatment, systemic antibiotics and other medications, and hormonal manipulation. A properly-structured regimen is required for all those with acne, but most people benefi t from a combination of skin peeling, bacterial destruction, and comedo-affecting products. [...]
While there are many factors behind the infl ammatory changes in acne, one of the most important is the different levels of bacteria found on the skin. While acne is not a bacterial infection, it is believed that infl ammation results from the byproducts released by the bacterium PROPIONIBACTERIUM ACNES, found deep in the hair follicle. [...]
Since oil accumulation attracts bacteria, and the bacterias enzymes produce fatty acids that irritate the skin and cause inflammation, one of the best ways to fight acne is to kill the bacteria. There are a number of ingredients found in non-prescription products that are considered safe and effective in the treatment of ACNE by the U.S. Food and Drug Administration. They include BENZOYL PEROXIDE 2.5 to 10 percent, RESORCINOL 2 percent, resorcinol monacetate 3 percent,
SALICYLIC ACID 0.5 to 2 percent, and SULFUR 3 to 10 percent. (The Encyclopedia of Skin and Skin Disorders, 2006)
There are several therapeutic regimens for acne, most of which focus on prevention of future eruptions rather than treatment of present lesions. This is the reason that the majority of treatments take 8 weeks to work. Only salicylic acid, benzoyl peroxide, and steroids treat lesions already visible on the skin. (Cosmetic Dermatology Principles and Practice, 2nd Edition, Leslie Baumann, 2009)
2. Klystate. Vieni efektyviausių ir plačiausiai taikomų aknės vaistų šiuo metu yra būtent topiniai retinoidai:
Topical retinoid therapy is a safe, effective, economical means of treating all but the most severe cases of acne vulgaris. The retinoids serve as the cornerstone of treatment and should be the initial therapeutic step, either alone or in combination with topical or oral antibiotic therapy and benzoyl peroxides.
Taigi, taip, dauguma aknės priežasčių yra endogeninės, tačiau jas kontroliuoti galima ir egzogeniškai.
[...] Based on the pathophysiology of acne, there are only few ways that a successful acne therapy can follow:
1. controlling increased sebum production/reducing excess sebum, (gali būti atlikta topiškai, naudojant retinoidus)
2. affecting the ductal cornification/hyperkeratinization, (vėlgi atliekama topiškai, naudojant BHA ar retinoidus)
3. acting on the bacteria that are deemed to be involved in acne pathophysiology, (topinis benzoilo peroksidas ir kitos antibakterinės priemonės)
4. reducing inflammation. (pvz., su BHA)
There are numerous substances available that provide one or more of the mentioned actions and are therefore effective in acne therapies. The choice of active, however, depends upon the severity of acne.
[...] The pathogenesis of acne has not yet been fully established. Several factors contribute to the development of acne: increased sebum production (mainly influenced by hormones), ductal cornification, bacterial colonization of the pilosebaceous duct, and inflammation. [...] (bacteria) is thought to play a significant role in acne because it can proliferate within the obstructed duct, modifying the components of sebum and producing enzymes, including lipases, that increase fatty acids and, consequently, cause inflammation. Inflammatory events, however, occur as a consequence of the bacterial colonization and the subsequent reactions.
(Acne and Its Therapy. Basic and Clinical Dermatology, Edited by Guy F. Webster, Anthony V. Rawlings, 2007)
Beje, apie jūsų rekomenduojamą Octenisan:
[...]Therefore, O/P (Oktenidinas ir fenoksietanolis, octenisan veikliosios medžiagos) was highly effective in treating inflammatory lesions of facial acne, but there was no essential efficacy in the non-inflammatory primary acne lesions. [...] ( two patients) developed irritant reactions such as erythema, burning, and scaling. (Efficacy of octenidine dihydrochloride and 2-phenoxyethanol in the topical treatment of inflammatory acne, Pilnas straipsnis. )
QUOTE(klik @ 2010 07 12, 03:15)
Klausimas labiau himalayai, bet jeigu žinot kitos, taip pat pasisakykit. Mano oda nėra spuoguota, bet vis dėl to porėta. Žinau, kad valymas, šveitimas yra labiau spuogotai odai, bet vis dėl to vieną kitą vakarą aš ja pašveičiau, prausiau poras valančiu pieneliu (nors žinau, kad pas mane tos poros juk tuščios). Tai dabar nežinau, sutapimas čia ar ne, bet atsirado keli spuogeliai tose vietose, kur jų anksčiau praktiškai nebūdavo. Čia aš sudirginau odą ar kaip? Ką tuomet naudoti porėtai odai, kuri nėra spuogota, bet tų porų vis tiek nesinori. Suprantu, kad manasis variantas yra sunkesnis, bet aš nedaryti taip pat nieko negaliu..
Valymas reikalingas visų tipų odai. Švetimas... Jei turite omenyje scrub'ą- nelabai reikalingas, dažniausiai ir žalingas. Jei jūsų oda riebi- pienelių naudot nederėtų, jie yra skirti tik sausai odai. Spuogeliai galėjo atsirasti todėl, kad jums netinka kokia nors priemonė, ji kemša poras (gal tas pats pienelis...).
Dėl porų dydžio... Jau minėjau, kodėl poras sutraukiančios priemonės nepadeda. Jei norite truputį sulyginti veido odą, galite pabandyti rūgštinius veido valymus pas kosmetologę, jie gali kažkiek pagerinti vaizdą, bet ne garantuotai...
QUOTE(river* @ 2010 07 12, 18:13)
Sveikos
Siandien nusipirkau kremuka Vichy Normaderm Niht.nu odos svelnumas labai pasijuto,net malonu liesti,tik va pastebejau kazkoki griauzima

gal jis nelabai man tinka

o koki patartumet dienini kremuka is Vichy poretai odai
O kokia to kremo sudėtis? Spėju, kad yra silikono, todėl oda švelni jaučiasi (nė todėl, kad kremas išlygina odą). Dėl graužimo- pažiūrėkit, ar sudėtyje nėra alkoholio. Arba, jei kremas rūgštinis, turi AHA ar BHA, jos gali pradžioj graužti, kol oda neįpratusi.
QUOTE(kucci_kucci @ 2010 07 13, 07:36)
o nebus taip,kad kuo daugiau sausinsi tuo daugiau riebaluosis?
Gali ir taip būti... Dėl to rekomenduojama riebią odą valyti kuo švelniau.
QUOTE(klik @ 2010 07 13, 10:21)
Manau, kad bus. Gausis atvirkštinis rezultatas. Mano oda niekad nebūdavo riebi, labiau netgi sausa sakyčiau, kas dabar pasidarė nežinau. Tokiomis dienomis išvis blizga veidas net, ko niekada nebūdavo. Kai karšta ir būnu lauke, tai vis suvilgau vandeniu, nes karšta, tai nežinau odą tas vanduo turbūt sausina, nes po jo veidas dar labiau riebaluojasi. Bet jau nebežinau ką daryti, kad šito nebūtų, nes anksčiau dėl šito problemų neturėjau.
Na, bėgant laikui oda keičiasi, nėra ko stebėtis.
Jei norite apvaldyti riebalavimąsi, prauskite odą 2x per dieną švelniu prausikliu, naudokit riebalus sugeriančias, matizuojančias priemones, galit pabandyti molio kaukes- jos neblogai riebalus nusiurbia. Ir nešiokitės su savimi riebalus sugeriančias servetėles, kai vidury dienos blizgesys išlenda- labai padeda.