tai gal ir rojus cia, kasdienybeje, tik mes jo nematome per savo nuodemes?
QUOTE(xxl @ 2007 06 13, 10:16)
tai gal ir rojus cia, kasdienybeje, tik mes jo nematome per savo nuodemes?
Visko gali būti


QUOTE(p. Kikimora @ 2007 06 13, 08:37)
manai nepaaiškina? paaiškina, deja, jausmai tokie dalykai, kad jaučiama nepriklausomai nuo to, tau aiškina ar ne kažką...
Vat aš kažkaip ir įsivaizduoju, kad jeigu žmogai mato dievą baudžiantį (pvz. judaizme tai labai ryšku, tai turėtų ramiai ir priimti visokias tokias negandas, bet būtent - baudžiantį.. nes meile to niekaip nepavadinsi.
Vat aš kažkaip ir įsivaizduoju, kad jeigu žmogai mato dievą baudžiantį (pvz. judaizme tai labai ryšku, tai turėtų ramiai ir priimti visokias tokias negandas, bet būtent - baudžiantį.. nes meile to niekaip nepavadinsi.
čia, manau, nuo tikėjimo priklauso. sakoma, kad ir Pragaras yra Dievo meilės išraiška.
QUOTE(Peliauckų Jadzė @ 2007 06 13, 09:45)
Kiek belaužiau galvą ties šiuo klausimu, tai man visą tą mechanizmą paaiškina tik reinkarnacijos idėja - kad žmogus gyvena žemėje ne vienąkart ir sunkumai yra tam tikros "pamokos" ir atpildas už anksčiau buvusias nuodėmes. Kažkur esu skaičiusi mintį, kad pragaras ir skaistykla yra ne "kažkur", o čia, kasdienybėje.
būtų taip, jeigu tai būtų kalba ne apie krikščionybę, gerąjį dievulį.

Papildyta:
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 13, 10:49)
čia, manau, nuo tikėjimo priklauso. sakoma, kad ir Pragaras yra Dievo meilės išraiška.
tai matyt reikia kam nors palinkėti tokios Meilės
Papildyta:
QUOTE(Peliauckų Jadzė @ 2007 06 13, 10:32)
Visko gali būti
Įtariu, kad ans gali vadintis tiesiog "sugebėjimu džiaugtis gyvenimu" 


Čia vėlgi normali psichologinė būsena

p. Kikimora Šiandien, 14:10 Paskelbta: #280
QUOTE(Peliauckų Jadzė @ 2007 06 13, 09:45)
Kiek belaužiau galvą ties šiuo klausimu, tai man visą tą mechanizmą paaiškina tik reinkarnacijos idėja - kad žmogus gyvena žemėje ne vienąkart ir sunkumai yra tam tikros "pamokos" ir atpildas už anksčiau buvusias nuodėmes. Kažkur esu skaičiusi mintį, kad pragaras ir skaistykla yra ne "kažkur", o čia, kasdienybėje.
būtų taip, jeigu tai būtų kalba ne apie krikščionybę, gerąjį dievulį. Krikščionybėje - reimnkarnacijos nėra, nuodėmės atleidžiamos. tai kaip tada?
Man atrodo, kad visai nereikia tikėjimo reinkarnacija ir tos "pamokos" nebūtinai už ankstesniame gyvenime padarytas nuodėmes. Juk žmonės labai susiję vieni su kitais. Negali būti laimingas matydamas šalia savęs kenčiantį žmogų, todėl kiekvieno pamoka yra ne vien jam vienam. Mušamas vaikas ne todėl mušamas, kad jis kažkuo nusikalto, o todėl kad tas kuris muša pilnas blogio. Dievas mums davė laisvą valią, bet kai kurie ją naudoja piktam, todėl tiek daug šventųjų kankinių.
Kristus niekur nežadėjo , kad geriesiems atlygins laimingu gyvenimu čia žemėje, jis kalbėjo tik apie Dangaus karalystę. Nuodėmės dėl Dievo gerumo atleidžiamos, bet jų pasekmės, padariniai taip greitai ir be pėdsakų nepranyksta, juk kai tave netyčia užgauna ir atsiprašo -tu atleidi, bet skaudėti nustoja tik po kiek laiko, o kartais ir mėlynė dar lieka. Kristus šalia nat kryžiaus kabėjusiam piktadariui atleido, bet šis nenulipo nuo kryžiaus, jis gavo pažadą dar tą pačią dieną kartu būti danguje.
QUOTE(Peliauckų Jadzė @ 2007 06 13, 09:45)
Kiek belaužiau galvą ties šiuo klausimu, tai man visą tą mechanizmą paaiškina tik reinkarnacijos idėja - kad žmogus gyvena žemėje ne vienąkart ir sunkumai yra tam tikros "pamokos" ir atpildas už anksčiau buvusias nuodėmes. Kažkur esu skaičiusi mintį, kad pragaras ir skaistykla yra ne "kažkur", o čia, kasdienybėje.
būtų taip, jeigu tai būtų kalba ne apie krikščionybę, gerąjį dievulį. Krikščionybėje - reimnkarnacijos nėra, nuodėmės atleidžiamos. tai kaip tada?
Man atrodo, kad visai nereikia tikėjimo reinkarnacija ir tos "pamokos" nebūtinai už ankstesniame gyvenime padarytas nuodėmes. Juk žmonės labai susiję vieni su kitais. Negali būti laimingas matydamas šalia savęs kenčiantį žmogų, todėl kiekvieno pamoka yra ne vien jam vienam. Mušamas vaikas ne todėl mušamas, kad jis kažkuo nusikalto, o todėl kad tas kuris muša pilnas blogio. Dievas mums davė laisvą valią, bet kai kurie ją naudoja piktam, todėl tiek daug šventųjų kankinių.
Kristus niekur nežadėjo , kad geriesiems atlygins laimingu gyvenimu čia žemėje, jis kalbėjo tik apie Dangaus karalystę. Nuodėmės dėl Dievo gerumo atleidžiamos, bet jų pasekmės, padariniai taip greitai ir be pėdsakų nepranyksta, juk kai tave netyčia užgauna ir atsiprašo -tu atleidi, bet skaudėti nustoja tik po kiek laiko, o kartais ir mėlynė dar lieka. Kristus šalia nat kryžiaus kabėjusiam piktadariui atleido, bet šis nenulipo nuo kryžiaus, jis gavo pažadą dar tą pačią dieną kartu būti danguje.
del reinkarnacijos nebuvimo krikscionybeje neaisku, nes daug ka tvirtino visuotiniai baznycios susirinkimai. demokratiskai aptare ir nubalsavo
jei pasikapstyti po tu susirinkimu dokumentus, manau daug idomiu dalyku galima suzinoti. tik ar to reikia? o del nuodemiu atleidimo - tai kaip sakoma 'cistoserdecnoje priznanije smiagciajet vinu, no udliniajet srok'.

QUOTE(p. Kikimora @ 2007 06 13, 09:59)
1. nuu, ir vvėžiu nesirgdavo
niekas nediagnozuodavo. numirdavo natūraliai ir tiek.

Diagnozuodavo, tik vadindavo gumbu

QUOTE(p. Kikimora @ 2007 06 13, 09:59)


Gal ne vaikui, ne merginai, gal kažkam iš stebinčiųjų

QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 13, 11:49)
čia, manau, nuo tikėjimo priklauso. sakoma, kad ir Pragaras yra Dievo meilės išraiška.
Gal labiau tesingumo.
QUOTE(p. Kikimora @ 2007 06 13, 14:10)
būtų taip, jeigu tai būtų kalba ne apie krikščionybę, gerąjį dievulį.
Krikščionybėje - reinkarnacijos nėra, nuodėmės atleidžiamos. tai kaip tada?

Nuodėmės atleidžiamos tiems, kurie nuoširdžiai gailisi, pasiryžta nekartoti ir atlyginti už jas. Tai nėra taip lengva, kaip mėgstama pateikti.
Reinkarnacija ir krikščionybė nesuderinamos, tačiau yra Šventame Rašte užuomina, kad už sunkias nuodėmes kaltė lieka iki 4 kartos (galbūt, kenčiama už sunkias protėvių nuodėmes, arba paliekame savo kaltes vaikams ir vaikaičiams), tik, kaip paguoda, pasakyta, kad palaiminimai už gerus darbus lydi palikuonis iki 77 kartos ( šiandienine kalba - neribotai).
QUOTE(Una Li @ 2007 06 13, 22:05)
Gal ne vaikui, ne merginai, gal kažkam iš stebinčiųjų
.
Šventame Rašte užuomina, kad už sunkias nuodėmes kaltė lieka iki 4 kartos (galbūt, kenčiama už sunkias protėvių nuodėmes, arba paliekame savo kaltes vaikams ir vaikaičiams),

Šventame Rašte užuomina, kad už sunkias nuodėmes kaltė lieka iki 4 kartos (galbūt, kenčiama už sunkias protėvių nuodėmes, arba paliekame savo kaltes vaikams ir vaikaičiams),
Būtent šios dvi mūsų tikėjimo"tiesos" man skamba itin žiauriai, nepateisinamai ir nesuvokiamai. Dar suprantu bausmę už savo klaidas, bet... vaiko (ar bet kurio žogaus) užmušimas tam, kad kas kitas pasimokytų... man nesuvokiama

Tokie aiškinimai man trukdo tikėti nuoširdžiai (gal aš tam nesubrendusi?

Šitose vietose man kyla abejonių daug... arba tikėjimas iš viso nesąmonė... arba kažkas rašydamas viską supainiojo. Man tokia logika sveiku (nu gal sąlyginai

P.S.: Tokie aiškinimai ir dar kelios vietos stabdo mane nuo bet kokių bažnytinių apiegų. Vaiko nekrikštiju, pati bažnyčioj tuoktis atsisakau, nes nematau reikalo viso to daryti "dėl akių", o tikintys, su kuriais teko kalbėtis panašių man nesuvokiamų dalykų nesivargina paaiškint. Atsakymas būna vienas - taip yra ir tiek...
Dievas negali paprieštarauti žmogaus laisvei...
Štai čia ir yra atsakymas į klausimą "ar Dievas gali sukurti tokį akmenį, kurio pats nepakeltų?" Pasirodo gali. tai žmogaus valia.
Dievas gali visus musu "nusikaltimus", nuodėmes apsukti į gera, bet tik tuomet jei mes to norim, jei turim žmonių,kurie užtaria...
O mus, matančius nelaimes ir neteisybę, Viešpats skatina būti Jo "rankomis ir akimis".
Ar neteko niekam patirti, kai ateina pagalba, kaip kiti sako " iš dangaus nukrito"...
Ir čia vėl...ar mes esam tie indai, ar esam tos rankos..., ir ar priimam laisva valia sprendima kažkam padėti?
Štai čia ir yra atsakymas į klausimą "ar Dievas gali sukurti tokį akmenį, kurio pats nepakeltų?" Pasirodo gali. tai žmogaus valia.
Dievas gali visus musu "nusikaltimus", nuodėmes apsukti į gera, bet tik tuomet jei mes to norim, jei turim žmonių,kurie užtaria...
O mus, matančius nelaimes ir neteisybę, Viešpats skatina būti Jo "rankomis ir akimis".
Ar neteko niekam patirti, kai ateina pagalba, kaip kiti sako " iš dangaus nukrito"...
Ir čia vėl...ar mes esam tie indai, ar esam tos rankos..., ir ar priimam laisva valia sprendima kažkam padėti?
QUOTE(p. Kikimora @ 2007 06 08, 11:01)

.....Kauno arkivyskupijos puslapis siūlo nutraukti lytinius santykius

puslapis - už gyvybę nėra patikimas ta prasme, kad jie propaguoja būtent NŠP.
Čia iš http://www.seksogida...ntracepcija.php nelabai aišku ką reiškia - "nelabai saugantis".

Krikščionis yra tas kuris pakrikštintas, klausi ar gali jis save taip vadinti, jei daro blogus darbus, žinoma, kad gali, nes....turi sąlygas pasitaisyti ir pradėti daryti gerus darbus. O jei jis nesitaiso, vadinasi jis yra blogai besielgiantis krikščionis.
QUOTE(Getter @ 2007 06 13, 02:57)
Jei yra vien baimė, baimė bausmės, baimė pakliūtį į pragarą....mano manymu tai nėra tikėjimas...arba tai tikėjimas BE MEILĖS...kuris yra nieko vertas (kaip parašyta Biblijoje)
Ir tam tikra prasme tai yra nuodėmė...ir iš kitos pusės ne...nes tokie žmonės nepažįsta to tikrojo Dievo...kuris pats YRA meilė ir kurio neįmanoma nemylėti.
Bijoti nelygu tikėti
Bet jei ta baimė suderinta su meile tada viskas super

Bijoti nelygu tikėti

Bet jei ta baimė suderinta su meile tada viskas super

man atrodo, kad apie mylintį Dievą pradėta kalbėti ne taip ir seniai.
Nuo vaikystės atsimenu iš katekizmo toks sakinys buvo " Dievas yra teisingas, už gera geru atsilygina, už pikta baudžia."
O pabedravus su senuliukais, jie visada sako:"Bijok vaikeli Dievo", arba"Ale tu ir Dievo nebijai, šitaip darydamas"
Dar manau, kad mūsų proseneliai , seneliai labai bijojo Dievo. taip su ta baime ir mirdavo, o ta baimė perduota vaikaičiams, tai negi jų tikėjimas buvo nieko nevertas?
pati, kai buvau 17 metų išgirdau tokią naujieną, kad Dievas nieko nebaudžia, žmogus pats save nubaudžia.
QUOTE(p. Kikimora @ 2007 06 13, 08:59)
1. nuu, ir vvėžiu nesirgdavo
niekas nediagnozuodavo. numirdavo natūraliai ir tiek.
2. arba atvirkščiai - atleidžia ir užmiršta tada kai sužeidimas užgyja
tu man blondinei paaiškink: ką dievas nori parodyti mušamam vaikui? ikimokyklinukui? Ką dievas nori išmokyti merginą, kuri išprievartaujama? ką nori pasakyti vaikų namų auklėtiniui, kas naktį žliumbiančiam į pagalvę?
Šiaip žinau kaip supranta tą žinią - esu nevertingas. esu toks blogas, kad mane reikia mušti prievartauti ir manęs atsisakyti. Vertinga žinia asmenybės brandai, sakytau.

2. arba atvirkščiai - atleidžia ir užmiršta tada kai sužeidimas užgyja


Gerą klausimą užduodi, žinoma kad nekaltas vaikelis ar mergaitė. Ir vaikiukams yra sunku paaiškinti už ką jie nekalti nukentėjo...Bet pažvelgus platesne prasme žmonės juk ir yra kalti, kad nepaiso Dievo įsakymų. pabandyk įsivaizduoti, jei visi sąžiningai jų laikytųsi, kaip tada žmonės gyventų, tikrai nebūtų nei išprievartautų, nei nužudytų.
QUOTE(Una Li @ 2007 06 13, 22:05)
labai didelė paguoda nukentėjusiam

QUOTE(Jurgulė @ 2007 06 14, 00:37)
Gerą klausimą užduodi, žinoma kad nekaltas vaikelis ar mergaitė. Ir vaikiukams yra sunku paaiškinti už ką jie nekalti nukentėjo...Bet pažvelgus platesne prasme žmonės juk ir yra kalti, kad nepaiso Dievo įsakymų. pabandyk įsivaizduoti, jei visi sąžiningai jų laikytųsi, kaip tada žmonės gyventų, tikrai nebūtų nei išprievartautų, nei nužudytų.
pala pala nekalbam apie visą žmoniją - kalbam apie vieną nukentėjusį žmogų. kuris dar ir lieka "kaltas" matot neatleidžia, nesusitaiko ir dargi drįsta depresija susirgti



jei priimti fakta, kad reinkarnacija yra, tai tada viska galima paaiskinti - ir tai, kad vaikai kencia ir visa kita, kas vyksta aplink. galu gale tas pats musamas mazas vaikas pats galejo aname gyvenime skriausti vaikus ir tiesiog tokiu budu gauna pelnyta atpilda. bet mes galime tik fantazuoti sia tema - teisybes siuo metu nesuzinosim.