Šiandien gavau HH siuntinį.
Buvau užsisakius dviejų rūšių patalynę. Vienas komplektas ne toks, kokį užsisakiau
Paskambinau į HH. Sako, grąžinkite netinkantį, čia mūsų klaida, suklydome pakuojant
Visų pirma, man pačiai reikės sumokėti pašte grąžinimo mokestį, kurio HH nekompensuoja. Atiduoda tik kai prekė brokuota.
Kai apie tai užsiminiau, sako, tikrai daug nekainuos, nebus ir 15 Lt. Bet kodėl turiu mokėti už svetimas klaidas
Gali taip nutikti, kad jie šitos patalynės ("Mėnesiena") iš viso neturės, nes prieš 2 savaites buvau gavus laišką, kad mano užsakytos prekės "Mėnesiena" laikinai neturi ir užsakymą įvykdys, kai tik ją gaus iš tiekėjų.
Tą antrą komplektuką ėmiau tik tarp kitko, tai gali taip atsitikti, kad už nelabai ir norimą daiktą sumokėsiu jo kainą, pašto išlaidas ir dar grąžinimo mokestį .
Nors dėl paskutinio, tai lyg ir kažką pažadėjo, kad ar tai aš galiu mažiau pervesti pinigų, ar tai jie man perves, nelabai supratau, nes ir ryšys buvo labai prastas.
Paskambinsiu vėliau, kai reikės.