Na zinot, ant ledo su galiniais varomaisiais i kalniuka priekiu sunkiai uzvaziuosi... Mes turim jaguar'a... tai as kai tokia patyrus : tai i kalniuka namo tik atbuliniu vaziuodavau jei budavo nepabarstyta, nes nesa nuo kelio ZIAURIAI.
QUOTE(Stebukle @ 2007 03 19, 22:54)
Na zinot, ant ledo su galiniais varomaisiais i kalniuka priekiu sunkiai uzvaziuosi... Mes turim jaguar'a... tai as kai tokia patyrus : tai i kalniuka namo tik atbuliniu vaziuodavau jei budavo nepabarstyta, nes nesa nuo kelio ZIAURIAI.
Kai man teko su galiniais varomais nemažai važinėt slidžiais keliais -- vežiojaus 15-20 plytų bagažinėje. Nepraktiška, tačiau -- efektyvu
Na seip mieste tai tu slidziu keliu ne taip jau dznai ir tenka pamatyt... Sia ziema tai spali su vasarinemis namo teko parsivilkt per leda extrmas ogo koks buvo ir dar syki kazkada jau su zieminemis per plikledi vaziavau. O seip tai na nubarstyti tie keliai dazniausiai...
+2007 03 16, 22:32-->
visiskai teisingai
dar ukiskai tariant, tas vamzdis eina isilgai masinos nuo greiciu dezes iki galinio tilto( toks daiktas skersai masinos kurio sonuose ratai stovi)
reduktorius stovi "ant" galinio tilto.
Papildyta:
+2007 03 19, 23:20-->
seip geros padangos issprendzia sia problema, tik jos brangiau kainuoja reik paskaiciuot kas pigiau;) ar padidejusios kuro sanaudos del papildomo svorio veziojimo ar daug pinigo kainuojancios ziemines padangos
QUOTE(Vytautas @ 2007 03 16, 22:32)
Kardanas -- ūkiškai tariant, storas vamzdis, kuris sukasi, taip perduodamas varomąją jėgą į galinį tiltą.
Reduktorius -- pakeičia jėgos kryptį ir, kartais, jėgos sūkimo momentą.
Reduktorius -- pakeičia jėgos kryptį ir, kartais, jėgos sūkimo momentą.
visiskai teisingai
dar ukiskai tariant, tas vamzdis eina isilgai masinos nuo greiciu dezes iki galinio tilto( toks daiktas skersai masinos kurio sonuose ratai stovi)
reduktorius stovi "ant" galinio tilto.
Papildyta:
+2007 03 19, 23:20-->
QUOTE(Vytautas @ 2007 03 19, 23:20)
Kai man teko su galiniais varomais nemažai važinėt slidžiais keliais -- vežiojaus 15-20 plytų bagažinėje. Nepraktiška, tačiau -- efektyvu
seip geros padangos issprendzia sia problema, tik jos brangiau kainuoja reik paskaiciuot kas pigiau;) ar padidejusios kuro sanaudos del papildomo svorio veziojimo ar daug pinigo kainuojancios ziemines padangos
......
kokios diskusijos verda aš 2m vairavau priekiu varoma mašiną, 6m galu varomą ir db vėl sėdu į priekiu varomą mašiną. todėl viskas tik iš moteriškos patirties man vairuoti maloniau galu varomą mašiną, gal dėl minėto manevringumo daugiau kodėl, pasakyt negaliu, bet db iškeisdama seną bmv į trijų metų naujumo mašiną biški gaila minusas žiemą su galu varoma mašina. mieste nieko, bet va kur nevalyti keliai jei priekiu varoma dar gal išropotų, tai galu varoma nelabai ... dėl slydimo žiemą (nekalbu apie tyčinius praslydimus) tai reikia tik priprasti, daugiau viskas ok, o šiaip kaip bebūtų, svarbiausia detalė mašinoj yra tarpinė tarp vairo ir sėdynės