Įkraunama...
Įkraunama...

Galiniai varomieji ratai

Na zinot, ant ledo su galiniais varomaisiais i kalniuka priekiu sunkiai uzvaziuosi... Mes turim jaguar'a... tai as kai tokia patyrus doh.gif: tai i kalniuka namo tik atbuliniu vaziuodavau jei budavo nepabarstyta, nes nesa nuo kelio ZIAURIAI.
Atsakyti
QUOTE(Stebukle @ 2007 03 19, 22:54)
Na zinot, ant ledo su galiniais varomaisiais i kalniuka priekiu sunkiai uzvaziuosi... Mes turim jaguar'a... tai as kai tokia patyrus doh.gif: tai i kalniuka namo tik atbuliniu vaziuodavau jei budavo nepabarstyta, nes nesa nuo kelio ZIAURIAI.

Kai man teko su galiniais varomais nemažai važinėt slidžiais keliais -- vežiojaus 15-20 plytų bagažinėje. Nepraktiška, tačiau -- efektyvu smile.gif
Atsakyti

Na seip mieste tai tu slidziu keliu ne taip jau dznai ir tenka pamatyt... Sia ziema tai spali su vasarinemis namo teko parsivilkt per leda extrmas ogo koks buvo ir dar syki kazkada jau su zieminemis per plikledi vaziavau. O seip tai na nubarstyti tie keliai dazniausiai...
Atsakyti
smile.gif+2007 03 16, 22:32-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 03 16, 22:32)
Kardanas -- ūkiškai tariant, storas vamzdis, kuris sukasi, taip perduodamas varomąją jėgą į galinį tiltą.
Reduktorius -- pakeičia jėgos kryptį ir, kartais, jėgos sūkimo momentą.

visiskai teisingai thumbup.gif
dar ukiskai tariant, tas vamzdis eina isilgai masinos nuo greiciu dezes iki galinio tilto( toks daiktas skersai masinos kurio sonuose ratai stovi)
reduktorius stovi "ant" galinio tilto. bigsmile.gif
Papildyta:
smile.gif+2007 03 19, 23:20-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 03 19, 23:20)
Kai man teko su galiniais varomais nemažai važinėt slidžiais keliais -- vežiojaus 15-20 plytų bagažinėje. Nepraktiška, tačiau -- efektyvu  smile.gif

seip geros padangos issprendzia sia problema, tik jos brangiau kainuoja g.gif reik paskaiciuot kas pigiau;) ar padidejusios kuro sanaudos del papildomo svorio veziojimo ar daug pinigo kainuojancios ziemines padangos rolleyes.gif
Atsakyti
......
Atsakyti
kokios diskusijos verda lotuliukas.gif aš 2m vairavau priekiu varoma mašiną, 6m galu varomą ir db vėl sėdu į priekiu varomą mašiną. todėl viskas tik iš moteriškos patirties ax.gif man vairuoti maloniau galu varomą mašiną, gal dėl minėto manevringumo ax.gif daugiau kodėl, pasakyt negaliu, bet db iškeisdama seną bmv į trijų metų naujumo mašiną biški gaila rolleyes.gif minusas žiemą su galu varoma mašina. mieste nieko, bet va kur nevalyti keliai doh.gif jei priekiu varoma dar gal išropotų, tai galu varoma nelabai ... dėl slydimo žiemą (nekalbu apie tyčinius praslydimus) tai reikia tik priprasti, daugiau viskas ok, o šiaip kaip bebūtų, svarbiausia detalė mašinoj yra tarpinė tarp vairo ir sėdynės 4u.gif
Atsakyti