Įkraunama...
Įkraunama...

Galiniai varomieji ratai

QUOTE(Noa @ 2007 03 12, 15:18)
Ajazus, dideliai prašau atleisti, šitaip nepagarbiai pasikreipus, nuolankiausiai atsiprašau, aš iš kaimo bigsmile.gif  Vadinsiu "Jūs" ir "Jūsų didenybe ponia vedėja", ar galima? bigsmile.gif

Žodžius "iš patirties" galima suprasti tik kaip "Esu važiavusi galiniais varomais", tačiau tai nereiškia "esu vieną kartą važiavusi" arba "mano kaimynas sakė". Iš viso, patirties dydžio šita frazė nenusako. patirtis prie tokio pasakymo gali būti tiek maža, tiek didelė. Didelės patirties atveju, Jūsų Didenybės Ponios Vedėjos minėtų frazių pradžių reikšmės susilygina.

Tuo tarpu žodžiai "kiek" manevringesnė nuo žodžio "manevringesnė" nesiskiria iš viso, jei nėra kokios skaitinės išraiškos (šiuo atveju nėra). Nes visos važiuojančios mašinos yra manevringos, vienos daugiau, kitos mažiau (o apie nevažiuojančias nekalbam, nes jų nei vieni ratai nevaro). Taigi skirtumą tarp menkiau manevringos ir manevringesnės lietuvių kalba, Gerbiama Jūsų Didenybe Ponia Vedėja, visai leidžia pavadinti žodžiu "kiek" rolleyes.gif

Bet jei Didžiai Gerbiama Ponia Vedėja mano, kad BMW koncernas yra debilai ir visas savo mašinas gamina grynai iš durnumo, nes nemoka priekiu varančių pagamint, o juos perkantys irgi visi alei vienas tokie, tai manau, kad šiuolaikinės demokratijos sąlygomis visiškai atleisime Didžiai Gerbiamai Poniai Vedėjai, jei ji nusipirks kitokį auto, varomą priekiu bigsmile.gif

Ar pakankamai pagarbos buvo mano žodžiuose? bigsmile.gif

Gerbiamos Ponios Vedejos kanceliarijos atsakymas i nuolankios pavaldines kuklu kreipimasi: biggrin.gif
Gerbiamos Ponios Vedejos vardu informuojame, kad musu vedejai is jai pateikto teksto susidare ispudis, kad tas manevringumas yra gan mazas ir patiriamas ne visu individu, todel ponia vedeja gerbiama ir padare isvada, kad tokio manevringumo negalima laikyti privalumu. Kadangi ponia vedeja yra gailestinga, ji nekapos galvu kitaip manantiems pavaldiniams biggrin.gif
O del BMW koncerno ir debilu didziai gerbiama ponia vedeja yra taiki ir nekategoriska, todel niekad ir nieko nevadina debilais, nes tai yra negrazu smile.gif
Atsakyti
Hm Hm Hm... Sakydama "kiek manevringesne" turejau omeny, kad manevringesne tiek, kiek galima pastebeti ir pasidziaugti tam tikrose situacijose. Jei tas skirtumas (manevringumo) butu milziniskas, tai kazi kazi ar butu tokios populiarios priekiniais ratais varomos masinos.
Priesingai nei Vytautui, man neatrodo, kad ziema galiniai varomi yra privalumas, nes nesu megeja "sauliu" paisymo ir pan. Be abejo, lengviau apsisukt ant rankinio ir pan. Bet turejau auto su automatine deze, tad nesinorejo jos drozt ax.gif
o mano patirtis su galu varomu - per puse metu (rudens/ziemos sezonu) apie 15000 km.
Tai, jei gerbiamia ponia sutiks, mano pries tai buvusio pasisakymo interpretacija kiek netiksli buvo smile.gif
Atsakyti
QUOTE(agniukutis @ 2007 03 12, 17:24)
Gerbiamos Ponios Vedejos kanceliarijos atsakymas i nuolankios pavaldines kuklu kreipimasi: biggrin.gif
Gerbiamos Ponios Vedejos vardu informuojame, kad musu vedejai is jai pateikto teksto susidare ispudis, kad tas manevringumas yra gan mazas ir patiriamas ne visu individu, todel ponia vedeja gerbiama ir padare isvada, kad tokio manevringumo negalima laikyti privalumu.

Nuolankiai drįstu pasiūlyti kompromisinę formuluotę - manevringumas didesnis, tai yra pliusas, bet ne didelis pliusas, o mažas pliuselytis!
Gal nebausite už nachališkumą blush2.gif

QUOTE
Kadangi ponia vedeja yra gailestinga, ji nekapos galvu kitaip manantiems pavaldiniams biggrin.gif
Šitai mane labai nudžiugino, gailestingumas tikrai yra labai žymus biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

QUOTE
O del BMW koncerno ir debilu didziai gerbiama ponia vedeja yra taiki ir nekategoriska, todel niekad ir nieko nevadina debilais, nes tai yra negrazu smile.gif
Tada gal Gerbiama Ponia Vedėja leis pavadinti juos eeee... Netoliaregiškais, Lietuviško Klimato Neįvertinančiais Deb... Gamintojais? rolleyes.gif
Atsakyti
Ponia Gerbiama sutinka su tuo, kas buvo issakyta, tebunie taika ir ramybe musu karalysteje, peace! cool.gif
Atsakyti
lotuliukas.gif privalumas tas kad kai slapia ir daug purvo apnesa masinos gala ir numeri purnu biggrin.gif privalumas kai vejasi policija biggrin.gif
Atsakyti
Zodziu,beveik jokio skirtumo lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
na, skirtumas yra. vien jau tai kad varomi galiniai ratai, priekiniai gali daugiau susisukti ir masina del to tampa manevringesne, nes priekyje nebelieka granatu kurios riboja susukimą ratų. taigi ratams lengviau, lengviau ir vairo stiprintuvui smile.gif pvz. jei masina su priekiniais varomais ratais apsisukimui reik 12m, tai galiniais varomais uztektu ir kokiu 10... manevringa?
skirtumas yra ir tarp perdavimo galios is greiciu dezes i ratus, nes i galinius galia perduodama per kardanini velena ir reduktoriu, o i priekinius tiesiogiai is dezes.
manau sutiksit kad skirtumas dar ir tas, kad tarp galiniais ratais varomu masinu nera mazu masinu. prasideda bent jau nuo vidutines klases. sportines masinos (jaguar, ferrari, bugatti, lotus, ir t.t.) taipogi kazkodel deda galinius varomus ratus...
kaip minejo kazkas, jei traukti masina buksyru, taipogi yra lengviau su galiniais varomais ratais.
plius galu varomu galima daryti tai ko nlb galim apadaryti priekiu... siuo metu pasaulyje ir lietuvoje populiareja driftas rolleyes.gif soniniam slydimui renkamasi galu varomas masinas...

IMHO
Atsakyti
Skirtumas yra ir tai kas važinėjo su skirtingai varomais ratais, tai žino ir jaučia. Tačiau, jei kasdieniniam važiavimui, tai skirtumo didelio nėra. Man asmeniškai patinka labiau varoma priekiniais ratais mašina. Tačiau, jei pasitaiko tokia situacija, kad reikia netikėtoje vietoje greit apsisukti, tai tikrai reikia daugiau vietos smile.gif Daugiau aš nepajutau jokių reikalingų fintų iš galinių varomų ratų smile.gif Ir dar, kai slydi kelio danga, tai daugelis mašinų varomais galiniais ratais jaučiasi prasčiau. Na bent toks vaizdas. Ir važiuoja lėčiau, ir greičiau tampa nevaldoma, ir į posūkį sunkiau įsipaišo, ir aišku greičiau "saulutes" paišo ir dar kiek teko žiemą traukti mašinas užkliumpusias, tai visos buvo su galiniais varomais ratais (specialiai į tai atkreipiau dėmesį). Tikrai nelabai malonu važiuoti tokiai mašinai iš paskos. Žinoma, visuomet viskas priklauso nuo vairuotojo smile.gif
Atsakyti
QUOTE(skautas @ 2007 03 16, 10:18)
skirtumas yra ir tarp perdavimo galios is greiciu dezes i ratus, nes i galinius galia perduodama per kardanini velena ir reduktoriu, o i priekinius tiesiogiai is dezes.

Skamba nesuprantamai, bet tikrai itikinamai biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(RAMSE @ 2007 03 16, 00:18)
Zodziu,beveik jokio skirtumo lotuliukas.gif  lotuliukas.gif  lotuliukas.gif

Atsargiau biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(agniukutis @ 2007 03 16, 18:20)
Skamba nesuprantamai, bet tikrai itikinamai biggrin.gif

Kardanas -- ūkiškai tariant, storas vamzdis, kuris sukasi, taip perduodamas varomąją jėgą į galinį tiltą.
Reduktorius -- pakeičia jėgos kryptį ir, kartais, jėgos sūkimo momentą.
Atsakyti
Skirtumai pasijunta ziema siu masinu smile.gif Su galiniais varomais kaip ir anksciau rase galima smagiau pasisukinet, saulutes papaisyt ir pan. smile.gif Kitavertus yra teke uzklimpti sniege, tai va cia galiniai varantys deja buvo minusas nes be kitos masinytes is tos pusnies islipt taip nepavyko, tuo tarpu su varomu priekiu butu buve sansu be niekeno pagalbos issikapanot smile.gif Del tu slydimu tai cia igudziu su abieju tipu masiniukais reikia. Nes jei nera igudziu tikimybe nesuvaldyti slystancio automobilio labai panasi t.y. didele smile.gif
Vasara skirtumu manau nesijaucia, na bent jau as tai ju nepastebejau smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kutvėliuke: 18 kovo 2007 - 01:55
Ziema problema islipt is pusnies su galiniais ratais sukelia per maza ju apkrova ir prasta tarpine tarp vairo ir sedynes :-). Kadaise laikant teises instruktorius aiskino: geriau 3 kartus varikli uzgesint, nei 1 karta ratus prasukt (tas galioja ir priekiu varomiem). Pamirst apie gaza reikia pusnyne, ir vairo nesukiot be butino reikalo...
O apsisukt vietoje su priekiu varoma masina slidziam kely daug lengviau ir saugiau. Stovint uztrauki rankini, susuki ratus ir gazas iki dugno... Pasisuki kaip tankas, vietoje wink.gif

Jei lygint slidziame kelyje - man galiniai labiau patinka. Gal ir greiciau pradeda metyt, bet ir suvaldyt buna lengviau. Jei jau pradeda nesiot priekiu varoma - sugaudyt kur kas sunkiau (bet ipratimo reikalas IMHO)
Atsakyti