QUOTE(flesi @ 2008 06 16, 11:18)
noriu pasisakyti apie nusivylimą Florisima
buvom labai nustebinti netinkamo aptarnavimo: konsultante tik varte akis, negaledama nieko pasiulyti, prie salto atspalvio vysniu spalvos sukneles tegalejo surasti bordo silto atspalvio roze, nors yra tikrai daug ivairiu kitu geliu, bet tai butu dar nieko tokio, kai per puse musu pokalbio ji apsisuko ir nuejusi pradejo aptarnauti kitus klientus.... palaukėme geras 15 minuciu, isciupinejome visas salone buvusias geles, isvarteme katalogus, o ji prie musu taip ir negrizo, vis dar buvo uzimta. Labai liudna, bet taip ir isejome neuzsisake puoksciu, teks ieskoti kitur, nes grizti jau nesinori...
Sveika,
Labai gaila, kad tau taip nutiko. Bet pati jau spejau isitikinti, jog kuo didesne imone, tuo nepagarbiau ir atmestiniau su klientu elgiasi. Matomai, mano, kad neva ju reputacija ir taip yra gera ir tu klientu jiems tiesiog netruksta. Pries rinkdamasi floriste ( sales, masinos papuosimui) nuejau i kelis ,,zinomus" geliu salonus. Tai vienam, net buvau apsaukta, jog neva per ilgai ju katalogeli vartau. Kai vis dar dvejojau, ar pas juos pasirinkti man isreze, jog, ko cia taip ilgai galvoju, juk ne vyra renkuos. Tai zinoma, buvo pasakyta juoko forma. Toks poziuris i klienta tiesiog siutina.Likau labai nusivylusi, tad puikiai tave suprantu.
As savo vestuvems floristes jau susiradau

, tad linkiu ir tau susirasti tokias, kurioms ju darbas neatrodo varginantis. Tikrai yra tokiu, kurios yra malonios ir dirba su fantazija bei uzsidegim

u.