geras klausimas. geras atsakymas.
QUOTE(varlyte96 @ 2012 05 03, 08:59)
Geri klausimai, nors nesuvokiu jų ryšio su tema. Net ir didžiausi sociopatai, jei jie nekelia pavojaus 1) savo sveikatai/gyvybei, 2) kitų sveikatai/gyvybei, 3) savo/kitų turtui, nėra priverstinai izoliuojami, bent Lietuvoje. Pasirinkimas neturėti/nenoras turėti vaikų nėra "absoliuti laisvė", todėl ir pakomentuoti neturiu ką.
Kaip jau minejau, skaitaint jusu postus pasigedau RIBOS. Todel buvo idomu suzinoti jusu neva tolerantiskumo/pakantumo ribas.
Jus klystate, pirmu atveju, zmogus pats nenores, niekas negali jam neva padeti, gydyti, izoliuoti ir t.t.

Pati gerbiu bet koki zmogaus pasirinkima, kuris nesikerta su istatymais ir morale, bet as, kaip zmogus, turiu teise vertinti to pasirinkimo motyvus, bet neturiu teises brukti savo vertinimo, kaip aksioma kitam. Ir jei mano vertinimas nera pozityvus, tai nereiskia, jog menkinu, teisiu, smerkiu zmogu, tiesiog to zmogaus pasirinkimo intencijos man asmeniskai yra nepriimtinos. Manau tai yra normalu, nes mes pasauli vertiname per save brangucius.
Tarkim, pasiteisinimas netureti vaiku, neva jie gadina figura, nelaikau svariu argumentu negimdyti vaikus. Nes figura metams begant ir taip kinta

QUOTE(Moonte @ 2012 05 03, 07:01)
Kaip jau minejau, skaitaint jusu postus pasigedau RIBOS. Todel buvo idomu suzinoti jusu neva tolerantiskumo/pakantumo ribas.
Jus klystate, pirmu atveju, zmogus pats nenores, niekas negali jam neva padeti, gydyti, izoliuoti ir t.t.
Tame izvelgiu terpe piktnaudziavimui.
Pati gerbiu bet koki zmogaus pasirinkima, kuris nesikerta su istatymais ir morale, bet as, kaip zmogus, turiu teise vertinti to pasirinkimo motyvus, bet neturiu teises brukti savo vertinimo, kaip aksioma kitam. Ir jei mano vertinimas nera pozityvus, tai nereiskia, jog menkinu, teisiu, smerkiu zmogu, tiesiog to zmogaus pasirinkimo intencijos man asmeniskai yra nepriimtinos. Manau tai yra normalu, nes mes pasauli vertiname per save brangucius.
Tarkim, pasiteisinimas netureti vaiku, neva jie gadina figura, nelaikau svariu argumentu negimdyti vaikus. Nes figura metams begant ir taip kinta
Jus klystate, pirmu atveju, zmogus pats nenores, niekas negali jam neva padeti, gydyti, izoliuoti ir t.t.

Pati gerbiu bet koki zmogaus pasirinkima, kuris nesikerta su istatymais ir morale, bet as, kaip zmogus, turiu teise vertinti to pasirinkimo motyvus, bet neturiu teises brukti savo vertinimo, kaip aksioma kitam. Ir jei mano vertinimas nera pozityvus, tai nereiskia, jog menkinu, teisiu, smerkiu zmogu, tiesiog to zmogaus pasirinkimo intencijos man asmeniskai yra nepriimtinos. Manau tai yra normalu, nes mes pasauli vertiname per save brangucius.
Tarkim, pasiteisinimas netureti vaiku, neva jie gadina figura, nelaikau svariu argumentu negimdyti vaikus. Nes figura metams begant ir taip kinta

Na gerai, jei jau reikia... Kalbant apie laisvę elgtis, man nekliūva elgesys, kuris nepažeidžia įstatymų, nekelia pavojaus kitiems, nėra nukreiptas kitam įskaudinti/pakenkti ar kito asmens turtui sunaikinti. Man nekliūva santykiai tarp dviejų (pageidautina, bet nebūtina) suaugusių (vyresnių nei 18-a) sveiko proto žmonių (kalbu apie lytinius santykius, neįtraukiant gyvūnų) laisva jų valia ir abipusiu sutarimu. Štai tokios mano ribos.
Man regis trečiame Jūsų posto sakinyje trūksta jungtuko, todėl nežinau, kad jį skaityti. Jei žmogus kelia pavojų sau, kitam ar materialiniam turtui, jis gali ir yra priverstinai izoliuojamas ir gydomas. Kur yra riba, kada dar ne ir jau, aš nežinau, reiktų klausti konkrečių psichikos sveikatos centrų ar ligoninių specialistų.
Visus argumentus vertinti galite, bet visi tai darome per savo prizmę, todėl ir vertinimas yra Jūsų jausmų fone. Gal Jums gaila savo prarastos figūros, todėl kreivai žiūrite į tas, kurios negimdo, kad ją išsaugotų? (Nepriimkite, prašau, kad kritikuoju Jūsų figūra. Jūsų nesu mačiusi ir figūros nevertinu). Pasąmonė galinga, todėl net jei ir neigiame, kad vieną ar kitą dalyką vertinu neigiamai, nes tai žeidžia mane patį, visai gali būti, kad taip ir yra. Žmogus pats sau draugas, todėl maskuoja viską, kas nemalonu, todėl visai gali būti, kad neskubu gimdyti, nes man mano figūra graži ir jos man gaila, nors sąmoningai to nepripažįstu...
QUOTE(varlyte96 @ 2012 05 03, 10:28)
Visus argumentus vertinti galite, bet visi tai darome per savo prizmę, todėl ir vertinimas yra Jūsų jausmų fone. Gal Jums gaila savo prarastos figūros, todėl kreivai žiūrite į tas, kurios negimdo, kad ją išsaugotų? (Nepriimkite, prašau, kad kritikuoju Jūsų figūra. Jūsų nesu mačiusi ir figūros nevertinu). Pasąmonė galinga, todėl net jei ir neigiame, kad vieną ar kitą dalyką vertinu neigiamai, nes tai žeidžia mane patį, visai gali būti, kad taip ir yra. Žmogus pats sau draugas, todėl maskuoja viską, kas nemalonu, todėl visai gali būti, kad neskubu gimdyti, nes man mano figūra graži ir jos man gaila, nors sąmoningai to nepripažįstu...
Jei ka, mano figura neitakoja vertinimo, pagal amziu ji ideali, is serijos "сзади - пионерка, спереди - пенсионерка" (is nugaros - pioniere, is priekio - pensininke). Siaip, jusu toki bandyma pateikti neva mano motyvus, galiu vertinti tik kaip nora sumenkinti/banalinti, bet tai tik neva emocijos. As gi bandau kalbeti placiau, kiek galima be emociju.
Mane glumina vartotojiskas poziuris i zmogu/moteri/vyra/vaika, aplinka. Pastebiu hedonizmo isvesejima, vertybiu suniveliavima, neva tolerancija. Tai gimdo totalu visuomenes abejinguma. Tai yra pasekme, vadinamo pochuizmo: - nemano troba dega, manes tai neliecia... Siandiena neliecia, o del rytojaus, niekas neduos garantiju, nes...
QUOTE(Moonte @ 2012 05 03, 07:43)
Jei ka, mano figura neitakoja vertinimo, pagal amziu ji ideali, is serijos "сзади - пионерка, спереди - пенсионерка" (is nugaros - pioniere, is priekio - pensininke). Siaip, jusu toki bandyma pateikti neva mano motyvus, galiu vertinti tik kaip nora sumenkinti/banalinti, bet tai tik neva emocijos. As gi bandau kalbeti placiau, kiek galima be emociju.
Mane glumina vartotojiskas poziuris i zmogu/moteri/vyra/vaika, aplinka. Pastebiu hedonizmo isvesejima, vertybiu suniveliavima, neva tolerancija. Tai gimdo totalu visuomenes abejinguma. Tai yra pasekme, vadinamo pochuizmo: - nemano troba dega, manes tai neliecia... Siandiena neliecia, o del rytojaus, niekas neduos garantiju, nes...
Mane glumina vartotojiskas poziuris i zmogu/moteri/vyra/vaika, aplinka. Pastebiu hedonizmo isvesejima, vertybiu suniveliavima, neva tolerancija. Tai gimdo totalu visuomenes abejinguma. Tai yra pasekme, vadinamo pochuizmo: - nemano troba dega, manes tai neliecia... Siandiena neliecia, o del rytojaus, niekas neduos garantiju, nes...
Nemenkinu ir nebanalinu, nes viskas ir yra paremta emocijomis, net ir Jūsų pasipiktinimas mano menkinimu/banalinimu yra emocijos. O be emocijų Jūs nekalbate ir kalbėti negalite, bet čia jau kita tema, su vaikų turėjimu/neturėjimu kiek prasilenkianti.
O dėl visuomenės abejingumo... Esu jauna, todėl pasiūlius bobutei panešti sunkų krepšį išgirstu parazitai, vagys, žulikai, nelįskit prie manęs, dar apvogsit. Dirbu biure, todėl su kostiumėliu ir portfeliu vargu ar esu panaši į žuliką, bet jaunystės, taigi ir potencijos vogti ir parazitauti, nenutrinsi. Nepaisant to, bobutes per gatvę vedu, gyvūnų prieglaudas remiu, giminių vaikams užpakalius ir snarglius šluostau, nors savų vaikų labai netrokštu. Man labai smagu ryte susiruošti per dešimt minučių ir lėkti su vyru kur pasisėdėti, neprakaituojant prie košyčių ir kombinezoniukų. Neneigiu, kad kada nors ir užpakaliukai ir snargliukai man ko gero atrodys mieli, bet dabar neatrodo, bet pochuiste, hedoniste ir trobų degintoja savęs nelaikau ir daugiavaikes mamas bei tėčius toleruoju ir gerbiu. Toleruokite ir gerbkite ir tokias, kaip aš.
QUOTE(varlyte96 @ 2012 05 03, 11:09)
Nemenkinu ir nebanalinu, nes viskas ir yra paremta emocijomis, net ir Jūsų pasipiktinimas mano menkinimu/banalinimu yra emocijos. O be emocijų Jūs nekalbate ir kalbėti negalite, bet čia jau kita tema, su vaikų turėjimu/neturėjimu kiek prasilenkianti.
O dėl visuomenės abejingumo... Esu jauna, todėl pasiūlius bobutei panešti sunkų krepšį išgirstu parazitai, vagys, žulikai, nelįskit prie manęs, dar apvogsit. Dirbu biure, todėl su kostiumėliu ir portfeliu vargu ar esu panaši į žuliką, bet jaunystės, taigi ir potencijos vogti ir parazitauti, nenutrinsi. Nepaisant to, bobutes per gatvę vedu, gyvūnų prieglaudas remiu, giminių vaikams užpakalius ir snarglius šluostau, nors savų vaikų labai netrokštu. Man labai smagu ryte susiruošti per dešimt minučių ir lėkti su vyru kur pasisėdėti, neprakaituojant prie košyčių ir kombinezoniukų. Neneigiu, kad kada nors ir užpakaliukai ir snargliukai man ko gero atrodys mieli, bet dabar neatrodo, bet pochuiste, hedoniste ir trobų degintoja savęs nelaikau ir daugiavaikes mamas bei tėčius toleruoju ir gerbiu. Toleruokite ir gerbkite ir tokias, kaip aš.
O dėl visuomenės abejingumo... Esu jauna, todėl pasiūlius bobutei panešti sunkų krepšį išgirstu parazitai, vagys, žulikai, nelįskit prie manęs, dar apvogsit. Dirbu biure, todėl su kostiumėliu ir portfeliu vargu ar esu panaši į žuliką, bet jaunystės, taigi ir potencijos vogti ir parazitauti, nenutrinsi. Nepaisant to, bobutes per gatvę vedu, gyvūnų prieglaudas remiu, giminių vaikams užpakalius ir snarglius šluostau, nors savų vaikų labai netrokštu. Man labai smagu ryte susiruošti per dešimt minučių ir lėkti su vyru kur pasisėdėti, neprakaituojant prie košyčių ir kombinezoniukų. Neneigiu, kad kada nors ir užpakaliukai ir snargliukai man ko gero atrodys mieli, bet dabar neatrodo, bet pochuiste, hedoniste ir trobų degintoja savęs nelaikau ir daugiavaikes mamas bei tėčius toleruoju ir gerbiu. Toleruokite ir gerbkite ir tokias, kaip aš.
Cia jus daugiau apie save brangute, man gi tai nera idomu, nes mane domina sis reiskynys globaliau. Tad jusu emocinga posta taip ir paliksiu, toliau nepleciant diskusjos, nes jus stovite "gnybos pozoje", o as jus nepuolu.
O jau paskutinis jusu sakinys, taikytinas ne man, nes butent esu liberaliu paziuru zmogus, bet ne anarchistas, man yra vertybe pasirinkimo laisve. Buvo panasi diskusija skiltyje "kertele sielai" ten ir kitur esu pareiskusi savo pozicija. Tad siulyciau savo patarimais diskutuoti be emociju, visu pirma, pritaikyti sau

Tikejausi diskusijos be emociju, ne visi tai isgali, ypac kai uzmini ant nuospaudos. Zmogiska.
QUOTE(Moonte @ 2012 05 03, 08:22)
Cia jus daugiau apie save brangute, man gi tai nera idomu, nes mane domina sis reiskynys globaliau. Tad jusu emocinga posta taip ir paliksiu, toliau nepleciant diskusjos, nes jus stovite "gnybos pozoje", o as jus nepuolu.
O jau paskutinis jusu sakinys, taikytinas ne man, nes butent esu liberaliu paziuru zmogus, bet ne anarchistas, man yra vertybe pasirinkimo laisve. Buvo panasi diskusija skiltyje "kertele sielai" ten ir kitur esu pareiskusi savo pozicija. Tad siulyciau savo patarimais diskutuoti be emociju, visu pirma, pritaikyti sau
Tikejausi diskusijos be emociju, ne visi tai isgali, ypac kai uzmini ant nuospaudos. Zmogiska.
O jau paskutinis jusu sakinys, taikytinas ne man, nes butent esu liberaliu paziuru zmogus, bet ne anarchistas, man yra vertybe pasirinkimo laisve. Buvo panasi diskusija skiltyje "kertele sielai" ten ir kitur esu pareiskusi savo pozicija. Tad siulyciau savo patarimais diskutuoti be emociju, visu pirma, pritaikyti sau

Tikejausi diskusijos be emociju, ne visi tai isgali, ypac kai uzmini ant nuospaudos. Zmogiska.
O, sakykit, kokia ta mano "nuospauda"? Nenorėjau vystyti šios bevaisės diskusijos, bet Jūs pati vis užduodavote klausimą už temos ribų, kol galiausiai atsidūrėme arimuose.
Manyčiau jei žmogus (vyras ar moteris) kelia tokį klausimą tai neverta tokiam vaikų turėti, arba tiesiog dar neatėjo "TAS" laikas kai fiziškai jauti TĄ norą turėti vaiką ir nei nekyla klausimas kam vaikai reikalingi, tiesiog pradedi jausti, kad reikia ir viskas.
Skaiciau tokia knyga paie augalus, tai idomi sasaja kilo.Raso,kad auglai, jei jiems yra pacios idealiausios salygos augti- tai pradeda auginti stiebus, lapus, bujoja, neaugina vaisiu. Jei pajunta gresme islikimui-pvz sausra, greit pradeda auginti seklas. Aisku,ten viska detaliau rase,kaip ir kokius augalus auginti atitinkamai ko reikia:lapu, vaisiu, seklu 
Pagalvojau ir su zmonem gi panasiai. Vargingiausiose salyse gimstamumas didelis, kai atrodo ka jie daro,juk ir taip badas. O turtingose salyse, atvirksciai zmones gyvena prabangoje, atrodo tikrai isgaletu ir daugiau uzauginti, gimdo viena, du, arba is vis negimdo...GAl toks islikimo instinktas?

Pagalvojau ir su zmonem gi panasiai. Vargingiausiose salyse gimstamumas didelis, kai atrodo ka jie daro,juk ir taip badas. O turtingose salyse, atvirksciai zmones gyvena prabangoje, atrodo tikrai isgaletu ir daugiau uzauginti, gimdo viena, du, arba is vis negimdo...GAl toks islikimo instinktas?

......
QUOTE(ada21lt @ 2012 05 04, 18:52)
Skaiciau tokia knyga paie augalus, tai idomi sasaja kilo.Raso,kad auglai, jei jiems yra pacios idealiausios salygos augti- tai pradeda auginti stiebus, lapus, bujoja, neaugina vaisiu. Jei pajunta gresme islikimui-pvz sausra, greit pradeda auginti seklas. Aisku,ten viska detaliau rase,kaip ir kokius augalus auginti atitinkamai ko reikia:lapu, vaisiu, seklu 
Pagalvojau ir su zmonem gi panasiai. Vargingiausiose salyse gimstamumas didelis, kai atrodo ka jie daro,juk ir taip badas. O turtingose salyse, atvirksciai zmones gyvena prabangoje, atrodo tikrai isgaletu ir daugiau uzauginti, gimdo viena, du, arba is vis negimdo...GAl toks islikimo instinktas?

Pagalvojau ir su zmonem gi panasiai. Vargingiausiose salyse gimstamumas didelis, kai atrodo ka jie daro,juk ir taip badas. O turtingose salyse, atvirksciai zmones gyvena prabangoje, atrodo tikrai isgaletu ir daugiau uzauginti, gimdo viena, du, arba is vis negimdo...GAl toks islikimo instinktas?

Įdomi, bet svarbiausia logiška ir pagrįsta versija
