


šiaip tai tikrai sutinku, kad nuomonių gali būti (ir turi būti) įvairių, vieniems patinka, kitiems nepatinka, vienų lūkesčiai vienoki, kitų kitoki. Stovyklose mano vaikai nebuvo, komentuot negaliu, bet kelionėse į parkus buvau pati kartu su jais ir prisižiūrėjau visokių keleivių. Vieni supranta, kad važiuoja autobusu su grupe ir reikia laikytis taisyklių, kitiems atrodo, kad autobusas veža tik juos vienus, beveik kaip taksi, ir nuolat piktinasi, kad kelionių vadovas dar kažkam savo dėmesį skiria. Arba sumokėję kokius pusantro tūkstančio už kelionę labai nustemba, kad viešbutis tai ne penkių žvaigždučių

o dėl nuskriaustų vaikučių - kartoju, apie stovyklas nieko nežinau, bet į vieną kelionę mūsų grupėj važiavo dvi draugės paauglės, kurios kiekvieno sustojimo metu eidavo parūkyt, paskui kavutės pagert, paskui į WC. Ir neskubiai, o taip koja už kojos, atsipalaidavę, pasimėgaudamos... Vadovas kiekvieną kartą prašydavo negaišint, nes vėluosim į viešbutį, visas autobusas laukia, ale tom fėjom nė motais... Laimei viena keleivė labai nekantri pasitaikė - paprašė tų mergelkų tėvų telefono numerio ( tiesa, nei vadovas nedavė, nes atseit neturi teisės, ne pačios merginos) ir pagrasino, kad kitoj stotelėj išmes jas su visais daiktais, nes ji irgi mokėjo už kelionę ir turi teisę gaut viską pagal programą. Suveikė super - mergos sėdėjo nei rūkę, nei siusioję, surauktais feisiukais, bet visiem kitiem smagu buvo

Net neabejoju, kad grįžę smulkiai papasakojo, kaip jas visi skriaudė, o vadovas negynė

o dabar ne į Excursus temą - baisa pabaisa, ar esat kada nors iš ko nors gavus kokybišką paslaugą arba produktą? Jei taip, ar esat viešai už tai padėkojus arba pagyrus?
lenkiu į tai, kad pas mus labai normalu, kad nepatenkinti kokybe skundžiasi ir visi tai supranta, bet jei patenkintas žmogus pradeda girti, tuoj pat kyla įtarimai - kodėl giria.
viskas, pasakiau ką norėjau, nebesiteisinsiu ir nebediskutuosiu
