QUOTE(reduxe @ 2008 02 04, 16:56)
As ejau pas kuniga ne prasyti atleidimo del gyvenimo susimetus, o ejau paprasciausios ispazinties! IR prie viso to paklausiau apie gyvenima nesusituokus
Na ką aš galiu pasakyti - arba, kaip minėjau, nesusiskalbėjote, arba labai jau neaiškus kunigėlis pasitaikė - nesilaikantis oficialios Katalikų Bažnyčios pozicijos.

Gyvenantiems kartu be bažnytinės santuokos anei išrišimas "už visas nuodėmes" duodamas, anei Šv. Komuniją leidžiama priimti. Kiekvienas normalus kunigas bent tiek tai jau turėtų paaiškinti.
Papildyta:
QUOTE(Gege @ 2008 02 03, 23:10)
tai tame ir esme, kad banzycioje (ir dar su pilvais) labai daug zmoniu tuokiasi tik tam kad ceremonija grazesne. negi kunigai to nesupranta ir nejaucia? man tas labai absurdiska. o gal baznycia bijo, kad del grieztu ju reikalavimu, sumazes pasekeju skaicius ir taip jie gali finansiskai nukenteti?
Jei žmonės bažnyčioje tuokiasi vien tam, kad ceremonija gražesnė, tai būtent tai ir turėtų visų pirma kliūti, o ne su pilvais ar be. Nuo to, kad moteris, gyvenanti susimetus, pastoja, didesne nusidėjėle juk netampa.

Galų gale tai, kad žmogus gyveno susidėjęs, nėra neištaisoma nuodėmė, dėl kurios kunigai turėtų bažnyčios "durimis" trankytis.
O dėl baimės - tikrai nežinau, ko bijo kokio Balbieriškio klebonėlis - gal ir kad bažnyčios stogas eilinį kartą neprakiurtų, bet kiek man yra tekę susidurti, didesnė dalis kunigų visgi "nepataisomi" idealistai. Supranta jie ir jaučia, bet matyt geriau sutuokti kelias poras, nelabai suvokiančias Sakramento esmės, ir tikėtis, kad Dievas ras kelią į jų gyvenimus, nei atsisakyti tuokti vieną, kuri kur kas labiau motyvuota, nors taip gal neatrodo, ir taip visam gyvenimui atstumti nuo bažnyčios.
Papildyta:
QUOTE(mg* @ 2008 02 04, 11:17)
na jei jau prakalbom apie "Dieva", tai, jei neklystu - jis yra gailestingas ir maloningas

ir siaip - na gal as naivi, o gal bandau pateisint savo 'nuodeme', bet manau kad jei kalbam apie "Dievo atleidima", tai vis tiek tas reikalas yra vertinamas 'is esmes', t.y. ar zmones elgias nuosirdziai, ir tai jiems 'rimta' ar tik for fun.
Biblijoje Dievo apibūdinimų yra n ir tikrai ne vien toks "galvelę paglostantis". Dievas nesileidžia kvailinamas.
O tai, apie ką Tu kalbi, tik nusako nuodėmės didumą, o ne padaro nuodemę ne visai nuodėme.
❀ Tiesa - visai ne tai, ką galima įtikinamai įrodyti, bet tai, kas viską daro paprasta ir suprantama (A.de Sent Egziuperi)