QUOTE(Žūžū @ 2008 12 17, 16:18)
*Tai vadovavimo strategija, vartotojų aptarnavimo filosofija.
*Tai tokia rinkodara, kuria siekaima mokyti ir motyvuoti tiesiogiai su klientais bendraujančius darbuotojus, taip pat rengti aptarnaujantį personalą dirbti kaip viena komanda, kad patenkintų klientą.
*Tai įmonės personalo valdymo koncepcija, grindžiama marketingo strategija.
zodziu, kad reik mylet darbuotojus, nes kitaip jie nemyles klientu ir neuzdirbs firmelei babkiu
idomi tema
kazkazka primena.. kazkuo CRM (customers relationship management), kazkuo imones identiteto kurima (ten vienas is punktu kad personalas turi zinoti kokios yra imones verstybes, kad galetu padeti imonei).. dar kazka.. buvo ten kazkoks dar vienas RM.. bet jau tiksliai nepamenu apie ka..
Jei yra poreikis literaturai ir supranti anglu kalba, tai per skype galeciau atsiusti kelias elektronines knygas..
Nusišypsok gyvenimui ir gyvenimas nusišypsos tau!