sveikos, gal papasakotumėt ar labai sunku įsidarbinti? kokrečiai domina darbas sandėliuose / terminaluose.
Na ir tuščia čia
niekas nedirba ar kaip


labutis,
šią savaitę man labai pasijuto transpoto sujudimas, labai daug mašinų siūlė
gal jau atsigauna po truputį importas?
šią savaitę man labai pasijuto transpoto sujudimas, labai daug mašinų siūlė


QUOTE(gi2lux @ 2009 03 05, 22:53)
labutis,
šią savaitę man labai pasijuto transpoto sujudimas, labai daug mašinų siūlė
gal jau atsigauna po truputį importas? 
šią savaitę man labai pasijuto transpoto sujudimas, labai daug mašinų siūlė


daugėja daugėja importo, bet kainos


Norejau jusu visu dirbanciu logistikos srityje paklaust toki labai konkretu klausima, o jei dar paaiskintumet pavyzdziais konkreciais, tada pasokciau iki dangaus is laimes... Is kur pigiau eksportuoti i Vengrija? Lietuvos ar Estijos? Nesvarbu ka eksportuoti, tiesiog reikia keliu pavyzdziu, parodanciu skirtingas Lietuvos ir Estijos eksportavimo salygas. Jei ne konkreciai i Vengrija, tai bendrai... Labai labai labai buciau dekinga uz bet kokia informacija

QUOTE(Jolituska @ 2009 03 15, 22:05)
Norejau jusu visu dirbanciu logistikos srityje paklaust toki labai konkretu klausima, o jei dar paaiskintumet pavyzdziais konkreciais, tada pasokciau iki dangaus is laimes... Is kur pigiau eksportuoti i Vengrija? Lietuvos ar Estijos? Nesvarbu ka eksportuoti, tiesiog reikia keliu pavyzdziu, parodanciu skirtingas Lietuvos ir Estijos eksportavimo salygas. Jei ne konkreciai i Vengrija, tai bendrai... Labai labai labai buciau dekinga uz bet kokia informacija 

jei klausi apie transportą, tai logiškas atsakymas - kuo šalis arčiau Vengrijos, tuo transportas pigesnis


QUOTE(gi2lux @ 2009 03 16, 09:19)
jei klausi apie transportą, tai logiškas atsakymas - kuo šalis arčiau Vengrijos, tuo transportas pigesnis
Lietuva arčiau, iš jos transportas pigesnis nei iš Estijos. Nors pernai vasarą transportininkai kalbėjo, kad iš lenkų gauna didesnius frachtus nei iš lietuvių
(čia į Vokietiją)


mhm, aciu labai. Teisybe, logiskai mastant, degalu maziau ir islaidos mazesnes. O kaip pvz. atsizvelgiant i akczu mokesciu skirtumus ar dar kitus mokescius, kurie itakoja eksporto kastu kitima?


QUOTE(Jolituska @ 2009 03 16, 21:46)
mhm, aciu labai. Teisybe, logiskai mastant, degalu maziau ir islaidos mazesnes. O kaip pvz. atsizvelgiant i akczu mokesciu skirtumus ar dar kitus mokescius, kurie itakoja eksporto kastu kitima?
arba kitaip gal paklausiu... kas labiausiai itakoja eksporto kastus. Cia galbut ne tik logistikos imones atzvilgiu, bet galbut zinot tarkim gamintojo atzvilgiu... ar daugiau pelno lieka estui ar lietuviui eksportuotojui? Na as esu pasimetusi, prasau pasidalinkit patirtim 


estai ir leituviai toj pačioj ES, tai ir visi mokesčiai vienodi. Kuriam daugiau pelno lieka, tai čia jau priklauso nuo įmonės valdymo, gamybos kaštų ir tt.
QUOTE(gi2lux @ 2009 03 17, 09:19)
estai ir leituviai toj pačioj ES, tai ir visi mokesčiai vienodi. Kuriam daugiau pelno lieka, tai čia jau priklauso nuo įmonės valdymo, gamybos kaštų ir tt.
tai kad ir visi es, bet pavyzdziu PVM skiriasi. Ir idomu kaip kad ir tas pats PVM itakoja kastu pasikeitima...
QUOTE(Jolituska @ 2009 03 17, 18:28)
tai kad ir visi es, bet pavyzdziu PVM skiriasi. Ir idomu kaip kad ir tas pats PVM itakoja kastu pasikeitima...
pvm niekaip neįtakoja, nes eksportui taikomas 0% PVM tarifas
keliu temą į viršų

Uoj, mergaites- nesvarbu kur ta Estija- toliau ar arciau- kainas musa estu ir latviu vezejai, tai baisu ir ziauru !!
Aisku, jau ir mes neturime kitos iseities kaip tik vezti "papigiai", bet ten kas darosi!! Klientai jau konkreciai sako- o mums latviai siule pigiau
.O mes nenorim lietuviu vezeju, nes jie brangiai veza ir t.t.
Kada cia baigsis sitas durnynas- baišu...
Jei kam idomu -as ne transporto imoneje dirbu, bet labai labai susijusi su tuo , labai daug matau ir girdziu:)


Kada cia baigsis sitas durnynas- baišu...
Jei kam idomu -as ne transporto imoneje dirbu, bet labai labai susijusi su tuo , labai daug matau ir girdziu:)