Įkraunama...
Įkraunama...

Logistika

QUOTE(Mistica @ 2011 07 07, 10:35)
pelnas skaičiuojamas taip, jei turi krovinį kur užsakovas moka 200lt, o parduodi už 300lt, tai 100lt pelnas.. Čia kaip pvz. Dėl proc įvairiai. Pas mane 800lt + 30% nuo pelno.


As galvojau, kad vyksta taip:
uzsakovui parduodi uz 300Lt, o uz 200Lt perki paslauga is vezejo ir 100Lt pelnas gaunasi...

Trumpai tariant nesupratau jusu pavyzdyje kaip ten uzsakovas moka tuos 200, gi kaip tik as moku tuos 200 vezejui, o uzsakovas man moka 300 (ir = as parduodu uz 300)

Kur klaida mano parasyme?
Atsakyti
QUOTE(diamondjones @ 2011 07 10, 03:15)
As galvojau, kad vyksta taip:
uzsakovui parduodi uz 300Lt, o uz 200Lt perki paslauga is vezejo ir 100Lt pelnas gaunasi...

Trumpai tariant nesupratau jusu pavyzdyje kaip ten uzsakovas moka tuos 200, gi kaip tik as moku tuos 200 vezejui, o uzsakovas man moka 300 (ir = as parduodu uz 300)

Kur klaida mano parasyme?


aš užsakovą (klientą) laikau tą, kuris man duoda krovinį (dažniausiai ir savo kainą jau turi). Nes ekspeditorius realiai tik tarpininkas yra...O krovinį parduodu vežėjam arba kaip jūs sakot imat iš jų paslaugą, nors realiai bent jau aš irgi pardavinėju, nes savo kainą duodu vežėjam, o ne jie man jas siūlo.
Atsakyti
O pvz jus tu kroviniu ir vezeju ieskot visokiuose puslapiuose kaip cargo.lt ir tt? Tai pavyzdziui man kyla klausimas jei krovinio davejas pats yra tame cargo.lt saite (kur jus ji ir randate) tai kodel tas krovinio davejas ten negali pats ir susirasti vezejo? (jei jau vis vien yra tame cargo.lt saite ir pats gali matyt simtus vezeju pasiulymu)

Ar krovinius gaunate tik is uzsakovu, kurie nezino apie toki puslaoi kaip cargo.lt ?
Atsakyti
Manau kiekvienoje įmonėje yra sava darbo specifika, bet bent jau aš kai dirbau ekspedicijoj, tai mes cargo.lt krovinių paieškai nenaudodavom, nes anot mūsų "šefo" ten tik ekspeditoriai ir tesėdi smile.gif taip kad neapsimoka. Tuo tarpu vežėjų (jei jie tikrai vežėjai, ne ekspeditoriai) tame puslapyje paieškot, visai nieko būdavo, nors irgi darydavom tik "iš bėdos". Paprastai krovinių ieškodavom rusiškuose saituose (dirbom su Rusija), o vežėjų pagal "Linavos" sąrašus, t.y. visiems iš eilės skambindavom, kol vėliau atmintinai mokėjau kas kur važiuoja biggrin.gif
Atsakyti
O kaip su atsiskaitymais is uzsienio? Bankiniu pervedimu tarptautiniu? Bet tarkim jei krovinys dalinis ir kaina kaip minejo auksciau tik 200Lt ar 300Lt tai neperdidelis porcentas iseis pinigu uz bankini pervedima tarptautini? Na tarkim jei as dirbciau su UK ir gauciau uzsakyma tai zmogui/imonei is UK i Loetuva pervest berods 30 svaru kainuos, tai cia koks trecdalis mazo krovinio kainos net...

O siaip skaiciau visa tema tai pagrinde bedos su nemokiais klientais. O kaip beda is kitos puses - nesaziningi vezejai? Nera tokiu? Kitam forume skaiciau, kad neretai pasitaikydavo, kad tiesiog vezejai pavogdavo krovinius pries bankrotindami savo imones ir tt... Zodziu kaip jums siuo klausimu, ar nebuvo dinge kroviniai ir kaip daznai tas atsitinka?
Atsakyti
Sveiki 4u.gif

Ir aš jungiuosi į jūsų būrį. Mes užsiimam krovinių sandėliavimu ir dokumentų forminimu. Ieškant klientų, dažnai pasako, kad kur forminti jiems nurodo ekspeditorius ar krovinio užsakovas, patys vežėjai to dažnai neįtakoja. Noriu jūsų paklausti, kas pas jus nusprendžia, kur atlikti muitinės formalumus(jei to reikia). Ir dar, ar nesumažėjo krovinių srautai nuo liepos mėnesio g.gif
Atsakyti
Tai kie krealiai galima tiketis pradedanciajam isidarbinus padaryti tu bonusu po 30% ? Bent 1000Lt prie bazines algos iseitu?
Atsakyti
QUOTE(eglita @ 2011 07 12, 14:32)
Sveiki 4u.gif

Ir aš jungiuosi į jūsų būrį. Mes užsiimam krovinių sandėliavimu ir dokumentų forminimu. Ieškant klientų, dažnai pasako, kad kur forminti jiems nurodo ekspeditorius ar krovinio užsakovas, patys vežėjai to dažnai neįtakoja. Noriu jūsų paklausti, kas pas jus nusprendžia, kur atlikti muitinės formalumus(jei to reikia).  Ir dar, ar nesumažėjo krovinių srautai nuo liepos mėnesio g.gif


Kartais nusprendžia krovinio užsakovas, kartais gali spręsti patys ekspeditoriai. Kai sprendžia ekspeditoriai, tai jie gali savo nuožiūra parinkti kur vyks forminimas (nes, pavyzdžiui, turi savo vietelę, kur daro pigiai ir patikimai) arba tariasi, kad pats vežėjas sutvarkytų šitą reikalą. Vežėjas vėlgi kreipiasi ten, kur turi kontaktų arba... zyzia kad ekspeditorius viską sutvarkytų biggrin.gif


QUOTE(diamondjones @ 2011 07 14, 19:01)
Tai kie krealiai galima tiketis pradedanciajam isidarbinus padaryti tu bonusu po 30% ? Bent 1000Lt prie bazines algos iseitu?


O su kokiomis šalimis dirbsi jau žinai? t.y. su Europa ar Rusija? Viskas įmanoma, tik reikia kad tam būtų tinkamos sąlygos (įmonė) ir kad pati būtum aktyvi ir lengvai bendraujanti smile.gif
Atsakyti
QUOTE(diamondjones @ 2011 07 12, 00:58)
O siaip skaiciau visa tema tai pagrinde bedos su nemokiais klientais. O kaip beda is kitos puses - nesaziningi vezejai? Nera tokiu? Kitam forume skaiciau, kad neretai pasitaikydavo, kad tiesiog vezejai pavogdavo krovinius pries bankrotindami savo imones ir tt... Zodziu kaip jums siuo klausimu, ar nebuvo dinge kroviniai ir kaip daznai tas atsitinka?

būna bėda ir su nesąžiningais ekspeditoriais - paima krovini uz pvz 600 eur ir dar su isankstiniu mokejimu, o atiduoda vezejams uz 800 eur. Jau iskart 200 eur minusas, taciau realiai vezejai tu pinigu net neuslaukia, o ekspeditorius prisiemes tokiu "kroviniu" veliau bankrutuoja unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(gi2lux @ 2011 07 15, 02:27)
būna bėda ir su nesąžiningais ekspeditoriais - paima krovini uz pvz 600 eur ir dar su isankstiniu mokejimu, o atiduoda vezejams uz 800 eur. Jau iskart 200 eur minusas, taciau realiai vezejai tu pinigu net neuslaukia, o ekspeditorius  prisiemes tokiu "kroviniu" veliau bankrutuoja  unsure.gif


Bet is musu kaip ekspeditoriu puses tai neturetu labai rupeti. Mums turetu rupet ar vezejas neapgaus ir nepradangins krovinio ir ar klientas uz pervezima atsiskaitys. Na nebent mes kaip ekspeditoriai uzsakysim vezima is kito ekspeditoriaus, kuris jau uzsakys pas vezeja. Bet cia nelabai efektyvu turbut taip dirbti (per didele grandine ir per daug visiems tarpininkams reiks moket)

QUOTE(lasorita @ 2011 07 15, 01:04)

O su kokiomis šalimis dirbsi jau žinai? t.y. su Europa ar Rusija? Viskas įmanoma, tik reikia kad tam būtų tinkamos sąlygos (įmonė) ir kad pati būtum aktyvi ir lengvai bendraujanti smile.gif


Nezinau, su tomis, kuriomis dirbs imone, kurioje isidarbinsiu. Kadangi rusiskai nesneku tai teks su vakarais dirbt, gal su UK (kadangi angliskai sneku)

O kaip zinot ar imone yra tinkama? I ka kreipti demesi ? Ir dar - labiau apsimoka ieti i tik ekspedicine ar i ta, kuri ir savo transporto parka turi? Kiek kitoks pobudios darbo turetu but.

O del bendravimo tai bendrauju, bet kokiu ten sugebejimu isskirtiniu reikia, as isivaizduoju, kad tiesiog skambini vezejams ir klausineji ar vaziuos ten kur tau reikia, ir ar nuves krovini uz tiek ir tiek pinigu.
Atsakyti
Gal kas rekomenduosit imone Kaune, kur verta bandyt darbintis, tuo paciu ir kokiu imoniu, kur neverta del kazkokiu priezasciu ? Jei nenorite viesai, galiete privacia zinute smile.gif
Atsakyti
QUOTE(lasorita @ 2011 07 11, 20:32)
Manau kiekvienoje įmonėje yra sava darbo specifika, bet bent jau aš kai dirbau ekspedicijoj, tai mes cargo.lt krovinių paieškai nenaudodavom, nes anot mūsų "šefo" ten tik ekspeditoriai ir tesėdi smile.gif taip kad neapsimoka. Tuo tarpu vežėjų (jei jie tikrai vežėjai, ne ekspeditoriai) tame puslapyje paieškot, visai nieko būdavo, nors irgi darydavom tik "iš bėdos". Paprastai krovinių ieškodavom rusiškuose saituose (dirbom su Rusija), o vežėjų pagal "Linavos" sąrašus, t.y. visiems iš eilės skambindavom, kol vėliau atmintinai mokėjau kas kur važiuoja biggrin.gif

Pirmadieniais - antradieniais, ketvirtadieniais - penktadienis eini į muitinės postą ir pereini per visas fūras, susirenki iš vairų CMR'us arba kontaktus.
Krovinių paieška geriausia - prekių etiketės parduotuvėje + googl' as.
Ir daug daug spamin'ių skambučių. Geriausia trečiadieniais iki 14 val.
cargo.lt - visiškai nučiulptas. Ten nebent ekstra atveju mašinos paieškoti per ekspediciją kokią. Per Trans'ą, Timocom'ą, Cargo go - dar dar išlenda "grynuolių". Bet ten irgi ekspedicijos baigia visas savo kojas sukelti.
Papildyta:
QUOTE(diamondjones @ 2011 07 15, 15:31)
<...>
O kaip zinot ar imone yra tinkama? I ka kreipti demesi ? Ir dar - labiau apsimoka ieti i tik ekspedicine ar i ta, kuri ir savo transporto parka turi? Kiek kitoks pobudios darbo turetu but.<...>

Eičiau tik į savą transportą turinčią įmonę. Subinę prisidengti savu transportu visada galima.
Atsakyti