Jei kas kelionės metu visada patartina bandyt aiškintis vietoje su organizatoriaus atstovais, nusifotografuoti netenkinančias sąlygas, kurias grįžus būtų galima pateikti kaip įrodymus. na o jei su kelionių organizatoriumi neišeina susitarti kreipkitės į valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą
QUOTE(ErikiukasVilnius @ 2009 11 05, 17:45)
Mums ir buvo panasus variantas. Ieskojome keliones " i kazkur ". Nuejome i agentura ( kurios pavadinimo nenoriu mineti ), susiradome pirma karta organizuojama kelione i Maroka. Pildant dokumentus, kelioniu agenturos darbuotoja paklause ar turime pasus. Pasakeme, kad MB turi pasa, o as asmens tapatybes kortele. Ji sako: " tai viskas gerai tada, svarbu turit pasus ". Na, viskas gerai, tai gerai.
Ateina rytas keliones isskridimo, stovime pirmi issichekinime ir ka jus sau manote- mergina, sedinti prie kompiuterio man sako- " vyras skrenda, o jus ne. Jus pasa normalu turite? " Sakau, ne, tik asmens tapatybes kortele. Sako- " tai jus tada neskrendate ". Man sirdis i kelnes, akys pilnos asaru. Mano MB susinervijes laksto nuo Novaturo berniuko, prie manes. As stoviu verkiu ir jam liepiu skristi vienam.
Zinoma, jis niekur neskrido. Gryzom namo pilnomis kisenemis nervu. Sulaukeme 9 val. ryto ir pradejome skambinti i ta agentura, o ten pareiske, kad mums buvo pasakyta, kad reikia pasu. Sakom- " kai musu paklause ar turime pasus, psakeme, kad mergaite turi ASMENS TAPATYBES KORTELE, o MB pasa. " Agenturos direktore sako- " tai cia ne musu beda, o jusu paciu. "
Is dalies sutinku, mano beda, kad buvau kvaila vista ir nesupratau, kad skrendant i Afrika reikes vizos, kurios i kortele ir labai noredamas neikisi, bet is dalies kalta ir agenturos darbuotoja, kuri neatidziai klause ka jai sake klientas. Juk ji privalejo mus ispeti, kad kortele netiks, o ji pasake, kad viskas OK.
Zodziu, viskas baigesi tuo, kad tos agenturos direktores kede buvo LABAI pajudinta ir ji ta pacia diena i pavakare paskambinusi pasiule ta pacia kelione uz savaites, 1 diena ilgiau. Zinoma, jei butume nebegaleje skristi, pinigeliu butume neatgave.
Sios istorijos bjauriausia dalis ne ta, kad apsisoveme, kad neisskridome, bet ta, kad nuejus pasirasyti naujos keliones sutarties, tos agenturos direktore net nesugebejo atsiprasyti, o ta pati darbuotoja, kuri patvirtino del pasu, kad jie tinka, sedejo prie savo kompiuterio, net nesugebejo pakelti akiu ir atsiprasyti, bet dar susirasinejo skype su kita darbuotoja, ir dar abi juokesi! O as sedejau ant kedes ir is sono vos ne viska maciau
Vat taip vat.
Ateina rytas keliones isskridimo, stovime pirmi issichekinime ir ka jus sau manote- mergina, sedinti prie kompiuterio man sako- " vyras skrenda, o jus ne. Jus pasa normalu turite? " Sakau, ne, tik asmens tapatybes kortele. Sako- " tai jus tada neskrendate ". Man sirdis i kelnes, akys pilnos asaru. Mano MB susinervijes laksto nuo Novaturo berniuko, prie manes. As stoviu verkiu ir jam liepiu skristi vienam.
Zinoma, jis niekur neskrido. Gryzom namo pilnomis kisenemis nervu. Sulaukeme 9 val. ryto ir pradejome skambinti i ta agentura, o ten pareiske, kad mums buvo pasakyta, kad reikia pasu. Sakom- " kai musu paklause ar turime pasus, psakeme, kad mergaite turi ASMENS TAPATYBES KORTELE, o MB pasa. " Agenturos direktore sako- " tai cia ne musu beda, o jusu paciu. "
Is dalies sutinku, mano beda, kad buvau kvaila vista ir nesupratau, kad skrendant i Afrika reikes vizos, kurios i kortele ir labai noredamas neikisi, bet is dalies kalta ir agenturos darbuotoja, kuri neatidziai klause ka jai sake klientas. Juk ji privalejo mus ispeti, kad kortele netiks, o ji pasake, kad viskas OK.
Zodziu, viskas baigesi tuo, kad tos agenturos direktores kede buvo LABAI pajudinta ir ji ta pacia diena i pavakare paskambinusi pasiule ta pacia kelione uz savaites, 1 diena ilgiau. Zinoma, jei butume nebegaleje skristi, pinigeliu butume neatgave.
Sios istorijos bjauriausia dalis ne ta, kad apsisoveme, kad neisskridome, bet ta, kad nuejus pasirasyti naujos keliones sutarties, tos agenturos direktore net nesugebejo atsiprasyti, o ta pati darbuotoja, kuri patvirtino del pasu, kad jie tinka, sedejo prie savo kompiuterio, net nesugebejo pakelti akiu ir atsiprasyti, bet dar susirasinejo skype su kita darbuotoja, ir dar abi juokesi! O as sedejau ant kedes ir is sono vos ne viska maciau

manau, kad jums labai pasisekė, nes kai į kelionę negalite vykti dėl savo kaltės, kelionių agentūra tikrai neprivalo grąžinti sumokėtų pinigų. o jus dar norite kad atsiprašinėtų už jūsų klaidas
Buvome pakliuvę į panašią situaciją. Važiavome į Turkiją prieš 4 m. Dabar nepamenu, bet važiavome per dabar jau neveikiantį kelionių organizatorių, kuris buvo lyg ir Novaturo dukterinė firma. Tik atvažiavus, paaiškėjo, kad mūsų viešbutyje nėra laisvų vietų. Mus perkėlė (neatsiklausę, ar mums tinka toks variantas; sutartyje apie tai tuomet nieko nebuvo parašyta) į kitą viešbutį šalia, kuriame aptarnavimas buvo labai prastas, neveikė oro kondicionierius (man prasidėjo migrena...), kambarys buvo nesutvarkytas, neišsimiegojome per karštį visą naktį, viešbučio personalas į jokius mūsų skundus nereagavo ištisą parą.
Kreipėmės į atsakingą kelionės organizatoriaus įgaliotą moteriškę. Jai turėjome n kartų skambinti, nors pati atsakydavo tik sms žinutėmis, nesiėmė jokių veiksmų problemai spręsti.
Nepamenu, kokiu būdu, bet mums pavyko sužinoti firmos vadovo Lietuvoje tel. Kai pagaliau su juo susisiekėme, tik tuomet reikalai "pajudėjo". Jis pasiūlė patirtus nuostolius kompensuoti vietinėmis ekskursijomis. Jau sekančią dieną mūsų pasirinktame viešbutyje atsirado laisvų vietų (nors iš pradžų žadėjo, kad jų nebus 5 d.), atvykus į jį, kambaryje radom gėlių ir vyno
Ekskursijas jau buvome nusipirkę ir susiplanavę, tai mums buvo kompensuotas sugadintas vienos paros poilsis.
Grįžę po atostogų parašėme prašymą padengti patirtus nuostolius - vienos paros nakvynės kainą, išlaidas tel. skambučiams aiškinantis problemą, dar kažką, žodžiu, gavosi apie 300 lt. Pinigus atgavome be problemų. Žodžiu, likome patenkinti
Kreipėmės į atsakingą kelionės organizatoriaus įgaliotą moteriškę. Jai turėjome n kartų skambinti, nors pati atsakydavo tik sms žinutėmis, nesiėmė jokių veiksmų problemai spręsti.
Nepamenu, kokiu būdu, bet mums pavyko sužinoti firmos vadovo Lietuvoje tel. Kai pagaliau su juo susisiekėme, tik tuomet reikalai "pajudėjo". Jis pasiūlė patirtus nuostolius kompensuoti vietinėmis ekskursijomis. Jau sekančią dieną mūsų pasirinktame viešbutyje atsirado laisvų vietų (nors iš pradžų žadėjo, kad jų nebus 5 d.), atvykus į jį, kambaryje radom gėlių ir vyno

Grįžę po atostogų parašėme prašymą padengti patirtus nuostolius - vienos paros nakvynės kainą, išlaidas tel. skambučiams aiškinantis problemą, dar kažką, žodžiu, gavosi apie 300 lt. Pinigus atgavome be problemų. Žodžiu, likome patenkinti

QUOTE(Ryza_Lape @ 2009 12 01, 18:42)
Buvome pakliuvę į panašią situaciją. Važiavome į Turkiją prieš 4 m. Dabar nepamenu, bet važiavome per dabar jau neveikiantį kelionių organizatorių, kuris buvo lyg ir Novaturo dukterinė firma. Tik atvažiavus, paaiškėjo, kad mūsų viešbutyje nėra laisvų vietų. Mus perkėlė (neatsiklausę, ar mums tinka toks variantas; sutartyje apie tai tuomet nieko nebuvo parašyta) į kitą viešbutį šalia, kuriame aptarnavimas buvo labai prastas, neveikė oro kondicionierius (man prasidėjo migrena...), kambarys buvo nesutvarkytas, neišsimiegojome per karštį visą naktį, viešbučio personalas į jokius mūsų skundus nereagavo ištisą parą.
Kreipėmės į atsakingą kelionės organizatoriaus įgaliotą moteriškę. Jai turėjome n kartų skambinti, nors pati atsakydavo tik sms žinutėmis, nesiėmė jokių veiksmų problemai spręsti.
Nepamenu, kokiu būdu, bet mums pavyko sužinoti firmos vadovo Lietuvoje tel. Kai pagaliau su juo susisiekėme, tik tuomet reikalai "pajudėjo". Jis pasiūlė patirtus nuostolius kompensuoti vietinėmis ekskursijomis. Jau sekančią dieną mūsų pasirinktame viešbutyje atsirado laisvų vietų (nors iš pradžų žadėjo, kad jų nebus 5 d.), atvykus į jį, kambaryje radom gėlių ir vyno
Ekskursijas jau buvome nusipirkę ir susiplanavę, tai mums buvo kompensuotas sugadintas vienos paros poilsis.
Grįžę po atostogų parašėme prašymą padengti patirtus nuostolius - vienos paros nakvynės kainą, išlaidas tel. skambučiams aiškinantis problemą, dar kažką, žodžiu, gavosi apie 300 lt. Pinigus atgavome be problemų. Žodžiu, likome patenkinti
Kreipėmės į atsakingą kelionės organizatoriaus įgaliotą moteriškę. Jai turėjome n kartų skambinti, nors pati atsakydavo tik sms žinutėmis, nesiėmė jokių veiksmų problemai spręsti.
Nepamenu, kokiu būdu, bet mums pavyko sužinoti firmos vadovo Lietuvoje tel. Kai pagaliau su juo susisiekėme, tik tuomet reikalai "pajudėjo". Jis pasiūlė patirtus nuostolius kompensuoti vietinėmis ekskursijomis. Jau sekančią dieną mūsų pasirinktame viešbutyje atsirado laisvų vietų (nors iš pradžų žadėjo, kad jų nebus 5 d.), atvykus į jį, kambaryje radom gėlių ir vyno

Grįžę po atostogų parašėme prašymą padengti patirtus nuostolius - vienos paros nakvynės kainą, išlaidas tel. skambučiams aiškinantis problemą, dar kažką, žodžiu, gavosi apie 300 lt. Pinigus atgavome be problemų. Žodžiu, likome patenkinti

Vis dėlto dar yra organizatorių, kurie rūpinasi/rūpinosi savo vardu ir nenori problemų

QUOTE(ErikiukasVilnius @ 2009 11 05, 17:45)
Sios istorijos bjauriausia dalis ne ta, kad apsisoveme, kad neisskridome, bet ta, kad nuejus pasirasyti naujos keliones sutarties, tos agenturos direktore net nesugebejo atsiprasyti, o ta pati darbuotoja, kuri patvirtino del pasu, kad jie tinka, sedejo prie savo kompiuterio, net nesugebejo pakelti akiu ir atsiprasyti, bet dar susirasinejo skype su kita darbuotoja, ir dar abi juokesi! O as sedejau ant kedes ir is sono vos ne viska maciau
Vat taip vat.

Aš irgi manau, kad jums labai labai pasisekė. Agentūra labai kilniai su jumis ir taip pasielgė. Juk jūs savo tiesos niekam nebūtumėt įrodę...
Jau aš tai tikrai nebūčiau drįsusi bumbėti, kas su jais pirma ir paskutinė kelionė...
QUOTE(julcionok @ 2009 11 06, 12:06)
Bet mus priverte apmoketi jam kelione iki Vilniaus ir atgal, draudima, ir nekompensuota bilieto dali. Vat taip. Nors ant voko su bilietu buvo uzrasas isitikinkite, kad jusu pasas galioja... Ir man buvo be galo skaudu, kad per toki ziopli as turejau moketi.
Man labai smalsu, kas ir kaip privertė sumokėti...