Įkraunama...
Įkraunama...

Sutartis su kelionių agentūra

QUOTE(laimux2 @ 2009 09 16, 14:13)
Labas, prieš vestuves užsakėt, tai medaus mėnesiui gal? Tada jau visiškai liūdna....  O kaip tada tuokėtės su negaliojančiu pasu?  g.gif  Ar dabar tokie dalykai  civilinėje metrikacijoje jau nebesvarbūs?

tuokesi su asmens tapatybes kortele, matyt...
siaip, kelioniu agenturos neatsako uz kelaiutoju asmens dokumentu tvarkinguma ir galiojima, tai paciu turistu atsakomybe - ne mazi vaiaki, kad juos kontroliuotu...
pinigu nei cemto tokiu atveju neturetu grazinti, nes ne ju kalte ir ne force majore - kokia liga ar kita rimta nelaime ax.gif
Atsakyti
Gal kam teko susidurti ir su nemaloniąja kelionių puse-pretenzija kelionių organizatoriui? unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(visiskai @ 2009 09 28, 13:39)
Parašykit plačiau apie situaciją..

isigijom kelione i 4zv., o buvom perkelti i 3 zv., kurios duok dieve sieke 2 sad.gif
Atsakyti
Nu tai tada rašote pretenziją pagal CK 6.754 ir laukiate atsakymo.

ir nebijokit paskambinti VTAT, tikrai visada pakonsultuoja ir pataria:
tel. (8 5) 262 67 51, el. p. tarnyba@nvtat.lt
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo visiskai: 29 rugsėjo 2009 - 10:04
na užsisake krizantem kaya, tačiau tene nebuvo vietų ir nuvežė į 3* viešbutį
Atsakyti
Jei buvote perkelti į prastesnį viešbutį, reikalaukite kompensacijos. Sutartyje yra aprašyta procedūra - reikia per atitinkamą laiką raštu kreiptis į organizatorių, aprašant situaciją.

Kartą teko rašyti pretenziją, nes organizatorius apsimelavo, pateikęs neteisingą informaciją kataloge (gal viešbutis kaltas buvo?). Pirkome viešbutį su UAI sistema, bet nuvykus paaiškėjo, kad viešbutyje teikiamos tik AI sistemos paslaugos. Parašiau pretenziją, paskaičiavau kompensacijos sumą, pridėjau viešbučio informacinius bukletus. Kompensaciją mums sumokėjo. Patarimas - viską išdėstyti argumentuotai, pridėti įrodymus (nuotraukas, bukletus ir t.t.). Aišku, sugadintų atostogų jau niekas neatpirks.
Sėkmės
Atsakyti
Kartą savo kelionės metu Havanoje viešbutyje negavau numatytos vakarienės 2 dienas, tai grizus surašiau viska į pretenziją, pridejau numatyta keliones programa ir pateikiau savo keliones organizatoriui. Sekancia diena mano pareikalauta kompensacija jau buvo mano banko saskaitoje. Tiesiog reikia nedelsti ir kreiptis. Gal ne visiems pasiseks, nes yra ir nesąžiningų organizatorių, bet jei nesikreipsit, nesužinosit.
Atsakyti
4u.gif
norejau ir as papasakoti savo situacija. Skridom pirma karta, tai daugiau tikrai nenoriu i ta Turkija.
Visu pirma nuskraidino 9 ryto ir reikejo laukti iki 2 val kol ileis i viesbucio kambari. Tai keturias valandas tasemes su siltais rubais karstyje. Mes su mazu vaiku. Susikalbet nei rusiskai nei angliskai nepavyko net kur tualetas. Kol kazkas is aplinkiniu isgirdo ir parode.
Pirkome 4 zv viesbuti, bet kai nebuvo vietu perkele keliom dienom i 5 zv. Po to vel atgal. Pasako, kad autobusas bus 12, o 2 val dar jo nera. Po to pranesa, kad jis sugedo. O mes visa ta laika sedim su lagaminai ir mazu vaiku. Mus tie kraustymaisi, laukimai ateme po visa diena, kuria galejome maudytis juroje ir degintis, uz ka ir mokejome pinigus.

Kazkaip sutartyje neradau apie tai, ar gali tiek kartu perkeldinet is vieno viesbucio i kita?
Kiek zinau, kad jei pirktame viesbutyje nera vietu, tai perkelt i geresni gali.

Po to dar skrydis velavo beveik 5 val.....
Pavargau, o ne pailsejau nuo tarbu tampymo pirmyn atgal.....

Kaip manot ar galiu kokia pretenzija pareiksti?
Atsakyti
QUOTE(Naira @ 2009 10 20, 11:18)
4u.gif
norejau ir as papasakoti savo situacija. Skridom pirma karta, tai daugiau tikrai nenoriu i ta Turkija.
Visu pirma nuskraidino 9 ryto ir reikejo laukti iki 2 val kol ileis i viesbucio kambari. Tai keturias valandas tasemes su siltais rubais karstyje. Mes su mazu vaiku. Susikalbet nei rusiskai nei angliskai nepavyko net kur tualetas. Kol kazkas is aplinkiniu isgirdo ir parode.
Pirkome 4 zv viesbuti, bet kai nebuvo vietu perkele keliom dienom i 5 zv. Po to vel atgal. Pasako, kad autobusas bus 12, o 2 val dar jo nera. Po to pranesa, kad jis sugedo. O mes visa ta laika sedim su lagaminai ir mazu vaiku. Mus tie kraustymaisi, laukimai ateme po visa diena, kuria galejome maudytis juroje ir degintis, uz ka ir mokejome pinigus.

Kazkaip sutartyje neradau apie tai, ar gali tiek kartu perkeldinet is vieno viesbucio i kita?
Kiek zinau, kad jei pirktame viesbutyje nera vietu, tai perkelt i geresni gali.

Po to dar skrydis velavo beveik 5 val.....
Pavargau, o ne pailsejau nuo tarbu tampymo pirmyn atgal.....

Kaip manot ar galiu kokia pretenzija pareiksti?


Pirmiausiai dėl skrydžio pirmyn ir laukimo kambario:
viskas čia normalu - taip jau priimta, kad viesbucio para prasideda 12 arba 14h, todėl jeigu netinka vieno kelioniu organizatoriaus siulomas skrydziu laikas, rinkites kita, nes kelioniu organizatoriai skrydziu laiku nederina prie viesbucio laiko ir uz tai jokios atsakomybes nera.
Antra - jus perkele i aukstesnes kategorijos viesbuti, tai viskas ok, ta organizatorius ir privalejo padaryti. Ir viskas tvarkoj, kad grazino atgal, visgi jus sumokejot uz 4*, todel ir grazina i ji. Pagal istatymus ir sutarti kelioniu organizatorius gali keisti sutarties salygas, jeigu tai neblogina turisto padeties. Si karta nepatoguma sukele perkelimas, bet jus apie tai buvot informuoti ir nepriestaravote. Jeigu butumete priestarave, jus matyt butu perkele visam laikui i 4* kita viesbuti, bet perkele i 5*, taip suteikdami jums daugiau privilegiju, nei buvot sumokeje.
Trecia - del autobuso laukimo - tokius dalykus reikia aiskintis vietoj, o ne grizus i LT, nes sio fakto tiesiog neirodysit. Nera jokio nusiskundimo vietoj, nera prasmes grizus i LT triuksma kelti.
Ketvirta - skrydziu velavimas. Jeigu veluoja ne daugiau kaip 5 valandas, deja, susitaikykit ir laukit lektuvo:(

Taip kad 99proc. tikimybe, jog jusu pretenzija bus atmesta auksciau nurodytais motyvais:(
Tik nereikia nukabinti nosies ir spjauti i Turkija ar kitas salis. Daznai kelionese pasitaiko ivairiausiu nesklandumu, nepatogumu, o ypac jeigu skrendama su mazais vaikais. Tiesiog reikia apsisarvuoti kantrybe ir dziaugtis atostogomis ir geru oru, o ne galvoti, kaip viskas yra blogai ir nepatogu mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo godive: 20 spalio 2009 - 12:22
Bet kaip gaila, eina sau sad.gif Man kažkaip net rankos nekyla moralizuoti, juk žmonės susitaupė pinigėlius medaus mėnesio kelionei ir va tai tau... sad.gif Labai gaila. Aišku, iš organizatorių tokiu atveju jau nieko nebegalima reikalauti. Bet aš visada sakau, kad tikriausiai tada nebuvo lemta, gal neduok Dieve, būtų ten kokia nelaimė atsitikusi, nevažiavot, reiškia, taip turėjo būti, nenusiminkit wink.gif
Atsakyti
Mums ir buvo panasus variantas. Ieskojome keliones " i kazkur ". Nuejome i agentura ( kurios pavadinimo nenoriu mineti ), susiradome pirma karta organizuojama kelione i Maroka. Pildant dokumentus, kelioniu agenturos darbuotoja paklause ar turime pasus. Pasakeme, kad MB turi pasa, o as asmens tapatybes kortele. Ji sako: " tai viskas gerai tada, svarbu turit pasus ". Na, viskas gerai, tai gerai.
Ateina rytas keliones isskridimo, stovime pirmi issichekinime ir ka jus sau manote- mergina, sedinti prie kompiuterio man sako- " vyras skrenda, o jus ne. Jus pasa normalu turite? " Sakau, ne, tik asmens tapatybes kortele. Sako- " tai jus tada neskrendate ". Man sirdis i kelnes, akys pilnos asaru. Mano MB susinervijes laksto nuo Novaturo berniuko, prie manes. As stoviu verkiu ir jam liepiu skristi vienam.
Zinoma, jis niekur neskrido. Gryzom namo pilnomis kisenemis nervu. Sulaukeme 9 val. ryto ir pradejome skambinti i ta agentura, o ten pareiske, kad mums buvo pasakyta, kad reikia pasu. Sakom- " kai musu paklause ar turime pasus, psakeme, kad mergaite turi ASMENS TAPATYBES KORTELE, o MB pasa. " Agenturos direktore sako- " tai cia ne musu beda, o jusu paciu. "
Is dalies sutinku, mano beda, kad buvau kvaila vista ir nesupratau, kad skrendant i Afrika reikes vizos, kurios i kortele ir labai noredamas neikisi, bet is dalies kalta ir agenturos darbuotoja, kuri neatidziai klause ka jai sake klientas. Juk ji privalejo mus ispeti, kad kortele netiks, o ji pasake, kad viskas OK.
Zodziu, viskas baigesi tuo, kad tos agenturos direktores kede buvo LABAI pajudinta ir ji ta pacia diena i pavakare paskambinusi pasiule ta pacia kelione uz savaites, 1 diena ilgiau. Zinoma, jei butume nebegaleje skristi, pinigeliu butume neatgave.
Sios istorijos bjauriausia dalis ne ta, kad apsisoveme, kad neisskridome, bet ta, kad nuejus pasirasyti naujos keliones sutarties, tos agenturos direktore net nesugebejo atsiprasyti, o ta pati darbuotoja, kuri patvirtino del pasu, kad jie tinka, sedejo prie savo kompiuterio, net nesugebejo pakelti akiu ir atsiprasyti, bet dar susirasinejo skype su kita darbuotoja, ir dar abi juokesi! O as sedejau ant kedes ir is sono vos ne viska maciau doh.gif Vat taip vat.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ErikiukasVilnius: 05 lapkričio 2009 - 16:48
QUOTE(ErikiukasVilnius @ 2009 11 05, 15:45)
Ji sako: " tai viskas gerai tada, svarbu turit pasus ".

bet juk pasake,kad svarbu,kad pasus turite,juk galejo neisgirsti,kad neturite paso,o tik asmens tapatybes kortele g.gif
Jus isgirdote,kad reikia pasu,bet nesureagavote,nesuprantu ar suaugusiems zmonems reikia rastiskai parasyti,didelem raidem blink.gif ir patikrinti ar pasai tvarkingi cool.gif g.gif
Papildyta:
QUOTE(ErikiukasVilnius @ 2009 11 05, 15:45)

Sios istorijos bjauriausia dalis ne ta, kad apsisoveme, kad neisskridome, bet ta, kad nuejus pasirasyti naujos keliones sutarties, tos agenturos direktore net nesugebejo atsiprasyti, o ta pati darbuotoja, kuri patvirtino del pasu, kad jie tinka, sedejo prie savo kompiuterio, net nesugebejo pakelti akiu ir atsiprasyti, bet dar susirasinejo skype su kita darbuotoja, ir dar abi juokesi! O as sedejau ant kedes ir is sono vos ne viska maciau  doh.gif Vat taip vat.

o kodel turejo atsiprasyti,kad girdejote, jog reikia pasu,bet nepasirupinote jais g.gif
manau bjauriausia dalis buvo jusu sukeltas skandalas 4u.gif
Atsakyti