Jei ne su manim, vadinasi prieš mane... Ar tai neatgyvena?
Keistas tas sutvėrimas žmogus, kažkodėl jam atrodo, kad gali pasisavinti Dievo-teisėjo vaidmenį.
Labas rytas, Moonte, klausyk, kai šneki apie kitus žmones, pasiremdama moralinėm visuotinai priimtom ir nusistovėjusiom normom, sakai, kad kiekvienas jų nesilaikantis yra prieš tuos, kurie jų laikosi. Čia bent jau man toks įspūdis susidarė. Tai kas čia dabar vyksta? Kokį vaidmenį tu vaidinai gerai mums abiems žinomoj temoj?
Bažnytinė moralė, senai nėra visuomenine, nes bažnyčia nedalyvauja valstybės valdyme, tai numatyta LR Konstitucijoje,o tai yra pagrindinis moralės svertas, ja vadovaudamiesi kuriami įstatymai.
O man apskritai nepatinka, kad žmogų, su kuriuo turi santykius, artimus ar atitinkančius santuoką, lietuviai vadina draugu. Tada bet koks kitas draugas tampa "tik draugu". Vienas "draugas", o kitas "tik draugas". Kažkoks nesveikas, mano manymu, terminas.
Suntea, Medini aš nevaidinu, aš gyvenu. Man nepriimtina pozicija puolusių angelų t.y. jūsų ir davatkiškų dogmų skleidėjų. Esu per viduriuką, man ne gėda nei už vieną savo veiksmą, aš neskaudinu ir neparazituoju kito žmogaus sąskaita, bet ir nevaržau kitų žmonių pasirinkimą, jų laisvę. Pasirinkimas, tai nereiškia pasileidimas, tam aš niekada nebusiu tolerantiška.
Prisipažinsiu specialiai priešpastačiau jus ir pseudo dorovės sergėtojus. Laukiau jūsų visų reakcijos, kad galima būtų sulyginti jūsų mąstysena, kad patys savo akimis pamatytumėte kokie jūs panašus. Visi skelbėtės apie tolerancija, bet ta tolerancija šlubuoja vieni šlubuoja kaire, kiti dešine koja. Tolerancija skirta tik jums, o kaip gi su aplinkiniais, jus supančiais.
Abi pusės gerbia tik savo požiūrį
Atkreipkit dėmesį, kai mes diskutavom aš argumentuotai įrodžiau, kad jus parazituojate kito žmogaus sąskaita, išnaudojate jo jausmus tik savo labui. Jūsų pagrindinis gyvenimo credo tik mano malonumai.
Į užduotus mano klausimus dorovės sergėtojams argumentų nesulaukiau, kuo mūsų veiksmai neatitinka moralės-dorovės normų, kokią žalą atneša visuomenei? Turėjau galvoje tų kurie nesusituokę.
Skirtumas tarp manęs ir jūsų akivaizdus, aš nestatau savo malonumus, poreikius aukščiau kito asmens, visuomenės.
Kodėl aš įsivėliau į šį ginčą? Šiaip aš už santuoką. Manau, kad ji niekada neatgyvens, bet santuoka turi būti laisvas dviejų žmonių pasirinkimas, o ne tam, kad įtikti kažkokiam abstrakčiam ratui žmonių, kurie vaizduoja save dorovės sergėtojais. Viskas, kas daroma ne nuoširdžiai, kad tik kas nepasakytų yra ydinga, veidmainiška.
DVIGUBA MORALE
Ir šiuo metu neeina kalba, kas geriau santuoka, ar gyvenimas kartu be jos. Kalba eina apie toleranciją.
Nerašysiu apie moters vaidmenį gyvenime P. Jadzė nuostabiai viską parašė ir aš jai pritariu.
Ir dar, niekas kuris bandė pateikti savo argumentus pateisinančius ryšius be santuokos, nėra parašęs nieko blogo apie santuoką. Nepavadino ją purvina, o asmenys tai propaguojančius kompleksuotais. Manyčiau tai irgi daug ką pasako.
1. apie baznycia iziurejot 2. o kuris konstitucijos straipsnis sako, kad sugyventiniai yra šeima ?
Šeima yra visuomenės ir valstybės pagrindas.
Valstybė registruoja santuoką, gimimą ir mirtį. Valstybė pripažįsta ir bažnytinę santuokos registraciją.
Jūs tiesiog matote tai, ką norite matyti. Kodėl jūs nusprendėte, kad šeima - tai sutuoktiniai? Kur Konstitucijoje tai parašyta? Šeima - žmonių grupė, susidedanti iš tėvų, vaikų (kartais ir artimų giminaičių), gyvenančių kartu. (Lietuvių Kalbos Žodynas)
[quote=Klementina,2007 06 20, 11:55]
Tai cia Jus glaistykite
Ponia remetes konstitucija ir baznycia. atsakiau tuo paciu.
Tai randat konstitucijoj apie sugyventinius?
Jus labai keistai traktuojate Konstitucijos paskirtį. Ar jus ją skaitėt?
Kaip jau rašiau KONSTITUCIJA YRA TEISINĖS BAZĖS PAMATAS, ją vadovaujamasi kuriant įstatymus. Jei sukurti įstatymai neatitinka konstitucijos, tam yra konstitucinis teismas, kuris remiantis konstituciją gali atmesti ratifikuotą įstatymų paketą, kuris pažeidžia konstituciją.
Kaip matot CK III knygos Šeimos Teises XV skyrių iki šiol niekas neatšaukė. Vadinasi tai neprieštarauja.
Tikiuosi išsamiai paaiškinau.
[/b]
Papildyta:
QUOTE(Klementina @ 2007 06 20, 12:14)
Kokia cia tu misija atlieki?
o siaip tema apie vyro kaip sutuoktinio reikalinguma o ne apie tolerancija
per visas temas varai ta pati per ta pati
Žinoma argumentu nerasta reikia pradėti pulti iš kitos pusės. Šaunu.
Tolerancija yra visur ir šeimoje ir visuomenėje.
Papildyta:
QUOTE(Medinis @ 2007 06 20, 12:10)
Jūs tiesiog matote tai, ką norite matyti. Kodėl jūs nusprendėte, kad šeima - tai sutuoktiniai? Kur Konstitucijoje tai parašyta? Šeima - žmonių grupė, susidedanti iš tėvų, vaikų (kartais ir artimų giminaičių), gyvenančių kartu. (Lietuvių Kalbos Žodynas)
Prisipažinsiu specialiai priešpastačiau jus ir pseudo dorovės sergėtojus. Laukiau jūsų visų reakcijos, kad galima būtų sulyginti jūsų mąstysena, kad patys savo akimis pamatytumėte kokie jūs panašus. Visi skelbėtės apie tolerancija, bet ta tolerancija šlubuoja vieni šlubuoja kaire, kiti dešine koja. Tolerancija skirta tik jums, o kaip gi su aplinkiniais, jus supančiais.
Abi pusės gerbia tik savo požiūrį
Na ir kokia gi ta mūsų reakcija? Aš tiesiog nusistebėjau, kad jūs vienur ginate kažkokias normas tais pačiais argumentais, kuriais kitas normas neigiate (visuotinai priimtini). Man tai pasirodė nelogiška. Ir <suntea> nesuprato tai kokios gui tos jūsų pažiūros - "visuotinai priimtinos" ar vis dėlto tokios, kurios tinka tik jums ir niekam kitam. Tiesa sakant nusivyliau jumis. Jūs sakote "A", bet niekaip negalite pasiryžti pasakyti "B". O raidžių dar daug yra ir po šitų...
Dėl "parazitavimo"... Arba jūs šventoji, arba kvaila, arba tokia apsimetate (prieš save). Apsikasėte mirusiomis teorijomis ir taikote jas pasirinktinai. Na jei jums taip geriau, tegu... Vis dėlto pritarsiu kažkuriai dalyvei - "gaila man jūsų"... Net nežinau kodėl, gal tai ne gailestis o nusivylimas... Ko gero...