Įkraunama...
Įkraunama...

firmos balius per nakti

QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 26, 13:36)
gal ir taip, nors jei tu atsisakai meilužio tik tam, kad būtum laiminga su vyru, tai man daugiau alternatyvieji kaštai.


Ne tik, kad buciau laiminga su vyru, o ir del to, kad visu pirma gerbiu ji ir vertinu jo meile man ir vaikams, visiskai nieko negalvodama apie juos, gal ir pulciau meiluziui i glebi.Zinot, as galvoju, kad, jei as mastyciau tik apie save, tai ko gero bijociau mirti, taciau siuo atveju as bijau mirti tik del vieno dalyko, kad suteikciau begalini skausma savo artimiesiems, o dar manau, kad jiems reikalinga mano pagalba, ir tikrai ne del saves, ne del to, kad gaila palikti kazka.
Atsakyti
QUOTE(Silvute @ 2007 06 26, 12:54)
P.S kiek vaiku turi?
Nes vienas dalykas yra visokie trali vali per naktis, kai gyvenate dviese ir niekuo rupintis nereikia. Ir visai kitas, kai atsiranda vaikas - jisai nera vakariene, kurios gali sau nesidaryti vakare jeigu tingi ar pavarges esi.


vaikų dar neturiu. dabar, aišku, užsipulsite, kad nieko nesuprantu. nors ką aš žinau. pas mus vyras visada valgyti daro. aš net nežinau, kas tame šaldytuve yra ir nosies nekišu. ir tądien - padarė vakarienę, žmoną pamaitino ir išėjo - reiškia ir vaikas būtų pamaitintas. g.gif o šiaip ir aš galėčiau kartais prie puodų atsistoti - anokia čia bėda. ax.gif
bet kalba ne apie tai, kas vaiką prižiūrės. kalbame apie tai, ar apskritai galima ar negalima vyrą kur nors be žmonos išleisti.
Papildyta:
QUOTE(misiki @ 2007 06 26, 13:01)
Ne tik, kad buciau laiminga su vyru, o ir del to, kad visu pirma gerbiu ji ir vertinu jo meile man ir vaikams, visiskai nieko negalvodama apie juos, gal ir pulciau meiluziui i glebi.Zinot, as galvoju, kad, jei as mastyciau tik apie save, tai ko gero bijociau mirti, taciau siuo atveju as bijau mirti tik del vieno dalyko, kad suteikciau begalini skausma savo artimiesiems, o dar manau, kad jiems reikalinga mano pagalba, ir tikrai ne del saves, ne del to, kad gaila palikti kazka.


vien dėl to, kad tu nori kažkam padėti, jau gyveni dėl savo norų. niekas nesako, kad tai blogai. tiesiog reikia gyventi tik tenkinant savo norus. o tie norai gali būti ir, pavyzdžiui, padėti kitam. mano pasaulio ir Dievo suvokime, darymas kažko, gal ir gero, per prievartą duoda daugiau blogio nei gėrio. bet čia tik mano supratimas ir filosofija, nepagrįsta jokiais faktais.
Atsakyti
QUOTE(misiki @ 2007 06 26, 12:49)
Noreciau paklausti:tada aplamai, ar turi is vis zmogus del ko nors aukotis(tame tarpe ir del saves)?Mano savirealizacijos galimybe gali buti kur kas auksciau seimos, taciau vis viena prioriteta as atiduosiu seimai.Reiks aukosiuosi del vaiku, reiks del vyro.O ar verta aukoti kazkuo del saves? g.gif


Ne. Aukos niekam nereikalingos. Nes jos, kaip taisyklė, atėjus laikui mėgsta priminti: "Aš tiek dėl tavęs (jūsų) paaukojau, o tu (jūs) to neįvertinate..." Teisingai, neįvertina. Nes niekas juk ir neprašo aukotis.

Jeigu tu, turėdama mažą vaiką, stabdai savo karjerą, imi motinystės atostogas ir laikai tai auka - tai yra blogai. Tada jau geriau nesiaukoti.

Jeigu tu, turėdama mažą vaiką, stabdai savo karjerą, imi motinystės atostogas ir manai, kad tavo priedermė yra pasirūpinti savo vaiku, suteikti jam savo šilumą ir rūpestį ir tai ne jokia ne auka iš tavo pusės, tada yra gerai. Nes tai ne aukojimasis, o sąmoningas pasirinkimas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Peliauckų Jadzė: 26 birželio 2007 - 13:26
QUOTE(Molė @ 2007 06 22, 19:45)
Wit, o tu ištekėjus? O gal ir vyro neturi? Nes jeigu turėtum vyrą (įtariu) prisijungtum prie tų kudakuojančių g.gif
Kitiems žmonėms gal ir neįdomu, bet mums su vyru įdomu, domimės vienas kitu ir kito gyvenimu darbe. Aš už tai, kad jeigu firmų vakarėliai vyksta iki išnaktų, tai turėtų būti kviečiamos antros pusės, o eiti ar neiti, čia jau jų reikalas g.gif

itarimai atmesti smile.gif ir zinok i firmos balius vaziuoju ne kazkieno vyro i lova nusitempti..
as tikiu savimi, tikiu savo mylimu zmogum ir jei neinu i jo firmos vakareli, tai tikrai ne del to kad nesidomiu jo darbu smile.gif

QUOTE(Peliauckų Jadzė @ 2007 06 26, 14:25)
Ne. Aukos niekam nereikalingos. Nes jos, kaip taisyklė, atėjus laikui mėgsta priminti: "Aš tiek dėl tavęs (jūsų) paaukojau, o tu (jūs) to neįvertinate..." Teisingai, neįvertina. Nes niekas juk ir neprašo aukotis.

Jeigu tu, turėdama mažą vaiką, stabdai savo karjerą, imi motinystės atostogas ir laikai tai auka - tai yra blogai. Tada jau geriau nesiaukoti.

Jeigu tu, turėdama mažą vaiką, stabdai savo karjerą, imi motinystės atostogas ir manai, kad tavo priedermė yra pasirūpinti savo vaiku, suteikti jam savo šilumą ir rūpestį ir tai ne jokia ne auka iš tavo pusės, tada yra gerai. Nes tai ne aukojimasis, o sąmoningas pasirinkimas.

lenkiu savo balta galva smile.gif pritariu kiekvienai minciai smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 26, 14:09)
.
Papildyta:
  o tie norai gali būti ir, pavyzdžiui, padėti kitam. mano pasaulio ir Dievo suvokime, darymas kažko, gal ir gero, per prievartą duoda daugiau blogio nei gėrio. bet čia tik mano supratimas ir filosofija, nepagrįsta jokiais faktais.


Pagal Medinio filosofija iseitu, kad noras padeti kitam, skriaudziant save , yra niekas kitas, kaip to zmogaus laime.Kazin kokia laime dievulis ant kryziaus jaute?
Atsakyti
QUOTE(misiki @ 2007 06 26, 14:38)
Pagal Medinio filosofija iseitu, kad noras padeti kitam, skriaudziant save , yra niekas kitas, kaip to zmogaus laime.Kazin kokia laime dievulis ant kryziaus jaute?


Nesupratau minties vingio... g.gif Norėta pasakyti, kad per kančias žmogus į dievus turi taikyti? Ar kaip?
Atsakyti
QUOTE(misiki @ 2007 06 26, 14:38)
Pagal Medinio filosofija iseitu, kad noras padeti kitam, skriaudziant save , yra niekas kitas, kaip to zmogaus laime.Kazin kokia laime dievulis ant kryziaus jaute?

g.gif neapgalvojot antro sakinio
Atsakyti
QUOTE(misiki @ 2007 06 26, 13:38)
Pagal Medinio filosofija iseitu, kad noras padeti kitam, skriaudziant save , yra niekas kitas, kaip to zmogaus laime.Kazin kokia laime dievulis ant kryziaus jaute?

jeigu skriaudi save, reiškia ne taip ir nori. nežinau, kokia laimė ant kryžiaus, bet, anot krikščionių, jis išpirko visas žmonių nuodėmes ar pan., jis pats to norėjo, nes labai mylėjo žmones, todėl, tikriausiai, juto laimę.
tarkim, tu pasiklydai miške. klaidžioji tris dienas (nežinau, ar tai įmanoma). galiausiai pamatai už tankių krūmynų sodybą. tau tereikia prasibrauti pro krūmus, jie tau drasko veidą, bet žinai, kad visgi liksi gyva. ar tu tą brovimąsi laikai auka? nejau jauti kažką daugiau, apart laimės?
Papildyta:
QUOTE(Peliauckų Jadzė @ 2007 06 26, 13:39)
Nesupratau minties vingio... g.gif Norėta pasakyti, kad per kančias žmogus į dievus turi taikyti? Ar kaip?


norėjo pasakyti, kaip supratau, kad kitiems suteikti džiaugsmo galima tik per savo kančias.
Atsakyti
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 26, 14:44)
jie tau drasko veidą, bet žinai, kad visgi liksi gyva. ar tu tą brovimąsi laikai auka? nejau jauti kažką daugiau, apart laimės?

Kad drasko jaučiu, nu bet ko man ten draskytis, jei galiu apeit? mastau.gif

QUOTE
norėjo pasakyti, kaip supratau, kad kitiems suteikti džiaugsmo galima tik per savo kančias.

Nea, atvirkščiai. Ji taip nemano, bet sako, kad Medinis taip mano.
Atsakyti
QUOTE(Abo @ 2007 06 26, 13:46)
Kad drasko jaučiu, nu bet ko man ten draskytis, jei galiu apeit? mastau.gif

lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif tai dar ir su kinžalu iškapoti galima, bet ne čia esmė.

tiesą pasakius, jau nebesuprantu, apie ką diskusija. kažkaip labai greitai pametu misiki mintį g.gif
Atsakyti
QUOTE(misiki @ 2007 06 26, 14:38)
Pagal Medinio filosofija iseitu, kad noras padeti kitam, skriaudziant save , yra niekas kitas, kaip to zmogaus laime.Kazin kokia laime dievulis ant kryziaus jaute?

o jus i gyvenima su vyru ar vaiku auginima ar meiluzio atsisakyma, ziurite kaip i tokia auka ar saves skriaudima, ar tiesiog siaip save dievui prilyginate?
Atsakyti
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 26, 14:49)
lotuliukas.gif  lotuliukas.gif  lotuliukas.gif  tai dar ir su kinžalu iškapoti galima, bet ne čia esmė.


Na jau cool.gif Vienas gali apeit, kitas iškapot, o trečias draskytis, kai visi trys variantai gali pasirinkt kitus kelius.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Abo: 26 birželio 2007 - 13:53