QUOTE(Amway @ 2008 05 23, 15:27)
Maximos
atstovas būtent taip ir elgtųsi. Fanatikas? Sektantas? Ar jis tiesiog dirba savo darbą?

Be to, TM industrija apjungia šimtus kompanijų, taip kad pasirinkimas klientui tikrai nemažas.
Atstovas - ne draugas.
O čia ankstesniuose postuose mėginama įrodinėti, kad per TM platinti prekes - tai smagus pokalbis su draugais, dalinimasisi informacija ir tik rekomendacijos.
Bet tame ir esmė, kad TM prekiautojai, iš to uždirbantys, patys yra firmos atstovais, taigi jei jie pardavinėja savo prekes draugams, pažįstamiems, giminaičiams iš to tiesiogiai užsidirbdami sau pinigų (nekalbu apie atvejus, kai parduodama už savikainą, už kiek pats atstovas gauna - tada sutinku, akd tai draugiškas žingsnis, bet apie jokį uždarbį iš šios srities tokiu atveju juk ir kalbos būti negali, ar ne?).
Ir apskritai kodėl vis dėlto TM ir "draugiškumas" kelia baisiai didelių abejonių.
Jei žmogus atstovauja tam tikrą firmą ir prisistato tos firmos atstovu - tai ir žiūri į jį kaip į atstovą, aiškiai suinteresuotą žmogų, kurį, jei prekės kuo nors nelabai patinka, gali lengva sąžine siųsti po velnių.
Ir jei savo prekes ima siūlyti "draugas", kuris atseit kaip ir visų pirma draugas, o tik paskui - atstovas, tampa kažkaip nejauku. Viena vertus - jis suinteresuotas tau prakalti. Kita vertus - lyg ir nemadagu jį siųsti po velnių, jei tau kas kelia abejonių... O jei mandagaus ir subtilaus atsisakymo nesupranta?
Žodžiu, TM tarsi pastato žmogų į dviprasmišką situaciją. Ir ne tik parduodantį, bet ir tą, kuriam siūloma. Kartais galima delikačiai užglaistyti tuos nesklandumus ir neperžengti ribos, bet anaiptol ne visada.
Taigi aš vis dėlto pasišiaušiu, kai prezentacijos vadinamos maloniu pabendravimu su draugais. Tai yra PREKYBA ir draugai agituojami ne tik pirkti patikusią prekę, o pirkti ir uždirbti tos prekės pardavėjui pinigų. Man tai nepriimtina.
Papildyta:QUOTE(Amway @ 2008 05 23, 15:27)
Be to, TM industrija apjungia šimtus kompanijų, taip kad pasirinkimas klientui tikrai nemažas.
Kai šimtai skirtingų firmų prekių sukrautos vienoje lentynoje (na, gerai, stelaže

) - tada pasirinkimas. O kai man rodo vieną prekę su teiginiu, kad JI - SUPER, o aplinkui nė kvapo kitų ir negaliu tą akimirką palyginti - tai man nereiškia, kad ji - tikrai SUPER, tai kelia įtarimą, kad man bando apdumti akis.
Ir kai pateikia sertifikatus, kad ta prekė tausoja gamtą, yra ekologiška, ergonomiška, taupi ir visa kita, man tai - tušti žodžiai, jei šalia nėra duomenų apie kitas analogiškas prekes.
Be to, patiriu didžiulį malonumą bandydama vis naujas įvairių rūšių prekes, taip, atrasdama pamėgtąsias, bet retkarčiais šias pakeisdama vis naujomis. Tad nelabai suprantu žmonių, kuriems patinka vienintelės firmos vieninteliai gaminiai ir... viskas, paneigiama visa kita, kas aplinkui bebūtų.