Įkraunama...
Įkraunama...

Dviračiai


Mano poste apie dviraciu pirkima,as turejau omenyj sportinius dviracius....miestu vazinetis jie netinka....tam yra vadinami city bike....kuriu remas aukstai.todel vaziuojama tiesia nugara ,nereikia kaip su sportiniais susilenkti.....

As turiu U formos spyna...su kuria blokuoju uzpakalini rata...taip jau sunkiau pavogti ax.gif ...o tos spynos kaip spiruokles(nezinau kaip kitaip issreiksti,bet manau supratot ax.gif )....tai labai jau nepatikimos...ir nerakinkit per priekini rata,nes ji galima isimti...ir taip lengvai pavogti

Del minimo tempo
daugiau minama kai mazesne pavara., taciau judama i prieki labai letai ...geriausia uzdeti kad butu nei per sunku nei per lengva....su didesne pavara dideja aprovimas koju bet kartu ir labiau i prieki dviratis rieda...As asmeniskai uzdedu didziausia pavara...pradzioj gali atrodyti sunku,bet gerai isibejus ir tempa palaikant,sunkumus dingsta
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo wicked: 30 gegužės 2012 - 18:47
QUOTE(belisime @ 2009 04 01, 15:07)
tam yra vadinami city bike....kuriu remas aukstai.todel vaziuojama tiesia nugara ,nereikia kaip su sportiniais susilenkti.....

Mieste as pati vazineju su baisiu senu aprudijusiu barskanciu dviraciu....nes as irgi turiu paranoja,kad mane apvogs  smile.gif

As turiu U formos spyna...su kuria blokuoju uzpakalini rata...


Na, negaliu sutikti, kad su city tipo dviračiu patogu, ypač ilgai važiuojant. Man asmeniškai daug patogiau, kai nugara šiek tiek palenkta į priekį, ir krūvis jai tenka mažesnis.

Kai turi galimybę pirkti ir laikyti kelis dviračius - taip, bet mažame bute ir su ribotais finansais tenka suktis su vienu dviratuku, taip kad tavo variantas ne visoms tiks.

Nebenaudoju U formos spynos, ne prie visko su ja prirakinsi dviratį. Gerai, jei yra spec. laikiklis, laiptų turėklai, ar kažkas panašaus, o jei tik apšvietimo stulpas - nu niekaip jo neapglėbsi ta U raide.
Atsakyti
Man atrodo, kad apkrovas galima reguliuoti tiek minant stacianarų dviratį, tiek lauko - negi taip sudėtinga šį tą pasukinėti g.gif
Atsakyti
QUOTE(Bezdžionė @ 2009 04 02, 08:41)
Man atrodo, kad apkrovas galima reguliuoti tiek minant stacianarų dviratį, tiek lauko - negi taip sudėtinga šį tą pasukinėti  g.gif


Nebūtina ir labai sukinėti - galima susirasti įvairių įkalnių ir nuokalnių važinėjant. Į darbą važiuoju gryna įkalne, kaip tik vėsų rytą sušylu, o jau iš darbo į sportklubį - praktiškai užtenka dviračiui "šiū" pasakyt, ir lengvai parriedu. Paskui namo jau būna lygus kelias, tai toks "pasivaikščiojimas" po gero krūvio visai malonus.
Atsakyti
QUOTE
Išmok važiuoti sėdėdamas tiesia nugara. Tai sumažins nugaros apatinės dalies skausmus, taip pat pagerins važiavimo techniką.


Ne, ne ir dar karta NE Stati sedesena yra miesto ir komfort tipo dviraciuose. Kaip galima suprasti is pavadinimu, jie yra skirti lengvai sau vaziuoti miesto gatvemis ar ramiai vazinetis parkeliais, taciau vaziavimas tolimesnius atstumus (>30-50km) virsta kancia, nes sie dviraciai tam yra nepritaikyti. Stacios sedesenos minusai yra tokie, jog stuburas turi tiktai viena atramos taska, todel jam gaunamas didelis kruvis, kas nera taip gerai. Be to vaziuojant didesniu, negu 13km/h greiciu (neturiu nuoruodos i saltini), didzioji mynimo energijos dalis jau skiriama nugaleti oro pasipriesinimui, o stati sedesena sukelia didziausia oro pasipriesinima.
Kai naudojama sportiska sedesena (esi palinkes i prieki), laimi tai, jog esi aerodinamiskesnis (ne taip trugdo oro pasipriesinimas minti) plius dali savo kuno svorio perkeli ant ranku. Taip palengvini gyvenima stuburui ir stiprini ranku raumenis. Aisku tai turi savu minusu-netinkamai sureguliavus dvirati gali pradeti tirpti ranku pirstai, skaudeti kaklo raumenis, nes reikia vaziuoti atlosus galva.

QUOTE
• Prisitaikyk sėdynės aukštį, tai sušvelnins keliams tenkantį krūvį. Jei sėdynė yra per aukštai ar per žemai, didesnis krūvis tenka keliams.
• Pasikonsultuok su profesionaliu dviratininku, kuris tau geriausiai patars, kokiame aukštyje turi būti sėdynė.


Paprasciausias ir tikriausiai seniausiai naudojamas budas sureguliuoti sedynes auksti:
Tradicinė senoji sėdynės aukščio metodika sako, kad jos aukštis turi būti toks, kad sėdint ant balnelio galima būtų padėti kulną ant pedalo (kai jis žemiausioje sėdynės vamzdžio pratesimo padėtyje) ir tuo metu koja būtų tiesi.
Atsisedi ant dviracio remdamasi i siena ar palaikai, kad kas tave prilaikytu, nuleidi kuri nors pedala i pacia apatine padeti ir pakeli sedyne tiek, kad visiskai istiesus koja bandai su kulnu dar galetai pasiekti pedala. Is pradziu tokia padetis atrodys nepatogi, bet ipratus - super. Aisku kiekvienas zmogus yra individualus, todel gali tekti siek tiek ta auksti pakoreaguoti. Plius jeigu netinkamai pasirinktas dviracio dydis, tai reguliuok nereguliaves, vaziuoti nebus taip patogu, kaip su tau tinkamu dydziu. Todel labai svarbu issirinkti tinkamo dydzio dvirati savo pasivazinejimams. Jeigu nera noro skaityti literatura, tai internete yra skaiciuokles, pavyzdzius plentiniams ir kalnu dviraciams. Aisku megejams gal ir nera aktualu milimetrai, todel dar vienas paprastas budas butu tiesiog paklausti dviraciu pardaveju. Patyre konsultantai "is akies" gana tiksliai nustatys tinkama remo dydi.
QUOTE
APRANGA
jei saltesnis oras..tai pagal temeperatura atitinkamo storio striuke,siauros kelnes...o jei tokiu nera....tai su kokia lipnia juosta...apriskit kelnes....kad uz pedalu neuzsikabintu...nes tai tikrai pavojinga...lekiant greitai ir uzsikabinus kelnems....galima smarkiai nugriuti .....pirstines....nes rankos nuo vejo susala.... kedai kietu padu ....bei prisipusti visas padangas...ir i trasa..... thumbup.gif  thumbup.gif

Nereikia jokios lipnios juostos, patogiausias ir pigiausias budas - kelniu klesne susegti su dideliu spaustuku popieriui. Arba jeigu norit pirkti ka nors specialiai tam pritaikyto, tai Lietuvoje galima gauti ir tokiu apsaugu nuo grandines dedamu ant kelniu.
QUOTE
o kas norit pirkti nauja dvirati.....geriausia pirkti is tu kas veza is uzsienio o ne is parduotuviu,o tokiu lt daug yra....reikia tik pradeti aktyviai visu klausineti....ir taip atves jus iki reikiamu zmoniu

Pigiau? -Taip, bet taip daryti rekomenduociau tiems, kurie nusimano dviraciuose ir gali patys reguliuoti permetejus ir atlikti profilaktikai, nes ar pagalvoja kas nors apie garantini aptarnavima ir dviracio reguliavima? Lietuvoje nusipirkus dvirati, galesit nuvaryti i parduotuve, kur jum sureguliuos ar pakeis sugedusia dali nemokamai. Taip kad cia jau jum rinktis ir pasverti visus uz ar pries.

Svarbiausi kriterijai perkant dvirati:
- lengvumas......pakilnokit....dvirati....jis turi lengvutelis buti....tada reiskia kokybiskas...kuo lengvesnis, tuo greiciau jis leks....ir taip maziau bus jusu sanariai apkrauti....geri dviraciai sveria tik 5kg
lengviausias pasaulyje plentinis dviratis sveria 4166,9 g taip kad tie 5kg yra is oro. Profesionalu, dalyvaujanciu plento varzybose dviraciai turi sverti nemaziau kaip 6,8kg, kitaip jie bus diskvalifikuoti. Perkant pigiausius dviracius jo svoris bus >14kg, vidutiniai 12-14kg, hi end -11kg ir maziau. Aisku viskas priklauso nuo dviracio paskirties. Besidomintys dviracio svoriu gali pasidometi siuo puslapiu. Dviraciai sveriantys maziau negu 9-10kg paprastai buna pagaminti is anglies pluosto ir ju kaina eiliniam mirtingam daznai buna sunkiai ikandama.
Atsakyti
QUOTE
.....remai ploni....stori remai atomatiskai svori priduoda....sunkuma....

Kol dviraciai buvo gaminami is plieno, tai buvo teisybe, taciau siuo metu galima formuoti skirtingo vidinio storio aliuminius vazmdzius, taip pasiekiant geresni standuma ir svori, palyginus su plonesniais taciau vienodo diametro vamzdziais
QUOTE
- spiruokline sedyne no go  schmoll.gif

Kaip kada. Tarkim didele dalis turistaujanciu zmoniu, vazineja tik su legendinemis Brooks sedynemis. Kaip ir visur viskas atsiremia i kaina. Pigaus ir gero daikto nebuna.
Sedyne siaip labai individualus dalykas ir kas tinka vienam, nebutinai tiks kitam. Nors yra ir siokie tokie bendrumai:
foteliai (dideles, minkstos placios sedynes)-trumpi pasivazinejimai mieste. Ilgesnese kelionese, net nepastabesite kaip prisitrinsit... Jeigu norit vaziuoti ilgiau ir toliau rinkites ilgas ir siauresnes sedynes, turincias kelias sedejimo padetis. Kaip rodo praktika, prireikia poros dienu norint priprasti prie naujojo pirkinio. Kai kurie gamintojai turi specialiai moterims pritaikytu gaminiu, nemeginau rolleyes.gif , taciau internete yra teigiamu moteru atsiliepimu.
QUOTE(belisime @ 2009 03 30, 17:19)
- greitis.....pavaziuokit su nauju dviraciu....jei mazai minimu darant ...labai greitai i prieki vaziuojasi,reiskia.....super  thumbup.gif ......taciau tai suprasit...tik daug ivairiu isbande,tai nera taip paprasta is karto suprasti,ar greitas jusu minamas dviratis ar ne .....tad gal pradzioj pasiimkit ,vos ne brangiausia issibandyti...kad perkant pagal kisene....geriausia is prieinamu issirinktumete

Kaip kazkas ir sake, tavo riedejimo greitis priklauso nuo to kokia pavara ijungta. Tiesiog nuo prastesnio modelio persedus ant geresnio reikia maziau pastangu, norint pasiekti ta pati greiti.
QUOTE(belisime @ 2009 03 30, 17:19)
- pirkit geriau padeveta....net 10 m senumo bet profo lygio dviratis neatstos naujo uz 2000lt dviracio....

10m dviratis greiciausiai jau bus moraliskai pasenes, gali buti kad bus netgi sunkiau vaziuoti. taciau yra kitas didelis senu dviraciu pliusas-patikimumas. senesni dviraciai, teisingai juos priziurint yra praktiskai neuzmusami, nes naujuose modeliuose siekiant sutaupyti svorio ir suteikti greicio yra taupoma patikimumo saskaita.
Siaip sakyciau jog 5m senumo profo dviratis dar gali buti geresnis negu naujas uz 2000lt.
QUOTE(belisime @ 2009 03 30, 17:19)
- jei nauja pirksit....be 2000lt joks dviratis mano isvardintu reikalavimu netures.....
o tai reiskia....kad varzybose ar su drauge vazioujant teks zymiai daugiau ir stipriau minti.....todel ilgai su tokiu nepavaziuosit....nes prades greitai kelius skaudeti
siaip idomumo deliai.....zmones ,kurie ne profai,bet daug laisvalaikiu vazinejantys dviraciu,perka dviracius kuriu kaina prasideda nuo 10 000 lt ....Mercedes lygio dviraciai laikomi CONANDOL

Kelius skauda nuo blogai sureguliuoto dviracio ir neteisingo mynimo. Galima taip isreguliuoti 20 000 litu kainuojanti dvirati, kad pasivazinejus skaudes viska.
Apie dviraciu pasirinkimus ir kainu segmentus gana neblogai aprasyta cia.
QUOTE(belisime @ 2009 03 31, 09:20)
del dviracio svorio as nieko nesusimaisiau....geri dviraciai sveria tik 5 kg....mano pvz sveria 8kg.....o 13kg....yra laabai jau daug.... 

Kaip ir rasiau anksciau, tai 13kg yra iprastas svoris pradinio lygio dviraciams, nereikia taip vaikytis tu gramu. Svoris itakos turi, tik kai yra vieno pajegumo sportininkai, va tada tai gali lemti kazka. Be to labai svarbu kur tas svoris yra, nes svarbiausia yra, kad kuo maziau svertu judancios dalys.
QUOTE(belisime @ 2009 03 31, 09:20)
isivaizduok logiskai....kaip tu isvystytum 35 ar 40 km/h greiti su 13 kg dviraciu....ir kiek ILGAI Pavaziuotum
pavaros greitis tik truputi turi itakos....visa kita dviratis.....leimia.....pabandyk su kuo nors uzsidejus tas pacias pavaras minant abiems vienodu greiciu....bet ne vienodai greitais dviraciais palyginti....kas bus pirmesnis...
mano pvz dviratis yra greitesnis nei vyro.....o jeigu drauge kokia su savo paprastu dviratuku , tai isvis neturiu ka minti....

35-40km greitis tai vaziavimas plentu, plentiniu dviraciu, be vejo puciancio i veida, tiek treniruotam zmogui. Deja dviracio svoris TOKIO milzinisko efekto neturi ir jeigu su 14kg sverianciu dviraciu mindavai 20km/h, net uzlipes ant 7kg nepradesi staiga skristi 40km/h greiciu.

As siaip turistauju dviraciu. Visa savo manta gabenuosi pats specialiuose krepsiuose prikabintuose prie dviracio. 2-3 savaiciu isvyku metu manta prideda 20-30papildomu kilogramu svorio ir didesni oro pasipriesinima. Esant tokiom paciomis salygomis ir tam paciame kelyje pilnai pakrautas vaziuoju 5-7km/h leciau. Privercia susimastyti?

Uff kiek daug prirasiau. Gal kazkam pravers. belisime nenorejau izeisti, taciau akis badancias tavo patarimu vietas pataisiau. Siulyciau siek tiek daugiau pasidometi ir tada dalintis patirtimi. Nors is kitos puses, tamsta zinote ir tikriausiai nuvaziuojat daugiau negu statistinis lietuvis, su tuo ir sveikinu drinks_cheers.gif

Ps ne CONANDOL, o Cannondale. Labai megstama JAV, taciau nera visa galva pranasesne uz kitas. Yra ir kitu gamintoju priklausomai nuo modelio galinciu pasiulyti tokio paties lygio arba pranesesniu dviraciu.
Atsakyti
sharchanas, o ka reikia daryti,kad riesu neskaudetu? dviratis sportinis pas mane g.gif
Atsakyti
QUOTE(Bezdžionė @ 2009 04 03, 08:58)
Pasidomėk vairo keitimu mirksiukas.gif Mano panašus - Šiaulių Panterytė, reikia keisti vairą dėl tos pačios priežasties į "riestus ragus", bet aš tingiu blush2.gif
Riešų "neužlauži" važiuodama?


Pats savaime vairas man patinka, įtariu, kaip neįgudusi važinėtoja, dar neišmokau paskirstyti krūvio. Riešus laikau taisyklingai, tiesiai, rankos šiek tiek lenktos per alkūnes, stengiuosi, kad daugiau apsikrautų pečiai, o ne riešai. Nors gal tai tiesiog neįprasto krūvio pasekmė, gal praeis? g.gif
Atsakyti
QUOTE(sygyta @ 2009 04 02, 21:46)
sharchanas, o ka reikia daryti,kad riesu neskaudetu?  dviratis sportinis pas mane g.gif

na matai galiu patart tik is teorines puses, nes pats tai esu susidures su pirstu tirpimu, o su riesais neturejes problemu. Sportinis dvirati tai cia koks? Ta prasme ar vairas tiesus, ar riser, ar anatominis? Kiek esu skaites, tai riesus gali skaudeti:

1. Neseniai pradejai vazineti ir dar esi nepratusi. Sprendimas: vazinejant daugiau turetu savaime praeiti.

2. Sedynes nosis yra nulinkusi zemyn, todel didesne svorio dalis perkeliama ant ranku ir riesus skauda del didesnio jiems tenkancio kruvio. Sprendimas: pakelti sedynes nosi tiek, kad sedynes pavirsius butu lygiagreciai su zeme (sedynes nosis ziuri tiesiai, o ne pakelta aukstyn ar nuleista zemyn).

3. Nepatogiai isdestytos pavaru perjungimo/stabdziu rankenos. Sprendimas: rasti patogia perjungeju/stabdziu rankenu padeti.

4. Vaziavimo pobudis. Jeigu lakstai po miskeli per saknis, duobes dideliu tempu, o sake neamortizuojanti arba viena is pigesniu, tai nieko keista kad atidauzomi riesai. Sprendimas manau yra savaime aiskus wink.gif

5. Traumos ir kitka. Jeigu buta kokiu traumu arba riesai yra isties silpni, tai jiems gali reiketi papildomos pagalbos. Buna specialios dviratines pirstines su apsauga riesams
user posted image.
Nezinau ar tokiu dviratiniu pirstiniu yra Lietuvos parduotuvese (vienraciams skirtu pirstiniu su riesu apsauga tikrai yra, bet dviratiniu niekada neieskojau). Is bedos riesus galima apsivynioti elastiniu bintu. Bet jeigu priezastis yra buvusios traumos, kaip minejo Miaška, tai geriausia - pasikonsultuoti su nusimananciu gydytoju.

Nesu tikras, bet gal itakos turi ir tai, kad netinka gripsai (tie paminkstinimai uz kuriu reikia laikytis), jeigu viskas isbandyta ir niekas nepadeda, tai galima butu meginti naudoti ergonomiskus.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo wicked: 30 gegužės 2012 - 19:10
pirstines as naudoju, tik nukirptais galais. sedyne pas mane ne palinkusi,o tiesi ir labai siaurute. rankenos palinkusios. miskais nesivazineju, nes dviratis skirtas keliams, plonas remas, dar plonesnes padangos biggrin.gif ir riestas vairas
turiu itarima tada kad kazkas negerai tarp atstumo tarp vairo ir stabdzio gal, jei suprantamai issireiskiau. lotuliukas.gif doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo sygyta: 03 balandžio 2009 - 08:55
QUOTE(sygyta @ 2009 04 03, 09:54)
pirstines as naudoju, tik nukirptais galais. sedyne pas mane ne palinkusi,o tiesi ir labai siaurute. rankenos palinkusios. miskais nesivazineju, nes dviratis skirtas keliams, plonas remas, dar plonesnes padangos biggrin.gif ir riestas vairas
turiu itarima tada kad kazkas negerai tarp atstumo tarp vairo ir stabdzio gal, jei suprantamai issireiskiau.  lotuliukas.gif  doh.gif


Anatominis vairas?

Siaip teoriskai turetu buti patogiausias vairas, nes jis turi daugiausiai laikymo poziciju.

Pradziai siulyciau siek tiek pavazineti (dar tik sezono pradzia, gal dar rankos neipratos), pakaitalioti vietas uz kuriu laikai rankas. Jei tai nepades ir nezinai kaip reguliuojasi dviratis, tai galima butu uzsukti i kokia dviraciu parduotuve ir isdescius problema, paprasyt pagalbos. Jeigu neteisingai stovi perjungejai, tai turetu iskart pastebeti. Na bent jau pakonsultuos nemokamai smile.gif
Atsakyti
QUOTE(sharchanas @ 2009 04 03, 09:50)


Dėkui 4u.gif
Žiauriai malonu, kai paaiškina žmonių kalba, bo velomanų forumuose man pasirodė kiek pasikėlę žmogiukai, žali kaip aš ten nieko naudingo sužinot negali, užpila nesuprantamais terminais ir tiek.
Dėl riešų, tikiuosi, kad mano problema - neįpratimas, nes sportuoju n metų, o dviračiu važinėjuos tik porą savaičių. Žiūrėsiu. Sėdynė - tikrai taip, žiūri žemyn, ir aš nuo jos šiek tiek slystu. Pasireguliuosiu. Ir aukštį pagal duotą instrukciją taip pat pasireguliuosiu, nors kelių neskauda, bet sėdžiu aiškiai per žemai.

Kitas klausimas. Kame vežiojatės nešulius? Kadangi iš darbo važiuoju tiesiai į sporto klubą, tai pasijaučiu kaip kupranugaris: ant krūtinės kybo rankinukas, ant nugaros - sportinis krepšys. Ar tos kuprinės, kuriomis prekiauja dviračių pardėse, labiau ergonomiškos negu šiaip kuprinės? Patis esu lengva, tad bet koks svoris ne vietoj man trikdo pusiausvyrą biggrin.gif
Atsakyti