QUOTE
.....remai ploni....stori remai atomatiskai svori priduoda....sunkuma....
Kol dviraciai buvo gaminami is plieno, tai buvo teisybe, taciau siuo metu galima formuoti skirtingo vidinio storio aliuminius vazmdzius, taip pasiekiant geresni standuma ir svori, palyginus su plonesniais taciau vienodo diametro vamzdziais
QUOTE
- spiruokline sedyne no go
Kaip kada. Tarkim didele dalis turistaujanciu zmoniu, vazineja tik su legendinemis
Brooks sedynemis. Kaip ir visur viskas atsiremia i kaina. Pigaus ir gero daikto nebuna.
Sedyne siaip labai individualus dalykas ir kas tinka vienam, nebutinai tiks kitam. Nors yra ir siokie tokie bendrumai:
foteliai (dideles, minkstos placios sedynes)-trumpi pasivazinejimai mieste. Ilgesnese kelionese, net nepastabesite kaip prisitrinsit... Jeigu norit vaziuoti ilgiau ir toliau rinkites ilgas ir siauresnes sedynes, turincias kelias sedejimo padetis. Kaip rodo praktika, prireikia poros dienu norint priprasti prie naujojo pirkinio. Kai kurie gamintojai turi specialiai moterims pritaikytu gaminiu, nemeginau

, taciau internete yra teigiamu moteru atsiliepimu.
QUOTE(belisime @ 2009 03 30, 17:19)
-
greitis.....pavaziuokit su nauju dviraciu....jei mazai minimu darant ...labai greitai i prieki vaziuojasi,reiskia.....super

......taciau tai suprasit...tik daug ivairiu isbande,tai nera taip paprasta is karto suprasti,ar greitas jusu minamas dviratis ar ne .....tad gal pradzioj pasiimkit ,vos ne brangiausia issibandyti...kad perkant pagal kisene....geriausia is prieinamu issirinktumete
Kaip kazkas ir sake, tavo riedejimo greitis priklauso nuo to kokia pavara ijungta. Tiesiog nuo prastesnio modelio persedus ant geresnio reikia maziau pastangu, norint pasiekti ta pati greiti.
QUOTE(belisime @ 2009 03 30, 17:19)
- pirkit geriau padeveta....net 10 m senumo bet profo lygio dviratis neatstos naujo uz 2000lt dviracio....
10m dviratis greiciausiai jau bus moraliskai pasenes, gali buti kad bus netgi sunkiau vaziuoti. taciau yra kitas didelis senu dviraciu pliusas-patikimumas. senesni dviraciai, teisingai juos priziurint yra praktiskai neuzmusami, nes naujuose modeliuose siekiant sutaupyti svorio ir suteikti greicio yra taupoma patikimumo saskaita.
Siaip sakyciau jog 5m senumo profo dviratis dar gali buti geresnis negu naujas uz 2000lt.
QUOTE(belisime @ 2009 03 30, 17:19)
- jei nauja pirksit....be 2000lt joks dviratis mano isvardintu reikalavimu netures.....
o tai reiskia....kad varzybose ar su drauge vazioujant teks zymiai daugiau ir stipriau minti.....todel ilgai su tokiu nepavaziuosit....nes prades greitai kelius skaudeti
siaip idomumo deliai.....zmones ,kurie ne profai,bet daug laisvalaikiu vazinejantys dviraciu,perka dviracius kuriu kaina prasideda nuo 10 000 lt ....Mercedes lygio dviraciai laikomi CONANDOL
Kelius skauda nuo blogai sureguliuoto dviracio ir neteisingo mynimo. Galima taip isreguliuoti 20 000 litu kainuojanti dvirati, kad pasivazinejus skaudes viska.
Apie dviraciu pasirinkimus ir kainu segmentus gana neblogai aprasyta
cia.QUOTE(belisime @ 2009 03 31, 09:20)
del dviracio svorio as nieko nesusimaisiau....geri dviraciai sveria tik 5 kg....mano pvz sveria 8kg.....o 13kg....yra laabai jau daug....
Kaip ir rasiau anksciau, tai 13kg yra iprastas svoris pradinio lygio dviraciams, nereikia taip vaikytis tu gramu. Svoris itakos turi, tik kai yra vieno pajegumo sportininkai, va tada tai gali lemti kazka. Be to labai svarbu kur tas svoris yra, nes svarbiausia yra, kad kuo maziau svertu judancios dalys.
QUOTE(belisime @ 2009 03 31, 09:20)
isivaizduok logiskai....kaip tu isvystytum 35 ar 40 km/h greiti su 13 kg dviraciu....ir kiek ILGAI Pavaziuotum
pavaros greitis tik truputi turi itakos....visa kita dviratis.....leimia.....pabandyk su kuo nors uzsidejus tas pacias pavaras minant abiems vienodu greiciu....bet ne vienodai greitais dviraciais palyginti....kas bus pirmesnis...
mano pvz dviratis yra greitesnis nei vyro.....o jeigu drauge kokia su savo paprastu dviratuku , tai isvis neturiu ka minti....
35-40km greitis tai vaziavimas plentu, plentiniu dviraciu, be vejo puciancio i veida, tiek treniruotam zmogui. Deja dviracio svoris TOKIO milzinisko efekto neturi ir jeigu su 14kg sverianciu dviraciu mindavai 20km/h, net uzlipes ant 7kg nepradesi staiga skristi 40km/h greiciu.
As siaip turistauju dviraciu. Visa savo manta gabenuosi pats specialiuose krepsiuose prikabintuose prie dviracio. 2-3 savaiciu isvyku metu manta prideda 20-30papildomu kilogramu svorio ir didesni oro pasipriesinima. Esant tokiom paciomis salygomis ir tam paciame kelyje pilnai pakrautas vaziuoju 5-7km/h leciau. Privercia susimastyti?
Uff kiek daug prirasiau. Gal kazkam pravers. belisime nenorejau izeisti, taciau akis badancias tavo patarimu vietas pataisiau. Siulyciau siek tiek daugiau pasidometi ir tada dalintis patirtimi. Nors is kitos puses, tamsta zinote ir tikriausiai nuvaziuojat daugiau negu statistinis lietuvis, su tuo ir sveikinu
Ps ne CONANDOL, o
Cannondale. Labai megstama JAV, taciau nera visa galva pranasesne uz kitas. Yra ir kitu gamintoju priklausomai nuo modelio galinciu pasiulyti tokio paties lygio arba pranesesniu dviraciu.