Donalda b, nu cia beveik apie mano vaika rasai

po siai dienai mokykloje jis padaro daug ir gerai bet tik dirbant individualiai. matematika jam puikiai sekasi, ir darzelyje jis spresdavo tik logines uzduotis, o kur kalbines, sunkesnes tiek darzelyje, tiek pas logopede lisdavo po stalu. Su logopede suejes i gera kontakta padaro ir daug ir pazanga yra, bet dabar kai logopede serga as pvz. negaliu jo pasodinti prie logopediniu uzduociu: sita darysiu tik su logopede ir taskas. Nu tai darom kitas uzduotis irgi su pasimalimais i sona, su neeeeeee, su protestais, bet kai uzsikabliuoja tai padaro uz tris pamokas i prieki pats, nes jam idomu ir pajunta, kad jis gali, kad moka

cia labai svarbu ir vako savivertes pojutis. maniskis gerai save vertina, tai lengva ji uzkabinti pagyrimu, maza pagalba parodanti, ka sugeba.
DonaldaB, zinok, kad vaikas bresta, lengveja susikalbejimas ir ypac keiciasi reakcijos nuo to, kiek jis islavina savo kalba. Kuo laisviau jis ima reiksti savo mintis verbaliskai, tuo maziau buna protesto reakciju, kiti dalykai priklauso nuo zmoniu esanciu salia ir ju sugebejimo elgtis su vaiku, ji pajausti..delto man labai liudna, kad lt mazai yra spec. pedgogu ir logopedu, nes negana, akd ju truksta, ne visi sugeba sueiti i kontakta vienu ar kitu atveju, o pasirinkims mazas ir galimybe suteikti pagalbos yra mazai, bet zu tai zmogus supranti, koks tas darbas yra sudetingas - tai emocinis, kalbinis, psichologinis darbas rieklaujantis duag pastangu, geranoriskumo ir profesionalumo ir kas tai gali ivertinti? pinigais pvz.? nebent mamos, kurios mato rezultata..ir suku galva, kaip reiketu parasyti straipsni ar koki projekta, kuris parodytu, jog kalbos lavinimas tai yra ir psichines vaiku sveikatos apsauga ir pagalba
Nu as cia vel prirasiau...