QUOTE(san @ 2012 11 29, 10:09)
Nesuprantu, kas pas jus per situacija ir kas per mokytoja
Jei buvo diktantas tarkim iš 30 žodžių ir vaikas padarė 2 klaidas arba 6 arba 26 - tai jums nieko nesako apie mokymąsi? Neaišku, kuriuo atveju reikia susirūpinti ir galbūt papildomai pasimokyti, o kuriuo ne?
Pas mus tų diktantų, testų ir pn. dalykų, jei išvidurkinti, tai būna bent 1 per savaitę lietuvių kalbai ir matematikai, kitiem dalykam rečiau. Tai kažkaip nesukelia jokių prolemų nuolat sekti situacija.
Jei buvo diktantas tarkim iš 30 žodžių ir vaikas padarė 2 klaidas arba 6 arba 26 - tai jums nieko nesako apie mokymąsi? Neaišku, kuriuo atveju reikia susirūpinti ir galbūt papildomai pasimokyti, o kuriuo ne?
Pas mus tų diktantų, testų ir pn. dalykų, jei išvidurkinti, tai būna bent 1 per savaitę lietuvių kalbai ir matematikai, kitiem dalykam rečiau. Tai kažkaip nesukelia jokių prolemų nuolat sekti situacija.
Tikriausiai ten mokytoja neatlieka savo pareigų. Pas mano antroką irgi nebėra pažymių knygelių. Bet mokytoja tamo dienyne manau pakankamai normaliai įrašo, pvz. lietuvių diktantas 6 klaidos (nėra taškų ant ė) ar pan.; maišo ie su ė ir t.t. Matematika: pvz. testas, iš 20 taškų surinko 17, nepavyko išspręs loginio mąstymo užduoties arba iš 20 taškų surinko 16, papildomai pasimokyti sudėtį iki 100. Na ir t.t. Va taip ir supranti kur ir ką stipriau namie pažiūrėti.
Aš irgi būčiau už pažymius nuo pirmos/antros klasės, bet manau kiekviena mokytoja turi savo vertinimo sistemą. Pvz. mūsų mokykloje viena mokytoja taško ant ė nepadėjimą skaito lengva klaida, kita atrokų mokytoja kablelio nepadėjimą (nors manau kad jie kablelių rašymo taisyklės nesimokino) laiko grubia.