QUOTE(Para @ 2013 02 27, 09:41)
išvados yra išvados, rekomenduoti galima daug. Gydytojas mums rekomenduoja taip pat daug, tik ar visą tai darome ir pasinaudojame.
Fiziškai neįmanoma specialiajam pedagogui skirti 5 savaitines pamokas, o jeigu skyrė jūsų vaikui 4 pamokas, tai kažkuris kitas specialiųjų poreikių mokinys nukentėjo, gavo mažiau pamokų. Arba kitas variantas, kai specialusis pedagogas dirba su jungtine, perpildyta mokinių grupe, tai naudos ir rezultatų bus daug mažiau, nei dirbtų individualiai, ar mažoje grupelėje. Ne visada daug yra gerai, kartais kokybiškai, bet mažiau yra kur kas geriau. O ministerija pas mus prileidžia daug gražių įstatymų, tik iš ko tuos įstatymus įgyvendinti, ir kartais realiai gyvenime gaunasi ne visai taip kaip norėtume
Mes daug ko reikalaujam kas mums priklauso iš kitų, bet ar visada padarome, kas priklauso nuo savęs (čia nepiktai, tik pamąstymui
)
O ugdyti namuose ne pats geriausias variantas, vaikas turi bendrauti ir su savo bendraamžiais, nes vėliau sunkiai integruojasi į kolektyvą.
Dar pridėsiu, mokytojas ir specialusis pedagogas bendradarbiauja ir parenka metodus, kurie mokiniui yra geriausi. Specialusis pedagogas baigęs universitetą tikrais žino kaip ugdyti jūsų vaiką.
Na ir pritauškiau čia
Fiziškai neįmanoma specialiajam pedagogui skirti 5 savaitines pamokas, o jeigu skyrė jūsų vaikui 4 pamokas, tai kažkuris kitas specialiųjų poreikių mokinys nukentėjo, gavo mažiau pamokų. Arba kitas variantas, kai specialusis pedagogas dirba su jungtine, perpildyta mokinių grupe, tai naudos ir rezultatų bus daug mažiau, nei dirbtų individualiai, ar mažoje grupelėje. Ne visada daug yra gerai, kartais kokybiškai, bet mažiau yra kur kas geriau. O ministerija pas mus prileidžia daug gražių įstatymų, tik iš ko tuos įstatymus įgyvendinti, ir kartais realiai gyvenime gaunasi ne visai taip kaip norėtume

Mes daug ko reikalaujam kas mums priklauso iš kitų, bet ar visada padarome, kas priklauso nuo savęs (čia nepiktai, tik pamąstymui

O ugdyti namuose ne pats geriausias variantas, vaikas turi bendrauti ir su savo bendraamžiais, nes vėliau sunkiai integruojasi į kolektyvą.
Dar pridėsiu, mokytojas ir specialusis pedagogas bendradarbiauja ir parenka metodus, kurie mokiniui yra geriausi. Specialusis pedagogas baigęs universitetą tikrais žino kaip ugdyti jūsų vaiką.

Na ir pritauškiau čia

bet labai tiksliai ir taikliai.
///////////////
QUOTE(Dite)
Panaši situacija buvo ir pas mus. PPT išvadose rekomendavo skirti iki 5 spec. pedagogo pamokų per savaitę, bet mokykla mokslo metų pradžioje sugebėjo pasiūlyti tik 2 (1 lietuvių ir 1 matematikos), nes logopedo pamokos aš neskaičiuoju, ji buvo paskirta vaikui ir be jokių PPT išvadų.
o PPT pažymoje skirta specialioji pedagoginė pagalba yra ne kas kitas, kaip specialiojo ped. ir logopedo pagalba kartu paėmus...
jei paminėta specialioji pagalba - vadinasi rekomenduojama mokytojo padėjėjo pagalba vaikui.
ir dar - kaip jūs įsivaizduojate viduryje mokslo metų koreguojamą specialisto tvarkaraštį, kuris yra derintas suderintas su visos mokyklos tvarkaraščiu, visokiais būreliais, pavėžėlimais ir t.t. matyt, įtraukė ten, kur galėjo ir kiek galėjo. tai nemanau, kad šiemet gaunate labai mažai - daugiau matyt nėra galimybės, nes etatai ne guminiai, tada kenčia kokybė. be to - kiekviena įstaiga yra numačiusi specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo prioritetus, kuriais ir vadovaujasi. dažniausiai tai būna pagalba žemesniųjų klasių mokiniams, priešmokyklinukams (darželyje), individualizuota programa arba didesni SUP.