Įkraunama...
Įkraunama...

Modifikuota programa vaikui

QUOTE(materialistė @ 2013 03 06, 15:39)
Sveiki
Galbūt žinote, kam pavaldžios vietinės PPT?
Noriu apskųsti jų sprendimą

Svietimo skyrius juos kuruoja.
Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 03 06, 15:10)
Svietimo skyrius juos kuruoja.

Jei netenkina vertinimo išvada, galima kreiptis į Vaiko raidos centrą.
Savaivaldybė ar jos švietimo skyrius gali tik į organizacinius ar finansinius reikalus pasigilinti, nes yra steigėjai. O apie vertinimą ar sutrikimus - nelabai.
Tokia mano nuomonė
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pinciuke: 06 kovo 2013 - 14:47
Po rudeninio tyrimų ir gydytojų maratono, tiek neurologė, tiek psichiatrė rekomendavo (raštiškai, beje) daryti Wekslerio testą. Mūsų PPT atsisakė, motyvuodama, kad tas testas darytas mergaitei pernai - tipo, gali prisiminti atsakymus g.gif Problema yra hiperaktyvumas ir dėmesio nesukaupimas, labai blogai su mokymusi atmintinai (daugybos lentelės, taisyklių, eilėraščių).
Vis dar mąstau - ar ieškoti "teisybės" dėl PPT atsisakymo.
Atsakyti
[quote=materialistė,2013 03 06, 15:39]Sveiki
Galbūt žinote, kam pavaldžios vietinės PPT?
Noriu apskųsti jų sprendimą
[/quote

Tai, jeigu tyrimas jau buvo atliktas, gali parašyti išvadas iš ankstesnio tyrimo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Para: 06 kovo 2013 - 15:14
QUOTE(Para @ 2013 03 06, 17:09)
Gal nebūtina kažko visą laiką skųsti. Užtenka, jeigu  jūs esate tėvai, nesutikti su pateiktomis išvadomis ir pagalbos skyrimu.  Ten kur rašotės reikia pabraukti, sutinku/nesutinku. ir viskas.  smile.gif

Esmė čia ne principuose (kad, va - apskųsiu), esmė tame, kad turiu įtarimą, kad jai reikia dar palengvinti programą. Tiesiai šviesiai pasakius - arba vaikas regresuoja (na, bent jau geriausiu atveju - vystimasis stovi vietoje), arba programa jai per sunki (ir reikia lengvinti).
Atsakyti
QUOTE(materialistė @ 2013 03 06, 17:13)
Esmė čia ne principuose (kad, va - apskųsiu), esmė tame, kad turiu įtarimą, kad jai reikia dar palengvinti programą. Tiesiai šviesiai pasakius - arba vaikas regresuoja (na, bent jau geriausiu atveju - vystimasis stovi vietoje), arba programa jai per sunki (ir reikia lengvinti).



atsiprašau, neperskaičiau paskesnio jūsų pasisakymo doh.gif Nugrybavau į šoną. blush2.gif blush2.gif blush2.gif

Dėl per sunkios programos, tai nežinau ar ką pešite. Pilna vaikų, kuriems reikėtų lengvesnės programos (specialistų ir mokytojų nuomone), bet, manau, kad PPT taip pat įspraustos į kažkokius rėmus, kartais mums nesuprantamus. mastau.gif
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 03 06, 17:18)
atsiprašau, neperskaičiau paskesnio jūsų pasisakymo  doh.gif Nugrybavau į šoną.  blush2.gif  blush2.gif  blush2.gif

Dėl per sunkios programos, tai nežinau ar ką pešite. Pilna vaikų, kuriems reikėtų lengvesnės programos (specialistų ir mokytojų nuomone), bet, manau, kad PPT taip pat įspraustos į kažkokius rėmus, kartais mums nesuprantamus.  mastau.gif

Palengvinima programos: PPT supranta vienaip. (duoti vaikui kitas uzduotis, jas palengvinus, kad jis sugebetu atlikti)
Mokyklos supratimas: neskaiciuoti smulkiu klaidu, leisti naudotis taisyklemis, atlikti maziau uzduociu, skaityti mazesni teksta. Uzduotys tos pacios.

O tu zmogau, suprask kaip nori. lotuliukas.gif

Mes mokomes toliau mokykloje, buvo susauktas apskritas stalas. As, mokytoja, direktorius ir pavaduotoja.
Mokytoja prizadejo prisesti prie vaiko ir padeti atlikti uzduotis. Siandien gryzo padirbejes thumbup.gif Visose pratybose buvo daryta, jeigu taip toliau, man apie namu mokyma nekils minciu.
Tusti sasviniai mane i nevilti vare.
Gavom dar ir matematikos pamoka su spec pedagoge.
Gaila tik vieno, kad reikejo sukelti tokia sumaisti, kad atkreiptu i mus demesi.
Atsakyti
QUOTE(jurgilas @ 2013 03 06, 17:51)
Palengvinima programos: PPT supranta vienaip. (duoti vaikui kitas uzduotis, jas palengvinus, kad jis sugebetu atlikti)
Mokyklos supratimas: neskaiciuoti smulkiu klaidu, leisti naudotis taisyklemis, atlikti maziau uzduociu, skaityti mazesni teksta. Uzduotys tos pacios.

O tu zmogau, suprask kaip nori.  lotuliukas.gif


Va, būtent. Eina pas spec. pedagogę ir sprendžia tas pačias užduotis, tik su kažkokia jos (spec. pedagogės) pagalba. Leidžia naudotis daugybos lentele.
Kadangi yra disgrafija, keletą klaidų/raidžių sumaišymo skaičiuoja kaip vieną klaidą.
Mano mergaitė eina pas spec. pedagogę ar 4 ar 5 kartus per savaitę (ot, motina... nu bet nepamenu).
Blogiausia padėtis su anglų kalba. Tragiška.
Bet bent jau (tarpininkaujant klasės auklėtojai) išaiškinau, kad neišmoks ji anglų tiek ir taip, kaip priklauso. Nu neišmoks... Tai dabar anglistė atlaidžiai žiūri į tą mano vaiko mokslą. Kiek sugeba - tiek išmoksta/
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo materialistė: 06 kovo 2013 - 16:00
QUOTE(jurgilas @ 2013 03 06, 17:51)
Palengvinima programos: PPT supranta vienaip. (duoti vaikui kitas uzduotis, jas palengvinus, kad jis sugebetu atlikti)
Mokyklos supratimas: neskaiciuoti smulkiu klaidu, leisti naudotis taisyklemis, atlikti maziau uzduociu, skaityti mazesni teksta. Uzduotys tos pacios.

O tu zmogau, suprask kaip nori.  lotuliukas.gif

Mes mokomes toliau mokykloje, buvo susauktas apskritas stalas. As, mokytoja, direktorius ir pavaduotoja.
Mokytoja prizadejo prisesti prie vaiko ir padeti atlikti uzduotis. Siandien gryzo padirbejes  thumbup.gif  Visose pratybose buvo daryta, jeigu taip toliau, man apie namu mokyma nekils minciu.
Tusti sasviniai mane i nevilti vare.
Gavom dar ir matematikos pamoka su spec pedagoge.
Gaila tik vieno, kad reikejo sukelti tokia sumaisti, kad atkreiptu i mus demesi.


Kol vaikai maži, tai jiems dar gali duoti kitokių užduočių, o vyresnėse klasėse, jie nori dirbti kaip visi. Visiškai kitos užduotys reikštų, kad jūsų vaikui individualizuota programa. Nežinau kokia skirta jūsų vaikui, bet jei skirta pritaikyta, tai ji ir reiškia, kad adaptuojamos (pritaikomos, mažinant ir kitaip) užduotys, vertinimas. Toks mokinys turi "išeiti" su visais bendrąją programą. Neišmesi jokių temų.

Atsiprašau, tai mokytoja savo asmeniniu laiku po pamokų dirbo? schmoll.gif
Atsakyti
Para, matau, Jūs "gaudotės" šiuose reikaluose. Turiu keletą klausimėlių - kas su tokiais mokiniais būna vyresnėse klasėse (manoji - trečiokė)? Neturiu vilties, kad ji normaliai sugebėtų įsisavinti kad ir fiziką ar chemiją? Ir dar - kuriais atvejais siūloma spec. mokykla? (nors ir kaip liūdna, bet negaliu atmesti ir tokios įvykių klostymosi galimybės)
Atsakyti
QUOTE(materialistė @ 2013 03 06, 18:09)
Para Turiu keletą klausimėlių - kas su tokiais mokiniais būna vyresnėse klasėse (manoji - trečiokė)?

Mokosi, kaip ir visi. Specialiojo pedagogo pagalbą gausite tik lietuvių kalbos ir matematikos. Fizikos mokytoja galės tik palengvinti užduotis, atsižvelgti į vertinimą, daugiau kartų paaiškinti.

QUOTE(materialistė @ 2013 03 06, 18:09)
Ir dar - kuriais atvejais siūloma spec. mokykla? (nors ir kaip liūdna, bet negaliu atmesti ir tokios įvykių klostymosi galimybės)


Specialioji mokykla siūloma, kai yra intelekto sutrikimas (tada ir bus skirta individuali programa ) bet iš mano patirties tai su nežymiu intelekto sutrikimu mokiniai gali mokytis ir normalioje klasėje. Aišku viskas priklauso nuo pedagogo, specialistų ir tėvelių. Jūsų vaikui, kaip suprantu tik pritaikyta programa. Jums tikrai nereikia į specialiąją mokyklą, jokiu būdu schmoll.gif ir jūsų ten nepriimtu, net jei ir norėtumėte. mirksiukas.gif

Gal mokslinčiaus nepadarysite, bet nesugadinkite, su tais mokslais, vaikui visos vaikystės. Ne visi gi gali mokslininkais būti. O ir uždirba su profesiniu išsilavinimu žmonės daugiau, negu kai kurie su aukštaisiais. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 03 06, 18:01)
Kol vaikai maži, tai jiems dar gali duoti kitokių užduočių, o vyresnėse klasėse, jie nori dirbti kaip visi. Visiškai kitos užduotys reikštų, kad jūsų vaikui individualizuota programa. Nežinau kokia skirta jūsų vaikui, bet jei skirta pritaikyta, tai ji ir reiškia, kad adaptuojamos (pritaikomos, mažinant ir kitaip) užduotys, vertinimas. Toks mokinys turi "išeiti" su visais bendrąją programą. Neišmesi jokių temų.

Atsiprašau, tai mokytoja savo asmeniniu laiku po pamokų dirbo?  schmoll.gif

Ne po pamoku, o per pamoka dazniau prieina, paaiskina.
Atsakyti