Įkraunama...
Įkraunama...

Modifikuota programa vaikui

QUOTE(Kriiste @ 2013 03 14, 22:19)
o kas gali pasakyt - patems tas vaikas su pirmunais ar ne? kiek jam tevai namie pades? kokios pacio vaiko galimybes? Va renkantis mokytoja - vieni tevai ziuri kad tik butu griezta, kiti kad tik butu svelni, o dar kiti - kad neuzduotu namu darbu lotuliukas.gif ka issirenka, ta ir gauna blush2.gif

o jus noretumete kad mokytoja lauktu kol paskutinis vaikas isspres viena uzdavini - tada imtu sekanti? tai naturalu, kad ko nespeji - atlieki namie blush2.gif . o va jei jau nesuprato - as bent kai sunus augdavo - buvau linkusi jam neaiskinti, o tiesiog sekancia diena liepdavau klausti mokytojos, dar geriau klausti iskart, kai neaisku, ar po pamoku. Stengiaus kiek imanoma nesikist i vaiko mokslus, nes tai jo pareiga ir santykiai su mokytojais - manau todel bedu beveik nebuvo - aisku kai jau kas iskildavo i aikste - sprest padedavau, aiskindavaus su mokytojais, kaip ir kokios pagalbos vaikui reikia. blush2.gif


Kriiste - renkasi tėvai pagal galimyes, veinok mokyklų rajonai yra riboti. Ir rinkimasis pagal rekomendacijas ne visada pasiteisina - kas gali tikėtis, kad mokytoja išmokys vaikus tarpusavyje durnintis? Kas rinkdamasis mokytoją gali galvoti, kad vaikąč teks vedžioti pas psichologus, nes ...
Kalbu ne apie savo vaiko mokytoją, saugok die, mums pasisekė dauguma atžvilgių.

Kartais tie nesikišimai baigiasi visiškais vaiko sužlugdymais. Yra klasėje naujokas, kurį liepė guldyti į psichiatrinę. Tėvai elementariai pervedė į kitą mokyklą. Baigėsi ir depresija, ir 'nenormalumas'.
Manau, kad turėtų
orientuotis į daugumą, į klasės daugumos darbo tempą ir žinias. kaip ten bebūtų, nenormalu, kad vidutinių gabumų vaikas ruošia pamokas 3-4 valandas pradinėse klasėse. Vėlgi - ne mano vaikas, bet šį dalyką žinau gerai.

QUOTE(Para @ 2013 03 15, 07:19)
Čia tu man primink  doh.gif  blush2.gif , nesakė, kad dirbs su pirmūnais, o buvo atvirkščiai. Dirbo tik su pirmūnais. Gerai atsimenu? Dabar nebe mokyklas kai kurie tėveliai renkasi, o tiesiog pradinių klasių mokytojas. Ieško rekomendacijų, kitų tėvelių atsiliepimų.  mirksiukas.gif Mažėja vaikų visur, tikriausiai nėra tokios mokyklos, kurioje nebūtų sumažėję.

Yra. Tik kartais būna, kad neleidžia daugiau klasių sudaryti. Apie mokytojų pasirinkimus - aukščiau.

QUOTE
Aš manau, kad tai vadinasi tėvų ir pedagogų bendradarbiavimu  . Tiesiog, kai vienodos taisyklės ir reikalavimai mokykloje ir namie.

o aš maniau, kad TA mokytoja nesusidorojo su savo darbu. akivaizdžiai. ir tai, kad jau nebegalėjau reaguoti į pastabas, aišku, kenkė ir mano vaikui.
Kalbėjausi su pagrindine mokytoja apie vaiko elgesį - ar tokie dalykai vyksta klasėje. ne, nevyksta. o grupėje - kas savaitę po pastabą - tai tą, tai aną.
skaitosi, kad ruošia pamokas - užėjau pasiimti - triukšmas kaip ceche. Namų darbai rašyti svetima ranka - jai norėjosi pažaisti, draugei norėjosi parašinėti. Skaitosi, kad mokytoja vedasi į valgyklą, apsidžiaugiau - vaikas parėjęs valgo, pasirodo mokykloje valgo šiltus pietus - dvi porcijas ledų. ir taip toliau ir panašiai..... ir kokiu būdu reaguoti į pastabas, kad gavo kakton kaladėle, nes ir pati mėtėsi? (nemažos tokios)? va jums ir vienodos taisyklės.

tik jau nereikia idealizuoti pedagogų taip pat...
Atsakyti
QUOTE(diana34 @ 2013 03 15, 12:44)
o kaip su egzaminais yra? ar buna atestate irasyta ,kad programa buvo modifikuota?


Nebūna. Dabar yra visokie palengvinimai, laikas pratęsiamas, klaidomis neskaičiuojamos kai kurios klaidos ir t.t. (10 ir 12 klasėse) Tik, aišku, nuo vaiko sutrikimo priklauso ir kiekvienas atvejis individualus.
Papildyta:
QUOTE(Karusia @ 2013 03 15, 12:55)

o aš maniau, kad TA mokytoja nesusidorojo su savo darbu. akivaizdžiai. ir tai, kad jau nebegalėjau reaguoti į pastabas, aišku, kenkė ir mano vaikui.

tik jau nereikia idealizuoti pedagogų taip pat...


ji tiesiog neatsakinga už ugdymą, kaip pamokoje. Tai ne pamokos. Ar darželyje esat girdėję skrendant musę?

Niekas ir neidealizuoja, nebūtina čia pykti.
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 03 15, 11:15)
ji tiesiog neatsakinga už ugdymą, kaip pamokoje. Tai ne pamokos. Ar darželyje esat girdėję skrendant musę?

taip, esu girdėjusi.
o už vaiko saugumą?
Man regis problema tame ir yra, kad niekas už nieką neatsakingas.
Atsakyti
QUOTE(Karusia @ 2013 03 15, 13:47)
taip, esu girdėjusi.
o už vaiko saugumą?
Man regis problema tame ir yra, kad niekas už nieką neatsakingas.

Taip, ji atsakinga už vaiko saugumą. Tokia mūsų visuomenė, norime maksimumo įdedant minimumą. verysad.gif

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Para: 15 kovo 2013 - 12:19
QUOTE(Karusia @ 2013 03 15, 10:55)
Kartais tie nesikišimai baigiasi visiškais vaiko sužlugdymais. Yra  klasėje naujokas, kurį liepė guldyti į psichiatrinę. Tėvai elementariai pervedė į kitą mokyklą. Baigėsi ir depresija, ir 'nenormalumas'.
Manau, kad turėtų
orientuotis į daugumą, į klasės daugumos darbo tempą ir žinias. kaip ten bebūtų, nenormalu, kad vidutinių gabumų vaikas ruošia pamokas 3-4 valandas pradinėse klasėse. Vėlgi - ne mano vaikas, bet šį dalyką žinau gerai.
Yra. Tik kartais būna, kad neleidžia daugiau klasių sudaryti. Apie mokytojų pasirinkimus - aukščiau.

Namų darbai rašyti svetima ranka - jai norėjosi pažaisti, draugei norėjosi parašinėti.  Skaitosi, kad mokytoja vedasi į valgyklą, apsidžiaugiau  - vaikas parėjęs valgo, pasirodo mokykloje valgo šiltus pietus - dvi porcijas ledų. ir taip toliau ir panašiai..... ir kokiu būdu reaguoti į pastabas, kad gavo kakton kaladėle, nes ir pati mėtėsi? (nemažos tokios)?  va jums ir vienodos taisyklės.



Klases atmosfera priklauso ne tik nuo mokytojo klaseje - bet ir labai nuo susirinkusiu vaiku ir ju tevu... Ypac tai jauciasi pirmoje kalseje, paskui tiek vaikai apsislifuoja, tiek tevai nurimsta ir maziau slieku iesko, tiek mokytoja suranda tarpusavio bendravimo geriausius santykius mirksiukas.gif Nesakau kad nereik kreipt demesio i kylancias problemas ir ju nesprest - bet kazkiek galima ju patiket ir mokytojui issprest, ypac kai vaikas skundzias nesuprantas uzdavinio, nors sasiuvinyje jau tris kartus panasus sprestas - kyla klausimas - ka veikei pamokoje? kuo uzsigalvoje buvai, jei juos aklai nuo lentos nurasinejai blush2.gif

Gabumai ir pamoku ruosimas - du skirtingi dalykai... Vaikas gali but begaliniai gabus, bet pamokoje sedet su netinkamu vaiku, kuris ji blasko, arba gali turet laaabi dideli penala - kuri idomiau vartyt ir knaisiotis, nei klausyt ar dirbt ka mokytoja sako, arba gali turet nauja telefona, kuri tiesiog malonu ciupinet - tada visas klases darbas lieka namie cool.gif Kai mano dickis parsinesdavo tiek uzduociu namie, kad prasedi iki vakaro, negana puse nesupranta - kreipiaus i mokytoja asmeniskai su klausimu - ka jis veikia pamokoje - gavau atsakyma - pertikrinkit jo kuprine ir pamatysit - oi kiek gerio ti radau lotuliukas.gif Jam pomokoje buvo visos mintys, kad ji greiciau baigtus - nes yra reikalu su PSP, DS, kortom, masinytem - zodziu knygom vietos nedaug... Viska paemus - namu darbu paprasciausiai neliko blush2.gif

Apie lygiavimosi i vidutiniu gabumu vaikus - maniskis buvo prie tu didesniu gabumu vaiku, mokytoja daugiau lygiavos i vidutini lygi ir silpnesnius - as buvau laaabai nepatenkinta - nes jam mokykloje nebuvo ka veikti - kai vaikai skaito MAMA MALA, ALE SALA ir pan - maniskis Hari Poteri per 3-4 dienas surydavo doh.gif Jis lygindavo enciklopedijas tris susidejes ir dar manes klausdavo - kodel ten ifo kai kur skiriasi doh.gif pirmoje klaseje ne tik daugyba dalyba zinojo, bet ir procentus analizavo, trupmenas - ir ne verciamas, o va randa kazkur parasyta, eina klausia, nu negu atstumsi unsure.gif - bet ar tai mokytojos problema blush2.gif Man butu labiau patike, jei mokytoja butu lygiavusis i stipresnius ir pvz ruosus vaikus olimpiadoms lotuliukas.gif , deja tai ir liko mano norais rolleyes.gif Kai tevai renkasi mokytojas - kazkaip visi iesko kad stipriai paruostu - bet tas paruosimas nevyksta be didelio darbo, pastangu namuose ir aisku gabumu... O jei vaiko gabumai eiliniai, ar net zemesni - tevai rinkadiemis turetu ko gero kita klausima kelt - ne ar mokytoja stipriai paruosia, bet ar mokytoja geba dirbt su spec poreikiu vaikais, ar geba prisitaikyt prie ju poreikiu ir pan mirksiukas.gif Bet realiai kiek va bendraujam dabar su busimu pirmokeliu mamom (bendraujam daug, nes aktualu) - ne vienos negirdejau klausiant, gal gali ka parekomenduot silpnesniam vaikui, nes va mums darzely sunkiai sekas... Visu klausimas - kuri geresne, kuri geriau paruosia 4u.gif

Kad va ir dabar forume klausimas - ar su modifikuota programa besimokantiems atestate tai bus irasyta, pazymeta... Koks skirtumas kas bus irasyta ar pazymeta? Ar besimokant mokykloje su modifikuota programa yra palnu stoti i universiteta? Juk ten programu nieks nebemodifikuos unsure.gif Arba klausimu kiek ar gales su individualia baigt 12 klasiu - nu kam tam vaikui gaist laika su tuo 12 klasiu? gal geriau ir idomiau paciam igyt specialybe ir gyvent savarankiskai - nugi ne visiems mokslai idealiai sekas. Cia tik tevu toks poreikis to tobulumo blush2.gif

O kodel grupeje apskritai ruosiami namu darbai? Juk jie ir yra namu darbai, o ne grupes, kad turi buti atliekami namie. Kai dickis ejo i grupe - pamoku jis ten neruosdavo, o ir dabar mums per susirinkima minejo - kad mokytoja tikrai neatsakinga uz vaiku namu darbus - tik prieziura, kol nera tevu namie 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2013 03 15, 13:28)
Klases atmosfera priklauso ne tik nuo mokytojo klaseje - bet ir labai nuo susirinkusiu vaiku ir ju tevu... Ypac tai jauciasi pirmoje kalseje, paskui tiek vaikai apsislifuoja, tiek tevai nurimsta ir maziau slieku iesko, tiek mokytoja suranda tarpusavio bendravimo geriausius santykius mirksiukas.gif  Nesakau kad nereik kreipt demesio i kylancias problemas ir ju nesprest - bet kazkiek galima ju patiket ir mokytojui issprest, ypac kai vaikas skundzias nesuprantas uzdavinio, nors sasiuvinyje jau tris kartus panasus sprestas - kyla klausimas - ka veikei pamokoje? kuo uzsigalvoje buvai, jei juos aklai nuo lentos nurasinejai blush2.gif

Gabumai ir pamoku ruosimas - du skirtingi dalykai... Vaikas gali but begaliniai gabus, bet pamokoje sedet su netinkamu vaiku, kuris ji blasko, arba gali turet laaabi dideli penala - kuri idomiau vartyt ir knaisiotis, nei klausyt ar dirbt ka mokytoja sako, arba gali turet nauja telefona, kuri tiesiog malonu ciupinet - tada visas klases darbas lieka namie cool.gif Kai mano dickis parsinesdavo tiek uzduociu namie, kad prasedi iki vakaro, negana puse nesupranta - kreipiaus i mokytoja asmeniskai su klausimu - ka jis veikia pamokoje - gavau atsakyma - pertikrinkit jo kuprine ir pamatysit - oi kiek gerio ti radau lotuliukas.gif Jam pomokoje buvo visos mintys, kad ji greiciau baigtus - nes yra reikalu su PSP, DS, kortom, masinytem - zodziu knygom vietos nedaug... Viska paemus - namu darbu paprasciausiai neliko blush2.gif

Apie lygiavimosi i vidutiniu gabumu vaikus - maniskis buvo prie tu didesniu gabumu vaiku, mokytoja daugiau lygiavos i vidutini lygi ir silpnesnius - as buvau laaabai nepatenkinta - nes jam mokykloje nebuvo ka veikti - kai vaikai skaito MAMA MALA, ALE SALA ir pan - maniskis Hari Poteri per 3-4 dienas surydavo doh.gif Jis lygindavo enciklopedijas tris susidejes ir dar manes klausdavo - kodel ten ifo kai kur skiriasi doh.gif pirmoje klaseje ne tik daugyba dalyba zinojo, bet ir procentus analizavo, trupmenas - ir ne verciamas, o va randa kazkur parasyta, eina klausia, nu negu atstumsi unsure.gif  - bet ar tai mokytojos problema blush2.gif Man butu labiau patike, jei mokytoja butu lygiavusis i stipresnius ir pvz ruosus vaikus olimpiadoms lotuliukas.gif , deja tai ir liko mano norais rolleyes.gif Kai tevai renkasi mokytojas - kazkaip visi iesko kad stipriai paruostu - bet tas paruosimas nevyksta be didelio darbo, pastangu namuose ir aisku gabumu... O jei vaiko gabumai eiliniai, ar net zemesni - tevai rinkadiemis turetu ko gero kita klausima kelt - ne ar mokytoja stipriai paruosia, bet ar mokytoja geba dirbt su spec poreikiu vaikais, ar geba prisitaikyt prie ju poreikiu ir pan mirksiukas.gif Bet realiai kiek va bendraujam dabar su busimu pirmokeliu mamom (bendraujam daug, nes aktualu) - ne vienos negirdejau klausiant, gal gali ka parekomenduot silpnesniam vaikui, nes va mums darzely sunkiai sekas... Visu klausimas - kuri geresne, kuri geriau paruosia 4u.gif


Del skirtingu gabumu vaiku, tai man iskilo tarybines mokyklos atsiminimai kai budavo taip vadinamos "s" klases, kuriose mokesi gabus vaikai.
Atsakyti
QUOTE(jjjolanta @ 2013 03 15, 12:44)
Del skirtingu gabumu vaiku, tai man iskilo tarybines mokyklos atsiminimai kai budavo taip vadinamos "s" klases, kuriose mokesi gabus vaikai.

jo ir dar buvo tie lygiai - A ir B lotuliukas.gif , bet va, integracija, lygybe - tad taip nebegalima, o ir kazkiek yra profiliuojama vyresnese klasese - mes irgi dicki i 5 klase leidom kitoje mokykloje, su direktorium kalbejome, kuri klase "stipriausia" - pasiteisino - o is pirmoku gi dar nieko nematyti - tik placios, bedantes sypsenos, dideles akys ir pasiutimas wub.gif , ir nebutinai tas, kuris ateis labai silpnas, nemokintas is namu nei skaitantis nei rasantis - baigs 4 budamas silniausiu, o tas kuris ateis viska mokedamas - stipriausiu, nes jie ateina tikrai ne vienodo lygio ziniomis, o tai priklauso nuo tevu poziurio kiek tuos vaikus reikia parengti mokyklai blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(jjjolanta @ 2013 03 15, 10:25)
Jei pasaulyje butumet vienintele paciente, kliente ir kt., tada gal gydytojai ir kiti zmones gal ir butu suinteresuoti gyventi tamstos problemomis.
...
Antra, dabartiniais laikais zmones tapo tikrai kitokie, daug apgavysciu, naudojimosi kitais , tad jei norime kad musu neskriaustu, neizeistu ar pan, tai geriausia iseitis paties padaryti.


taip, tas 15 min, kurias aš sėdžiu gydytojo kabinete, esu vienintelė jo pacientė. ir norėčiau, kad visas jo turimas žinias jisai sukoncentruotų į mano reikalą. Kad ir kiek gūglinčiau, tai niekada neatstos tų žinių, kurias medikas įgijo studijuodamas ir praktikuodamas.

o kad jau neatrodyčiau tokia idiote, tai mano vaikai, pvz., neišgėrė nei vieno gydytojo paskirto vaisto prieš tai man nepagūglinus apie jį. ir taip visose srityse. Bet ar taip turi būti? aš ne medikė ir ne farmacininkė. galėjau tą sugaištą laiką paskirti arba maloniai-naudingai MAMOS veiklai su savo vaiku, arba "pagūglinimui" savo tiesioginės profesijos srityje, ko pasekmė būtų kokybiškesnis rezultatas mano darbe, kurio aš mokiausi.

QUOTE(Karusia @ 2013 03 15, 11:47)
Man regis problema tame ir yra, kad niekas už nieką neatsakingas.


būtent! žmonės dirba darbą, bet niekiek neatsako už rezultatus. netaikau niekam konkrečiai, anei kuriai nors specialybei. Tendencija yra visuotinė. Pvz., MB sakau: nuvalyk stalą. Po kurio laiko, jis sako: valiau. Aš pažiūriu ir man belieka paklausti: gerai, kad valei, bet kodėl nenuvalei? Svarbu ne dirpti, o PAdirbti.

Realybė yra viena. prie jos mes prisitaikome ir darome tai, ką reikia, kad išgyventume, o ne tai ką norėtume. Bet kai net teoriškai teigiama, kad taip ir turi būti unsure.gif toks požiūris pateikiamas, kaip teigiamas ir siektinas. Atleiskit, bet tai ne man suvokti verysad.gif


QUOTE(Kriiste @ 2013 03 15, 12:28)

O kodel grupeje apskritai ruosiami namu darbai? Juk jie ir yra namu darbai, o ne grupes, kad turi buti atliekami namie.


truputį pasiklydot: pradinukams namų darbai neužduodami (o vyresni turbūt nebebūna grupėse unsure.gif ).

kažkodėl maniau, kad logopedai yra mokomi psichologijos ir pedagogikos... matau, kad apsirikau unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(san @ 2013 03 15, 15:32)

kažkodėl maniau, kad logopedai yra mokomi psichologijos ir pedagogikos... matau, kad apsirikau unsure.gif


Visi pedagogai mokomi pedagogikos ir psichologijos, ne tik logopedai. Nesupratau dėl ko nusprendėte kitaip.
Atsakyti
QUOTE(Para @ 2013 03 15, 13:42)
Visi pedagogai mokomi pedagogikos ir psichologijos, ne tik logopedai. Nesupratau dėl ko nusprendėte kitaip.


buvo išsakyta mintis, kad profesionalumas atsiskleidžia sprendžiant sudėtingus logopedinius atvejus, o ne dirbant su "sudėtingais" vaikais.
Jeigu mokoma, tai galvoju, kad tam ir mokoma, kad būtų žinomi metodai, kaip dirbti su "sunkiais" vaikais. nes dirbti su "lengvais": ką sakai, tą vaikas nuolankiai ir padaro, tai visiems lengva - tam nereikia būti geru Pedagogu. Ir nesvarbu, kodėl tie vaikai "sunkūs", ar jie išlepę, ar jie nevalgę, ar nesiprausę...
Atsakyti
QUOTE(san @ 2013 03 15, 13:32)
taip, tas 15 min, kurias aš sėdžiu gydytojo kabinete, esu vienintelė jo pacientė. ir norėčiau, kad visas jo turimas žinias jisai sukoncentruotų į mano reikalą. Kad ir kiek gūglinčiau, tai niekada neatstos tų žinių, kurias medikas įgijo studijuodamas ir praktikuodamas.

truputį pasiklydot: pradinukams namų darbai neužduodami (o vyresni turbūt nebebūna grupėse unsure.gif ).



Jo zinios gali buti igytos pries 15-20 ir net dar daugiau metu, o kasdien atsiranda naujoviu, atsiranda daug ivairiu gydymo butu - tad ne visi speja vytis, ypac jei kasdien su tuo nesusiduria... Be to dometis ir gilintis, sekt naujienas ir atrinkt kur yra reklama kur ne - ne kiekvienas sugeba (tiek gydytojas, tiek paprastas mirtingasis) + gydytoju skiriamus vaistus velgi ne paslaptis - labai itakoja farmacininkai... Tad privalai dometis viskuo, kas supa aplink - ne tik toje srityje, kur dirbi, ar kur idomu mirksiukas.gif Nematau tame nieko blogo, zmones turetu but daugiau visapusiski wub.gif

nea - as nepasiklydau - tiek mano didziajam buvo uzduodami namu darbai nuo pat pirmos klases, tevu daugumos pageidavimu mirksiukas.gif Tikiuos taip bus ir mazajai 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2013 03 15, 14:28)

Kai mano dickis parsinesdavo tiek uzduociu namie, kad prasedi iki vakaro, negana puse nesupranta - kreipiaus i mokytoja asmeniskai su klausimu - ka jis veikia pamokoje - gavau atsakyma - pertikrinkit jo kuprine ir pamatysit - oi kiek gerio ti radau lotuliukas.gif Jam pomokoje buvo visos mintys, kad ji greiciau baigtus - nes yra reikalu su PSP, DS, kortom, masinytem - zodziu knygom vietos nedaug... Viska paemus - namu darbu paprasciausiai neliko blush2.gif


4u.gif Kita mamytė senai būtų apkaltinusi mokytoją, kad nemoko vaiko, nes turi namie tiek daug dirbti. Kažkaip mat čia tie mūsų pašnekesiai nelabai jau gražiai skamba. Viskas " į vienus vartus". Mokytojai, logopedai blogi, nieko neišmano, nesupranta, savo darbo nedirba ir t.t. .... tik mūsų vaikeliai angeliukai turi mokytis pas tas raganas. O kai dar ateina iš namų su tokiu požiūriu..... Svarstome tada kokioje 9-10 klasėje elgesį, mokymąsi, gerai jei tik tiek, o būna ir liūdniau ir labai dažnėja tie atvejai.

Matau, nieko tie pokalbiai nekeičia. Ne visi vienus kitus girdime. Pradėkim kiekvienas nuo savęs. Va tada galėsime reikalauti iš kitų. Daug kam čia nepatiks mano rašliava, bet tiek to.
Kaip yra gerų ir rūpestingų tėvų, taip tikriausiai ir specialistų. Darbo neįdėjęs nebus ir rezultato.
Sėkmės visoms įsižeidusioms teisuolėms 4u.gif
Atsakyti