
Po teisybei tai kiekviena masina siek tiek skirtingai pagal greiti tu pavaru praso,todel geriausia yra ne i spidometra ziuret,o i tachometra-2000 apsuku,ir gali jungti aukstesne pavara,apsukos krenta-jungi zemesne.Ir nereikia ten i tuos greicius gilintis,vaziuoji su srautu ir tiek

QUOTE(insi @ 2007 11 09, 20:53)
neuzbadykit pirstais, bet kas tas tachometras su apsukom? tas kitas skritulys salia spidometro?
Dazniausiai taip.Jis rodo variklio apsukas.Jei ju bus per daug-drosi varikli,jei per mazai-uzgesinsi varikli.Visada vazineju tik pagal tachometra,spidometras teisybe sakant reikalingas tik policijos posta pravaziuojant


Papildyta:
Aplamai tai instruktoriai privalo paaiskinti tokius dalykus...

QUOTE(insi @ 2007 11 09, 21:22)
as jungdama tik ispidometra ziuriu. instruktorius nepaaiskino nei ka tas daiktas rodo, nei kiek turi rodys, kazkaip ir demesio nekreipdavau 

O tas daiktas yra labai svarbus,jame matai variklio darba,ypac kol dar is klausos nepratus isgirsti.
QUOTE(denaxa @ 2007 11 09, 20:03)
Dazniausiai taip.Jis rodo variklio apsukas.Jei ju bus per daug-drosi varikli,jei per mazai-uzgesinsi varikli.Visada vazineju tik pagal tachometra,spidometras teisybe sakant reikalingas tik policijos posta pravaziuojant
Bet kai ipranti tai paskui zinai kad prie tokiu apsuku ir tam tikros pavaros toks greitis ir ne kitoks 
Papildyta:
Aplamai tai instruktoriai privalo paaiskinti tokius dalykus...


Papildyta:
Aplamai tai instruktoriai privalo paaiskinti tokius dalykus...

o man neaiskino nes nera to tachometro, bent nepamenu


QUOTE(denaxa @ 2007 11 09, 19:17)
Po teisybei tai kiekviena masina siek tiek skirtingai pagal greiti tu pavaru praso,todel geriausia yra ne i spidometra ziuret,o i tachometra-2000 apsuku,ir gali jungti aukstesne pavara,apsukos krenta-jungi zemesne.Ir nereikia ten i tuos greicius gilintis,vaziuoji su srautu ir tiek 

visiškai sutinku su denaxa

aš irgi dažniau į tachometrą žvilgteliu nei į spidometrą, bet jau ir pagal variklio garsus jausdavau, kad reik keist pavarą

bet jau porą savaičių prie vairo nesėdėjau, tikiuosi prisiminsiu

p.s.
neberandu mašinos registracijos dokumentų ir TA talono


kiek kainuoja dublikatai? ir ar labai sudėtinga pasidaryti?

Reikėtų vairavimo instruktoriaus kelioms papildomoms pamokoms, kuris galėtų pamokyti savaitgaliais arba po darbo...Su savo intruktorium baigiu 15 pamokų, bet jaučiu, kad neišmokau..ypač sekasi blogai aikšelėj..atrodo, kad niekad neišmoksiu..
Mano instruktorius nemokina savaitgaliais, o vakarais baigia 18h, anksčiau aš negaliu dėl darbo..Keltis 5h, kad spėti į pamoką sunku
o norisi pavairuot dienos šviesoj...
Gal kas žinot kokiį nenrangų intruktorių?
Mano instruktorius nemokina savaitgaliais, o vakarais baigia 18h, anksčiau aš negaliu dėl darbo..Keltis 5h, kad spėti į pamoką sunku





Na, kai įjungi pavarą ( bet kokią) tachometro parodymai dažniausiai rodo žemiau 1 (tai yra mažiau 1000 apsukų per min. atrodo) spaudžiant "gazą" apskukos kyla ir dažniausiai kai jau buna tarp 2 - 3 ( o tai yra tarp 2000 - 3000) reikėtų vėl keisti pavarą ( aukštesnę)
kai mažini greitį, vėlgi tachometro rodyklė krenta nuo 2000-3000 iki 1000.. jau kai nors truputi mažiau 2, jungiu žemesnę pavarą
taip ir važiuoji
šiaip man isntruktoius irgi apie tai nieko nepasakojo, jis kilometrais aiškino
20km/h - 2pavara, 30-40 - 3 pavara ir taip toliau.. apie tachometrą iš mamos išgirdau
ir db man jis tikrai padeda






QUOTE(infrared @ 2007 11 09, 21:57)
o man neaiskino nes nera to tachometro, bent nepamenu
tam masiniuke viskas automatika, tai tik greitis dideliais skaiciais rasomas, kur mokausi 


Turetu buti,bet irgi kazkoks kitoks,automatizuotas



Papildyta:
QUOTE(insi @ 2007 11 09, 22:11)
o tai ka tam metrui rodant jau reikia pavara keist? kokie parodymai yra normalus?
nu blyn, pseprasam kad tardau, bet tokia neismanele pasijutau
reiks per papildomas pamokas instruktoriu tardyt..
nu blyn, pseprasam kad tardau, bet tokia neismanele pasijutau

Varikliui geriausia kai apsukos nevirsija 3000,bet cia irgi yra niuansu-benzininei galima ir daugiau paduot,ji ne tokia lepi,o dyzelis daugiau 3000 labai nemegsta.Beje,kuo didesnes apsukos,tuo daugiau kuro naudojama,taigi geriausia 2000.O kategoriskai virsyti negalima(net ir trumpam)tos ribos,kuri raudonu bruksniu ant tachometro pazymeta.As per treniruotes spaudziu masina iki 4-5tukst.,kuro rodykle akyse krenta,bet tai neilgai trunka,tai nelabai ir kenkia.Siaip tai jei ilgiau ant tiek apsuku palaikyt,tai tepalo siurbliukas nespeja tepalo uzsiurbti ir normalaus tepimo nera,vandens siurbliukas irgi nespeja su pareigom susidoroti,ir galimas to rezultatas-amen varikliui


