Įkraunama...
Įkraunama...

Mokomės vairuoti kartu

Po teisybei tai kiekviena masina siek tiek skirtingai pagal greiti tu pavaru praso,todel geriausia yra ne i spidometra ziuret,o i tachometra-2000 apsuku,ir gali jungti aukstesne pavara,apsukos krenta-jungi zemesne.Ir nereikia ten i tuos greicius gilintis,vaziuoji su srautu ir tiek mirksiukas.gif
Atsakyti
neuzbadykit pirstais, bet kas tas tachometras su apsukom? tas kitas skritulys salia spidometro?
Atsakyti
QUOTE(insi @ 2007 11 09, 20:53)
neuzbadykit pirstais, bet kas tas tachometras su apsukom? tas kitas skritulys salia spidometro?



Dazniausiai taip.Jis rodo variklio apsukas.Jei ju bus per daug-drosi varikli,jei per mazai-uzgesinsi varikli.Visada vazineju tik pagal tachometra,spidometras teisybe sakant reikalingas tik policijos posta pravaziuojant lotuliukas.gif Bet kai ipranti tai paskui zinai kad prie tokiu apsuku ir tam tikros pavaros toks greitis ir ne kitoks mirksiukas.gif
Papildyta:
Aplamai tai instruktoriai privalo paaiskinti tokius dalykus... unsure.gif
Atsakyti
Pritariu denaxai rolleyes.gif as pastaruoju metu irgi ne i spidometra ziuriu, o i tachometra. Mazdaug 2000 - 2500 apsuku ir jungiu kita begi, nukrenta apskukos - pereinu i mazesni ax.gif kazkaip lengviau orientuotis kai dar masiniuko nepazisti blush2.gif ax.gif
Atsakyti
as jungdama tik ispidometra ziuriu. instruktorius nepaaiskino nei ka tas daiktas rodo, nei kiek turi rodys, kazkaip ir demesio nekreipdavau blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(insi @ 2007 11 09, 21:22)
as jungdama tik ispidometra ziuriu. instruktorius nepaaiskino nei ka tas daiktas rodo, nei kiek turi rodys, kazkaip ir demesio nekreipdavau blush2.gif



O tas daiktas yra labai svarbus,jame matai variklio darba,ypac kol dar is klausos nepratus isgirsti.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2007 11 09, 20:03)
Dazniausiai taip.Jis rodo variklio apsukas.Jei ju bus per daug-drosi varikli,jei per mazai-uzgesinsi varikli.Visada vazineju tik pagal tachometra,spidometras teisybe sakant reikalingas tik policijos posta pravaziuojant lotuliukas.gif Bet kai ipranti tai paskui zinai kad prie tokiu apsuku ir tam tikros pavaros toks greitis ir ne kitoks mirksiukas.gif
Papildyta:
Aplamai tai instruktoriai privalo paaiskinti tokius dalykus... unsure.gif

o man neaiskino nes nera to tachometro, bent nepamenu g.gif tam masiniuke viskas automatika, tai tik greitis dideliais skaiciais rasomas, kur mokausi blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2007 11 09, 19:17)
Po teisybei tai kiekviena masina siek tiek skirtingai pagal greiti tu pavaru praso,todel geriausia yra ne i spidometra ziuret,o i tachometra-2000 apsuku,ir gali jungti aukstesne pavara,apsukos krenta-jungi zemesne.Ir nereikia ten i tuos greicius gilintis,vaziuoji su srautu ir tiek mirksiukas.gif

visiškai sutinku su denaxa drinks_cheers.gif
aš irgi dažniau į tachometrą žvilgteliu nei į spidometrą, bet jau ir pagal variklio garsus jausdavau, kad reik keist pavarą ax.gif
bet jau porą savaičių prie vairo nesėdėjau, tikiuosi prisiminsiu wub.gif

p.s.
neberandu mašinos registracijos dokumentų ir TA talono sad.gif turbūt vaikai kur nors nugrūdo wacko.gif

kiek kainuoja dublikatai? ir ar labai sudėtinga pasidaryti? unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo LOCKETS: 09 lapkričio 2007 - 21:05
Reikėtų vairavimo instruktoriaus kelioms papildomoms pamokoms, kuris galėtų pamokyti savaitgaliais arba po darbo...Su savo intruktorium baigiu 15 pamokų, bet jaučiu, kad neišmokau..ypač sekasi blogai aikšelėj..atrodo, kad niekad neišmoksiu..
Mano instruktorius nemokina savaitgaliais, o vakarais baigia 18h, anksčiau aš negaliu dėl darbo..Keltis 5h, kad spėti į pamoką sunku verysad.gif verysad.gif verysad.gif verysad.gif o norisi pavairuot dienos šviesoj... unsure.gif Gal kas žinot kokiį nenrangų intruktorių?
Atsakyti
o tai ka tam metrui rodant jau reikia pavara keist? kokie parodymai yra normalus?
nu blyn, pseprasam kad tardau, bet tokia neismanele pasijutau blush2.gif reiks per papildomas pamokas instruktoriu tardyt..
Atsakyti
Na, kai įjungi pavarą ( bet kokią) tachometro parodymai dažniausiai rodo žemiau 1 (tai yra mažiau 1000 apsukų per min. atrodo) spaudžiant "gazą" apskukos kyla ir dažniausiai kai jau buna tarp 2 - 3 ( o tai yra tarp 2000 - 3000) reikėtų vėl keisti pavarą ( aukštesnę) smile.gif kai mažini greitį, vėlgi tachometro rodyklė krenta nuo 2000-3000 iki 1000.. jau kai nors truputi mažiau 2, jungiu žemesnę pavarą ax.gif taip ir važiuoji ax.gif šiaip man isntruktoius irgi apie tai nieko nepasakojo, jis kilometrais aiškino g.gif 20km/h - 2pavara, 30-40 - 3 pavara ir taip toliau.. apie tachometrą iš mamos išgirdau blush2.gif ir db man jis tikrai padeda mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(infrared @ 2007 11 09, 21:57)
o man neaiskino nes nera to tachometro, bent nepamenu  g.gif tam masiniuke viskas automatika, tai tik greitis dideliais skaiciais rasomas, kur mokausi  blush2.gif



Turetu buti,bet irgi kazkoks kitoks,automatizuotas doh.gif lotuliukas.gif Uzklausk instr.,idomu rolleyes.gif
Papildyta:
QUOTE(insi @ 2007 11 09, 22:11)
o tai ka tam metrui rodant jau reikia pavara keist? kokie parodymai yra normalus?
nu blyn, pseprasam kad tardau, bet tokia neismanele pasijutau blush2.gif reiks per papildomas pamokas instruktoriu tardyt..



Varikliui geriausia kai apsukos nevirsija 3000,bet cia irgi yra niuansu-benzininei galima ir daugiau paduot,ji ne tokia lepi,o dyzelis daugiau 3000 labai nemegsta.Beje,kuo didesnes apsukos,tuo daugiau kuro naudojama,taigi geriausia 2000.O kategoriskai virsyti negalima(net ir trumpam)tos ribos,kuri raudonu bruksniu ant tachometro pazymeta.As per treniruotes spaudziu masina iki 4-5tukst.,kuro rodykle akyse krenta,bet tai neilgai trunka,tai nelabai ir kenkia.Siaip tai jei ilgiau ant tiek apsuku palaikyt,tai tepalo siurbliukas nespeja tepalo uzsiurbti ir normalaus tepimo nera,vandens siurbliukas irgi nespeja su pareigom susidoroti,ir galimas to rezultatas-amen varikliui rolleyes.gif Na,cia jau technines subtilybes,bet sitos zinios vairuojant oi kaip pravercia ax.gif bigsmile.gif
Atsakyti